صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید تجهیزات پخت پیتزا در شیراز

خرید تجهیزات پخت پیتزا در شیراز

انواع تجهیزات پخت پیتزا در شیراز

یکی از محبوب ترین و عامه پسند ترین غذاهایی که براحتی قابل طبخ است و بسیار مورد استقبال مردم می باشد پیتزا است که با ذائقه افراد زیادی سازگاری دارد به همین دلیل سبب شده که افراد متفاوتی در کشورهای مختلف به روش های گوناگونی طبخ و سرو شود.این غذای لذیذ که اصالتا ایتالیایی می باشد و به شیوه های مختلفی طبخ می شود به همین دلیل تجهیزات پخت پیتزا جز لذیذترین بخش های آشپزخانه های صنعتی می باشد که میتوان آن ها را حضوری خریداری کرد و یا از طریق سایت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تهیه نمود.

 

از بین تجهیزات پخت پیتزا برخی از اهمیت وافری برخوردار هستند.یکی از این موارد فر می باشد که تاثیر زیادی بر روی کیفیت و مزه خواهد داشت. در اینجا قصد داریم اطلاعاتی در مورد انواع روش های پخت پیتزا به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

انواع فر پیتزا شامل فر پیتزا صندوقی، فر پیتزا ریلی، و فر پیتزا ترکیبی و یکسری مواد اولیه مانند تاپینگ پیتزا و ساندویچ که در قسمت پیشخوان واقع شده که در این قسمت قرار می گیرد.

در ایران به دلیل پایین بودن تعرفه گاز از فرهای گازی بیشتر استفاده می شود.فر پیتزا صندوقی و فر پیتزا ریلی پرمصرف ترین فر پیتزا می باشد.

 

عواملی برای انتخاب وسایل پخت پیتزا موثر می باشد که کمک می کند گزینه بهتری را انتخاب کرد.

تجهیزات پخت پیتزا

دسته‌بندی تجهیزات مربوط به پخت پیتزا

برای تهیه پیتزا نیازمند استفاده از ابزار و امکاناتی هستیم. برخی از این موارد ضروری و غیرقابل‌جایگزینی هستند و برخی دیگر را نیز می‌توان تا حدودی غیرضروری نامید و از جایگزین‌های در دسترس برای آن‌ها استفاده کرد. در ادامه نظر شما را به این دسته‌بندی جلب می‌کنیم.

تجهیزات ضروری پخت پیتزا

  •      سنگ یا استیل پیتزا
  •      پاروی چوبی پیتزا
  •      ترازوی دیجیتال
  •      کاردک خمیر
  •      کاتر برش پیتزا
  •      باکس خمیر
  •      مخلوط‌کن خمیر
  • تخته سرو

    

تجهیزات پخت پیتزا

تجهیزات غیرضروری پخت پیتزا

  •      سینی پخت حاشیه‌دار
  •      پارو دستی
  •      کاردک سرو پیتزا
  •      قالب پیتزا (آمریکایی- ایتالیایی)
  •      انبر قالب پیتزا
  •      توری پیتزا
  •      تابه چدنی
  •      فر متحرک پیتزا
  •      ترکیبات باکیفیت

معرفی تجهیزات ضروری پخت پیتزا

سنگ یا استیل پیتزا

استفاده از سنگ پیتزا باعث می‌شود حرارت به نقاط بالایی فر نیز رفته و باعث پخت منظم پیتزا از قسمت زیرین و بالایی بشود. با استفاده از سنگ پیتزا زمان پخت کاهش می‌یابد و رطوبت پیتزا حفظ می‌شود.

 

پاروی چوبی پیتزا

پاروی پیتزا وسیله‌ای است که به ورود و خروج سالم پیتزا از فر کمک شایانی می‌کند. سطح این پارو کاملاً متخلخل است که حرارت را به همه جای پیتزا برساند.

 

ترازوی دیجیتال

یکی از مهم‌ترین مراحل پخت پیتزا تهیه خمیر پیتزا است. برای اینکه نتیجه این مرحله رضایت‌بخش باشد لازم است از میزان دقیقی از مواد مانند آرد، آب و خمیرمایه استفاده کرد. ترازوی دیجیتال با دقت بالا تنها راهی است که بتوان اطمینان کسب کرد تا این مرحله مهم به‌درستی پشت سر گذاشته شود.

 

کاردک خمیر

با استفاده از این کاردک‌ها هم می‌توان خمیر پیتزا را برش داد و هم می‌توان بقایای خمیر پیتزا را از روی میز کار تراشیده و تمیز کرد.

 

کاتر برش پیتزا

کاتر رولی و کاتر گیوتینی یا راکر دو نوع از بهترین کاترهای موجود در بازار برای بریدن پیتزا پس از پخت آن هستند.

 

باکس خمیر

خمیر بخش بسیار مهمی از پیتزا است. برای تهیه خمیر نیاز به مکانی برای عمل‌آوری خمیر داریم و حتی پس از عمل آمدن خمیر نیز نمی‌توانیم آن را در مجاورت هوا قرار دهیم. خمیر حساس است و در مجاورت هوا خشک شده و کیفیت خود را از دست می‌دهد. استفاده از باکس خمیر در این مرحله اهمیت خود را نشان می‌دهد.

 

مخلوط‌کن خمیر

مخلوط‌کن با میکسر خمیر از یک کاسه و یک قلاب برای مرز دادن خمیر ساخته شده است. ممکن است به نظر برسد که می‌توان خمیر را با دست نیز ورز داد و احتیاجی به این دستگاه نخواهد بود. باید اشاره کرد که استفاده از میکسر باعث بافت یک دست و مناسب‌تر خمیر می‌شود.

 

تخته سرو

بدیهی است که برای سرو پیتزا به وسیله‌ای احتیاج داریم که تخته سرو بهترین انتخاب ممکن به نظر می‌رسد. پیتزا پس از پخت بر روی تخته سرو قرار می‌گیرد و برش داده می‌شود.

ظرفیت تولید پیتزا چقدر می باشد و اینکه چه محدوده فضایی که برای فر پیتزا در نظر گرفته شده است و میزان هزینه چه مقدار است، تعداد آشپزها و قطعا تعداد پرسنل  و زمان پخت عوامل موثری برای انتخاب نوع تجهیزات می باشد. 

 

فر پیتزا ریلی : چنانچه میزان پخت زیاد باشد و فضای مناسبی داشته باشیم بودجه مکفی برای هزینه باشد، فر پیتزا ریلی گزینه مناسبی برای این موارد خواهد بود. 

 

فر پیتزا صندوقی : اگر میزان پخت در حد توسط باشد و فضای متوسطی داشته باشیم و میزان هزینه هم متوسط باشد فر پیتزا صندوقی گزینه مناسبی خواهد بود.

 

فر پیتزا ترکیبی : چنانچه میزان پخت کم باشد و فضای محدودی برای این کار داشته باشیم و میزان بودجه برای هزینه محدود باشد فر پیتزا ترکیبی بهترین انتخاب می باشد.

 

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.