صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید فر پاچینی(جوجه گردان) در شیراز

خرید فر پاچینی(جوجه گردان) در شیراز

انواع فر پاچینی

تهیه و مصرف غذاهای سالم و باکیفیت یکی از لذت‌های زندگی انسان است. به‌خوبی می‌دانیم که پختن یک غذای خوب نیاز به ابزار و مواد اولیه مناسب دارد. یکی از محبوب‌ترین غذا‌ها مرغ بریان یا همان مرغ پاچینی است. این غذای لذیذ با استفاده از مرغ و دستگاه فر پاچینی تهیه می‌شود. احتمالاً این دستگاه‌ها را در جلوی کبابی یا درون رستوران‌ها دیده باشید. برای اطلاع از قیمت دستگاه فر پاچینی و شناخت کامل این دستگاه پیشنهاد می‌کنم مقاله زیر را مطالعه کنید.

فر پاچینی

فر پاچینی چیست؟

دستگاه فر پاچینی یک دستگاه صنعتی فلزی است که برای تهیه مرغ پاچینی طراحی شده است. این دستگاه طراحی ساده‌ای دارد که شامل دو بخش کلی است:

  •         قسمت اصلی تولید حرارت

در بخش اصلی دستگاه یک اجاق کوچک تعبیه شده که با سوخت گاز تولید شعله می‌کند. به این قسمت گازسوز می‌توان هم گاز شهری و هم کپسول گاز متصل نمود. سپس حرارت تولیدشده در این قسمت به‌گونه‌ای در دسترس بخش فوقانی قرار می‌گیرد که سراسر بخش جوجه‌گردان را داغ می‌کند.

 

 

  •         قسمت جوجه‌گردان

در این قسمت از دستگاه سیخ‌های جوجه‌گردان قرار می‌گیرند. هر دستگاه فر پاچینی ظرفیت مشخصی دارد. با توجه به ظرفیت دستگاه تعداد سیخ‌ها متغیر است. مثلاً در یک دستگاه فر پاچینی ۲۴ ظرفیتی ۶ عدد سیخ تعبیه شده است. طراحی بدنه دستگاه فر پاچینی متناسب با قرار گرفتن در محیط بیرون است. به همین منظور هر دستگاه فر پاچینی به سه ویژگی خاص مجهز است.

 

 

ابتدا اینکه بدنه دستگاه فر پاچینی از استیل ضدآب و ضد خش ساخته می‌شود تا در اثر تماس با رطوبت دچار پوسیدگی نشود.

دوم اینکه قسمت بالای دستگاه به حالت شیبدار ساخته شده است، بنابراین آب باران یا مایعات دیگر به داخل دستگاه نفوذ نخواهد کرد.

 

مورد دیگر شیشه‌های جلوی دستگاه است که جنس آن معمولاً سکوریت و ضدضربه است. به این ترتیب دسترسی به محتویات داخل دستگاه از طریق شکستن شیشه‌ها ممکن نیست.

در هر دستگاه فر پاچینی یک لامپ هالوژن تعبیه شده که روشنایی داخل آن را فراهم می‌کند؛ بنابراین دستگاه‌ها نیاز به نصب پروژکتور و تجهیزات مشابه ندارند.

فر پاچینی

یکی از خوراکی های لذیذ و خوشمزه پاچینی کتف و بال می باشد که براحتی در مهمانی ها و مراسم های متفاوتی می توان تهیه کرد و با قرار دادن در فر پاچینی یا بدون فر طبخ کرد. مرغ و کتف و بال را می توان با انواع رسپی آماده کرد. فرهای پاچینی با موتر جوجه گردان در مدل های تک سیخ، دو سیخ، چهار سیخ، 6 سیخ و دوازده سیخ عرضه می گردد.

 

مدل تک سیخ : دستگاه جوجه گردان تک سیخ اغلب خانگی می باشد و مخصوص کباب کردن جوجه های کوچک و مرغ می باشد.

 

مدل دو سیخ : دستگاه جوجه گردان دو سیخ به منظور بریانی کردن مرغ و پاچینی کتف و بال در فست فودی ها و حتی مورد مصرف خانه هم می باشد.

فر پاچینی دو سیخ

مدل چهار سیخ : دستگاه جوجه گردان چهار سیخ مخصوص بریانی کردن و کباب کردن مرغ و جوجه و کتف و بال می باشد که در فست فودی ها و در هتل ها و رستوران به وفور یافت می شود.

 

مدل شش سیخ : دستگاه جوجه گردان شش سیخ برای بریانی کردن مرغ و جوجه و پاچینی کتف و بال در فست فودی ها، هتل ها، رستوران ها می باشد.

 

مدل دوازده سیخ : دستگاه جوجه گردان با دوازده سیخ دو طرف دستگاه مرغ بریانی قرار می گیرد و این دوازده 12 سیخ طرفین واقع شده و جهت بریانی کردن مرغ و مرغ شکم پر و… می باشد که در رستوران های بزرگ و هتل ها، فست فودی ها بزرگ می توان دید.

کاربرد فر پاچینی

بسیاری از افراد در کنار این پرسش که دستگاه فر پاچینی چیست؟ پرسش دیگری مطرح می‌کنند که کاربردهای دستگاه فر پاچینی چیست؟

این دستگاه برای تهیه مرغ پاچینی طراحی و ساخته می‌شود اما کاربردهای متنوع دیگری نیز دارد. به‌طور کلی این دستگاه یک گاز فر است که انواع گوشت‌ها را با حرارت مداوم و متوسط بریان می‌کند.

موارد استفاده فر پاچینی

 از این دستگاه به‌طور گسترده در فست‌فودی‌ها و رستوران‌ها برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  •         پخت بال، کتف و مرغ پاچینی
  •         گریل کردن انواع گوشت قرمز، مرغ و ماهی
  •         کباب کردن ماهی و مرغ
  •         تهیه هات‌داغ

می‌توان گفت این دستگاه یکی از ابزار ضروری همه فست‌فودی‌ها و رستوران‌هاست.

خرید و قیمت دستگاه فر پاچینی

همه کسانی که قصد تأسیس یک رستوران یا فست‌فودی را دارند، به دنبال تهیه دستگاه فر پاچینی هستند. این دستگاه‌ها با ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شود. دستگاه فر پاچینی خانگی معمولاً ظرفیت دو تا چهار مرغ را بر روی هر سیخ دارد. قیمت دستگاه‌ها با توجه به ظرفیت آن‌ها، جنس بدنه، جنس شیشه و مواردی از این دست متفاوت است. پیشنهاد ما این است که برای پیش از خرید دستگاه فر پاچینی به کارشناسان فروش وب‌سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

 

دستگاه فر پاچینی یک دستگاه ساده است. این دستگاه برای پخت مرغ پاچینی و بسیاری از کباب‌ها و غذاهای دیگر ساخته شده است. طراحی اولیه همه دستگاه‌ها یکسان است اما جزییات آن با توجه به ظرفیت دستگاه متغیر است. طول، عرض و ارتفاع بدنه دستگاه، تعداد سیخ‌ها و مختصات کلی دستگاه با توجه به ظرفیت آن متغیر است. بهتر است دستگاه خود را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید.

فر پاچینی صنایع زراعی با بهترین کیفیت و مدرن ترین موتور جوجه گردان و با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.