صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید کانتر صنعتی در شیراز

خرید کانتر صنعتی در شیراز

انواع کانتر صنعتی

کانتر را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در آشپزخانه وجود دارد، بدانیم. عده بسیار زیادی وجود دارند که کانتر را به‌عنوان مرکز و قلب آشپزخانه معرفی می‌کنند چراکه اعتقاد دارند شما زمانی که مشغول کار در آشپزخانه هستید بر روی قسمت کانتر تمرکز بسیار زیادی دارید.

 

برای مثال زمانی که شما مشغول خرد کردن و یا سرخ کردن در آشپزخانه هستید، قطعاً این کارها را می‌توانید بر روی میز کانتر انجام دهید. همچنین اگر شما کانتر بزرگ‌تری را برای خودتان انتخاب کنید می‌توانید به‌عنوان میز غذاخوری نیز از آن استفاده کنید. همه این خدمات باعث شده‌اند تا میزکانتر را تبدیل به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت‌های آشپزخانه بکند.

کانترسرد و گرم 5 لگن

کانتر چیست؟

خط کامل سلف سرویس شامل کاربری های متفاوتی می باشد که یکی از این موارد کانتر است که بصورت سرد و گرم ارائه می شود.کانتر تجهیزی می باشد که برای قرار دادن نان و ظروف و مواد غذایی می باشد که در دو نوع سرد و گرم تقسیم می شود.

 

کانترها به این شکل می باشد که چندین عدد بن ماری در سطح رویی آن قرار گرفته و انواع غذاهای گرم داخل آن ریخته می شود برای اینکه سیستم گرمایشی بگونه ای ایده آل عمل می کند از سیستم چرخش آب گرم استفاده می شود.

 

البته این سیستم پنهان از دید مشتری است و مثال یک وان بزرگی می باشدکه کانترهای گرم داخل آن تعبیه شده است این آب توسط المنت گرم می شود و گرمای آن به بن ماری منتقل می شود.

 

کانتر گرم:این بخش محلی برای تازه و فرش نگه داشتن مواد غذایی تا پایان زمان سرو می باشد و مانع می شود که آب موجود در آن خشک شود و تازگی خود را حفظ می کند.

کانتر گرم

کانتر سرد: این بخش اغلب برای نگهداری نوشیدنی، دسرها، و دورچین های غذا مانند ترشی و سالاد و ماست می‌باشد.

کانتر سرد

مزایای استفاده از کانتر

بدون شک مزایای استفاده از کانتر انقدر زیاد هستند که برای معرفی آن‌ها و بیان کاربرد کانتر کار آسانی نخواهد بود. اما با این حال می‌پردازیم به معرفی برخی از مهم‌ترین موارد استفاده کانتر، پس تا پایان با ما همراه باشید.

استفاده جهت پارتیشن جداکننده سالن از آشپزخانه: یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای استفاده از کانتر وجود دارد یک تمیزکننده بین آشپزخانه ما و سالن است. در بسیاری از موارد دیده می‌شود که از این هدف مهم برای استفاده کانتر استفاده می‌شود. در واقع در خانه‌هایی که ساخت نو و جدید دارند معمولاً از کانتر ها به‌عنوان دیواری برای جدا کردن آشپزخانه و پذیرایی استفاده می‌شود.

 

استفاده از کانتر به‌عنوان میز غذاخوری در آشپزخانه:  بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به خرید کانتر برای آشپزخانه هستند و دوست دارند از آن به‌عنوان یک میز غذاخوری و یا تخت سرو استفاده کنند، کانتر نیز برای این کار بسیار مناسب است و می‌توانید به‌راحتی از آن به‌عنوان یک میز غذاخوری استفاده کرده و بهره‌مند شوید.  یکی از دلایلی که سبب شده از این کانتر ها برای میز غذاخوری استفاده شود کوچک‌تر شدن آپارتمان‌ها به‌مرور زمان است.

 

در زمان گذشته خانه‌ها و آپارتمان‌ها به‌قدری بزرگ و جادار بودند که فضاهای بسیار زیادی برای کارهای مختلف داشتند برای مثال شما به‌راحتی می‌توانستید یک میز خیلی بزرگ برای غذاخوری در منزل خود قرار دهید چرا که فضای مناسبی را در اختیار داشتید.

 

اما واقعاً امروزه این‌گونه نیست. همان‌طور که خودتان در جریان هستید آپارتمان‌ها به‌قدری کوچک‌شده‌اند که فضای بسیار زیادی برای انجام این‌گونه کارها را ندارند و شما مجبور هستید برای بهره‌مندی از یک فضای مناسب و جذاب و استفاده از میز غذاخوری از کانتر ها که کوچک هستند و فضای خیلی زیادی را اشغال نمی‌کند استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایلی که سبب شده تا از میز کانتر برای غذاخوری استفاده شود امکان حمل‌ونقل آسان آن و جمع‌کردن بی‌دردسر آن است. یعنی شما به‌راحتی می‌توانید بعد از مصرف کانتر را جمع‌آوری کرده و در یک مکان دیگر قرار دهید.

 

استفاده به‌عنوان کابینت‌های بزرگ و جادار: از دیگر مزایا و کاربردهایی که کارت‌های آشپزخانه‌دارند این است که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان نوعی کابینت نیز استفاده کنید. کابینت‌هایی که دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند و می‌تواند کمک بسیار زیادی به مادران خانه‌دار بکنند. با استفاده از کانتر ها شما می‌توانید خیال خود را از این جهت که ضرب و نوبت آن در جای مناسبی قرار می‌گیرند راحت کنید. چراکه آن‌ها دارای فضاهای بسیار زیادی هستند.

 

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.