صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید میز کار صنعتی در شیراز

خرید میز کار صنعتی در شیراز

آشنایی با میز کار صنعتی

در تمام آشپزخانه‌های بزرگ و صنعتی یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی که همیشه موردنیاز قرار می‌گیرد میز کار صنعتی است. میز کار صنعتی را می‌توانیم از مهم‌ترین و اساسی‌ترین تجهیزات یک رستوران و آشپزخانه‌های بزرگ و صنعتی بدانیم.

 

علاوه بر این در بسیاری از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، شیرینی‌پزی‌ها و انواع فست فودی ها میز کار صنعتی به‌عنوان یکی از ابزار مهم و اساسی وجود دارد و مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

در این مراکزی که اعلام کردیم بدون  میز کار امکان انجام دادن برخی کارهای مهم وجود ندارد چرا که آن‌ها باید کار خود را بر روی یک میز بزرگ و مقاوم انجام داده تا بتواند سرعت کار خود را افزایش دهند. به همین جهت در فست‌فودها و رستوران‌ها در کنار فرها و مکان‌هایی که کار طبخ غذا را انجام می‌دهند، یک میز کار صنعتی بزرگ وجود دارد.

میزکار صنعتی

میز کار صنعتی industrial work table

میز کار صنعتی ابزاری اساسی که برای هر آشپزخانه و فست فودی لازم و ضروری می باشد.این ابزار نه تنها فضای لازم را برای تهیه و آماده کردن غذا مهیا می کند بلکه موجب می شود که سرعت عمل را افزایش دهد و باعث می شود در یک محیط کاملا بهداشتی تهیه غذا فراهم شود.این میزهای آماده در اندازه ها و سایزهای متفاوتی با توجه به ابعاد مورد نیاز مشتری تولید می شود.

 

یکی از مهمترین اجزای تجهیزات فست فود، میزکار استیل می باشد.این یک ابزار ضروری برای انجام کار در رستوران ها و فست فود ها می باشد .میز کار برای آماده سازی در اشکال و اندازه های متفات موجود می باشد.اینکه چه میز کار لازم و با ابعاد مورد نیاز مطابقت دارد کاری بسیار دشوار است.اما با این وجود هنگام خرید میز کار استیل باید در نظر گرفت برای انجام چه کاری لازم می باشد.

 

سایز میز کارهای صنعتی با طول 190سانتی متر و عرض 70 سانتی متر و اغلب دارای ارتفاع 90 سانتی متری می باشد.

میز کار صنعتی در انواع میز با پایه، میز بدون پایه، میز با قفسه زیر، میز آماده سازی، میز با سینک جاسازی شده، میز کار مرکز استیل، میز کار تخصصی و میزهای دیواری عرضه می گردد. 

 

موارد استفاده میزکار صنعتی

همان‌طور که گفتیم اکثر آشپزخانه‌های صنعتی و بزرگ وابسته به میز کار هستند و موارد استفاده میز کار صنعتی در آنجاها به وضوح مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای استفاده از میز کار صنعتی وجود دارد افزایش سرعت و بهره‌وری بیشتر است.

یعنی زمانی که شما بر روی میز کار صنعتی کارهای مربوط به پخت‌وپز را انجام می‌دهید می‌توانید زمان بسیار زیادی را برای خود ذخیره کرده و بهره‌وری کار خود را نیز افزایش دهید.

 

یکی دیگر از مواردی که در خصوص میز کار صنعتی می‌توانیم بیان کنیم، پاک کردن برنج بر روی آن است. زمانی که شما مسئولیت پخت‌وپز و کارهای یک آشپزخانه بزرگ را بر عهده دارید، می‌توانید به‌صورت سنتی و خانگی اقدام به پاک کردن برنج کنید.

به همین جهت نیاز دارید تا از یک میز کار صنعتی و فوق‌العاده برای این کار استفاده کنید. با استفاده از میز کار صنعتی می‌توانید با سرعت بسیار بالا و کیفیت زیاد کارهای مربوط به آماده‌سازی برنج را انجام داده تا کار را برای آشپزها راحت کنید.

 

کاربرد میزکار صنعتی

کاربرد میز کار صنعتی آنجا مشخص می‌شود که شما کارتان با سرعت بسیار بالایی پیش می‌رود. زمانی که بعد از گذشت مدتی متوجه می‌شوید همه‌چیز برایتان فوق‌العاده و با سرعت بالا در حال انجام است. میز کار صنعتی دقیقاً این ویژگی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از کارهای بزرگ و پیچیده را به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی و در سرعت بسیار بالایی انجام داده و به رونق کسب‌وکارتان کمک کنید. برای مثال هنگام پاک کردن گوشت و جداسازی چربی‌های اضافه از آن شما بدون استفاده از میز کار صنعتی باید ساعت‌ها وقت بگذارید و در یک فضای کوچک این کار را انجام دهید.

 

اما اگر شما از میز کار صنعتی استفاده کنید می‌توانید این کار را با سرعت بسیار بالایی انجام دهید. میز کار صنعتی این قابلیت را خواهد داشت که هم‌زمان چند نفر بر روی آن کار کنند و سرعت پروژه را بالا ببرند. میز کار صنعتی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد این امکان  را به شما می‌دهد که به‌صورت هم‌زمان افراد زیادی پشت آن ایستاده و کارهای مربوط به پخت‌وپز و تهیه سازی غذا را انجام دهند.

 

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.