صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید انواع کابینت استیل در شیراز

خرید انواع کابینت استیل در شیراز

انواع کابینت استیل

کابینت‌ها یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اجزای موجود در آشپزخانه هستند که بدون آن‌ها نظم‌بخشی به وسایل و محیط آشپزخانه امکان‌پذیر نخواهد بود. کابینت‌ها در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، کابینت استیل است. کابینت استیل جزء کابینت‌های فلزی به شمار رفته و نسبت به سایر انواع کابینت، قیمت نسبتاً بالاتری دارند. کابینت استیل درخشندگی و جلای خاصی به فضا بخشیده و از مزایای مختلفی برخوردار است که در ادامه مطلب به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

کابینت استیل

کابینت استیل چیست؟

کابینت استیل همانطور که از نامش پیداست از جنس فلز استیل می باشد.به همین دلیل اکثرا در صنعت و مصارف خاص کاربرد دارد، استیل فلز مرغوبی می باشد که در زمره کابینت های گران قیمت می باشد و در منازل کاربردی ندارد. صرفا جهت مصارف صنعتی است به دلیل ظاهر زیبایی که دارد به عنوان کابینت سبک مدرن شناخته شده است. 

فلز استیل زیبا و با ارزش می باشد درخشندگی خاصی به دلیل بازتاب نور دارد.استیل نوعی آلیاژ آهن با کربن 2.1 می باشد که حداقل دارای 10 درصد کروم می باشد هر چه میزان آلیاژ کروم در استیل بیشتر باشد میزان مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی بیشتر است.

 

استیل فلز مناسبی برای ساخت کابینت است و کاربرد موثری در آشپزخانه های صنعتی دارد زیرا ضد زنگ است و در تاس با مواد شمیایی و مواد غذایی آثار مخربی بجا نمی گذارد.از کابینت های استیل به دلیل عدم زنگ زدگی و خوردگی و مقاوم بودن نسبت به مواد شوینده در صنعت، کارخانه جات، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، آشپزخانه های صنعتی و موارد دیگر کاربرد دارد.

 

مهم ترین ویژگی کابینت های استیل ، مقاوم بودن در برابر آلودگی و زنگ زدگی است و براحتی قابل شستشو می باشد و مورد مصرف صنعت می باشد.

کابینت استیل

کاربردها و موارد استفاده کابینت استیل

همان‌طور که گفته شد استیل یک فلز گران‌قیمت است که از آن می‌توان در ساخت کابینت‌ها استفاده کرد. از کابینت استیل می‌توان به‌عنوان کابینت‌های آشپزخانه استفاده کرد اما به علت گران‌قیمت بودن آن، معمولاً از آن‌ها کمتر چنین استفاده‌ای می‌شود. البته لازم به ذکر است که در صورت علاقه به استفاده از فلز استیل در کابینت آشپزخانه می‌توانید از ترکیب آن با متریالی دیگر مانند چوب، شیشه و… استفاده کنید و جلوه‌ای زیبا و مدرن به آشپزخانه خود ببخشید.

 

از آنجایی که کابینت‌های استیل علاوه بر گران‌قیمت بودن، قابلیت شستشوی بدون آسیب، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خورگی و… دارد، به‌طور عمده از آن‌ها در آشپزخانه‌های صنعتی، بیمارستان و… استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از کابینت استیل

1- دوام و مقاومت بالا

از جمله مزایای مهم و اصلی کابینت استیل می‌توان به دوام و مقاومت بالای آن‌ها در برابر عوامل مختلف اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید کابینت‌ها اجزایی هستند که به شستشوی مرتب نیاز داشته و به‌وفور در معرض آب و رطوبت قرار می‌گیرند؛ بنابراین باید دارای مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های ناشی از چنین مجاورت‌هایی باشند. کابینت استیل نیز به‌خوبی از این ویژگی برخوردار است و دچار خوردگی، زنگ‌زدگی، پوسیدگی، ضرب خوردگی و… نمی‌شود.

 

2- تسهیل در نظافت

استیل فلزی است که سطحی صاف و صیقلی داشته و ذاتاً لکه مواد مختلف را به خود نمی‌گیرد. بنابراین می‌توانید در صورت آلودگی، به‌آسانی کابینت استیل را تمیز و ضدعفونی کرده و از بابت لکه نگرفتن آن‌ها در اثر تماس با زردچوبه، سرکه، سس‌ها و… آسوده‌خاطر باشید.

 

3- ظاهری شیک و مدرن

کابینت استیل به دلیل ظاهر زیبا و قابلیت بازتابندگی نوری که دارد می‌تواند فضایی زیبا و مدرن به آشپزخانه و سایر محیط‌ها ببخشد. البته توصیه می‌کنیم که در استفاده از این کابینت‌ها افراط نکنید چرا که ممکن است به دلیل بازتابندگی زیاد نور، فضای نامطلوبی ایجاد شود.

 

4- قابلیت بازیافت

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های کابینت استیل این است که پس از استفاده از آن‌ها در سالیان متمادی، در صورت تمایل به تعویض آن‌ها، می‌توان آن‌ها را بازیافت کرد و از این جهت از ورود آسیب به محیط‌زیست جلوگیری نمود.

 

5- نصب آسان

تسهیل در نصب نیز یکی دیگر از مزایای متعدد کابینت استیل است که قابل‌اجرا در هر محیطی خواهد بود.

انواع کابینت استیل

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.