صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

انواع یخچال پروتئینی (سوسیس کالباس)در شیراز

انواع یخچال پروتئینی (سوسیس کالباس)در شیراز
یخچال-پروتئینی-در-شیراز

یخچال پروتئینی: قلب تپنده تازگی در فروشگاه سوسیس و کالباس شما!

در دنیای پرشتاب امروز، حفظ طراوت و کیفیت مواد غذایی، به ویژه فرآورده‌های پروتئینی مانند سوسیس و کالباس، از اهمیت بالایی برخوردار است. یخچال‌های پروتئینی به عنوان قلب تپنده تازگی در این فروشگاه‌ها، نقشی اساسی در حفظ سلامت و طعم این محصولات ایفا می‌کنند. در این مقاله به بررسی انواع یخچال پروتئینی، ویژگی‌ها و کاربردهای آن در فروشگاه‌های سوسیس و کالباس در شیراز می‌پردازیم.

انواع یخچال پروتئینی (سوسیس کالباس)در شیراز

یخچال پروتئینی یک دستگاه به منظور خنک سازی و منجمد کردن محصولات غذایی و پروتئینی جهت جلوگیری از فاسد شدن و حفظ کیفیت اولیه می‌باشد.این دستگاه به دلیل ابعاد و ساختاری که دارد در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های پروتئینی دیده می‌شود و برای نگهداری مواد غذایی از قبیل انواع گوشت، مرغ، ماهی، بستنی و محصولات پروتئینی مانند کالباس، سوسیس و انواع غذاهای آماده به کار می‌رود. افرادی که قصد راه اندازی چنین کسب و کاری دارند یخچال پروتئینی یکی از ملزومات اساسی این حیطه به شمار می‌آید.

  

صنایع برودتی زارعی در شیراز یکی از تولید کنندگان یخچال‌های صنعتی بویژه یخچال پروتئینی می‌باشد. این گروه صنعتی با بیش از 20 سال سابقه با نیروهای متخصص در بخش فروش و تولید آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی در شیراز و دیگر نقاط کشور می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال پروتئینی با ما همراه شوید.

سوالات متداول

یخچال پروتئینی در مدل‌های تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب و همچنین ویترینی و جزیره‌ای و مکعبی ساخته می‌شود.

قیمت این دستگاه ها به دلیل نوسانات بازار کاملا متغیر است جهت استعلام قیمت می‌توانید با کارشناس فروش به شماره 09372034645 تماس حاصل فرمایید.

درب‌ها بصورت کشویی و مگنتی و از جنس شیشه‌های سکوریت می‌باشد.

این نمونه یخچال مجهز به کمپرسور با قدرت بالا و قابلیت شستشو می‌باشد.

فهرست مطالب

اغلب صاحبان کسب و کار به منظور نگهداری مناسب از انواع مواد غذایی نیازمند یخچال‌هایی هستند که پاسخگوی آن‌ها باشد، اما هر یخچالی پاسخگوی نیاز نیست.بدین منظور باید یخچالی را انتخاب کرد که علاوه بر زیبایی، ظاهری شیک و مدرن دارای امکان بیشتری برای انتخاب محصولات گوناگون فراهم آورد. یخچال پروتئینی صنایع برودتی زارعی بهترین گزینه در این مورد حساب می‌آید.

یخچال پروتئینی چیست؟

یخچال پروتئینی نوعی یخچال صنعتی است که به طور خاص برای نگهداری و نمایش انواع فرآورده‌های پروتئینی مانند سوسیس، کالباس، گوشت، مرغ و ماهی طراحی شده است. این یخچال‌ها با ساختار و ویژگی‌های منحصر به فرد، شرایط ایده‌آلی را برای حفظ طراوت، طعم و کیفیت این محصولات فراهم می‌کنند.

یکی از تجهیزات لازم و ضروری جهت راه اندازی و فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات پروتئینی اعم از مرغ، گوشت، سوسیس و کالباس و یخچال‌های صنعتی می‌باشد. اغلب بصورت ایستاده، مکعبی و آکواریومی تولید و عرضه می‌گردد و جزء یخچال‌های صنعتی به حساب می‌آید. این قبیل یخچال‌ها در ابعاد و طرح‌های گوناگون با عرض یک و نیم متری و دو متری تولید می‌شود.

یخچال پروتئینی مجهز به درب شیشه‌ای از نوع سکوریت نشکن است. این نمونه یخچال‌ها دوجداره هستند و در مقابل ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم و نشکن است و عایق بندی دیواره‌های یخچال با تزریق فوم پلی اورتان پوشش دهی شده است. به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در محافظت از مواد غذایی فاسد شدنی دارد. اعمال درب شیشه‌ای باعث در دیدرس بودن محصولات می‌گردد.

یخچال‌های ایستاده پروتئینی جزء کاربردی ترین تجهیزات برودتی به منظور عرضه و نگهداری انواع محصولات پروتئینی مانند سوسیس، کالباس و فرآورده‌های گوشتی، گوشت، میگو و مرغ تحت دمای 1- تا 2 درجه سلسیوس نگهداری می‌شود.تزریق پلی اورتان در بدنه دستگاه مانع هدر رفت انرژی می‌گردد.

 مواد پروتئینی محصولاتی پرتقاضا می‌باشد که به دلیل مصارف بالایی که دارد مورد توجه عموم قرار گرفته است.  یخچال‌های مخصوص پروتئین از جمله مرغ و گوشت و سوسیس و کالباس جزء تولیدات پرفروش صنایع برودتی زارعی نامیده می‌شود.

یخچال پروتئینی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربفردی هستند. به منظور ایجاد فضای فروشگاهی زیبا و شیک و ارتقا در امر فروش یخچال پروتئینی گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

این دستگاه‌ها طبق استاندارد روز دنیا و کیفیت مطلوب با قطعات بروز تولید می‌شود. وظیفه اصلی آن حفظ سلامت و طراوت محصولات پروتئینی می‌باشد. یخچال ویترینی بهترین گزینه برای نمایش این محصولات به حساب می‌آید. قطعا زیبایی و نور کافی سبب جذابیت فضای فروشگاه و تاثیر فراوانی بر روی خرید می‌گذارد. این یخچال‌ها مجهز به نورپردازی‌های LED می‌باشد که برای بهتر دیده شدن محصولات داخلی یخچال است.

بدنه این قبیل یخچال‌ها به صورت استیل یا گالوانیزه و طبق سلیقه مشتری تولید می‌شود.

فروشگاه-پروتئین-در-شیراز

انواع یخچال پروتئینی عباتند از

یخچال‌های پروتئینی در مدل‌های مختلفی از جمله ایستاده، خوابیده، ویترینی و جزیره‌ای تولید می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و فضای فروشگاه خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

1. یخچال ایستاده تک درب پروتئینی

یخچال تک درب در شیراز

2. یخچال ایستاده دو درب پروتئینی

یخچال-ایستاده-دو-درب-در-شیراز

3. یخچال ایستاده سه درب پروتئینی

یخچال-ایستاده-سه-درب-تاج-مشکی-در-شیراز

4. یخچال ایستاده چهار درب پروتئینی

یخچال چهار درب

5. یخچال ایستاده شش درب پروتئینی

یخچال-ایستاده-شش-درب-در-شیراز

6. یخچال مکعبی یا آکواریومی پروتئینی

یخچال فریزر جزیره ای در شیراز

سیستم سرمایشی در یخچال‌های پروتئینی به گونه‌ای تنظیم شده است که با پرتاب ملایم باد سرد و گردش هوای خنک باعث تولید هوای مطلوب می‌گردد. این یخچال بدون برفک می‌باشد و در مدل‌های گوناگونی تولید می‌شود.

ویژگی یخچال‌های پروتئینی طبق موارد ذیل می‌باشد.

  1. یخچال پروتئینی مجهز به روشنایی مناسبی می‌باشد که توسط نورپردازی‌های LED انجام می‌گیرد.
  2. عایق بکار رفته در بدنه یخچال با تزریق پلی اورتان انجام گرفته است که این امر مانع دفع انرژی سرمایی می‌گردد و در برابر رطوبت کاملا مقاوم است.
  3. جنس بدنه یخچال پروتئینی از نوع استیل استنلس می‌باشد.قابل شستشو و ضد عفونی کردن است و در برابر پوسیدگی و خوردگی کاملا مقام است.
  4. جنس درب بکار رفته در یخچال پروتئینی از نوع شیشه‌های دوجداره نشکن است که باعث می‌شود در برابر ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم باشد و مشتریان بتوانند محصولات را به آسانی داخل یخچال ببینند و حتی برای خرید نیازی به باز کردن درب یخچال نیست این امر به مرور زمان مانع از اتلاف انرژی سرمایی می‌گردد.

کاربرد یخچال پروتئینی (ویترینی)

بکارگیری یخچال ویترینی طی سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است.می‌تواند اذعان داشت که در اکثر سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی دیگر… از یخچال ویترینی پروتئینی استفاده می‌شود.این ابزار نقش مهم و حیاتی در افتتاح فروشگاه و خدمات رسانی به مشتریان ایفا می‌کند.بکارگیری این مدل یخچال باعث آسانتر شدن و افزایش فروش محصولات می‌گردد.

 

کاربرد یخچال ویترینی به عنوان ابزار حیاتی درحیطه فروش محصولات پروتئینی به حساب می‌آید.با وجود یخچال ویترینی دیگر نیازی به معرفی محصولات نیست و خریداران به راحتی می‌توانند محصولات مورد نظرشان را در ویترین مشاهده و بررسی نمایند و سفارش دهند.

 

مزایای یخچال پروتئینی ارائه انواع محصولات در کنار یکدیگر است بنابراین وقتی مشتریان محصولات داخلی می‌بینند ترغیب می‌شوند سایر مواد غذایی را بررسی کنند.در نتیجه علاوه بر محصولات مورد نیازشان، محصولات دیگری را خریداری می‌کنند و موجب ارتقا در امر فروش می‌گردد و علاوه بر موارد فوق استفاده از یخچال ویترینی مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:

 

 

  1. زیبایی ظاهری:ظاهر شیک و مدرن با طراحی منحصربفرد، از مهم ترین مزایای استفاده از یخچال ویترینی است.این امر باعث افزایش جلوه بصری و زیبایی محیط فروشگاه می‌گردد. به عنوان نمونه قرار گیری انواع سوسیس و کالباس بسته بندی شده و انواع ناگت در داخل یخچال باعث افزایش زیبایی و جذابیت فروشگاه می‌گردد.
  2. سیستم سرمایشی بالا: از مزایای استفاده از یخچال پروتئینی، بازدهی عملکرد و میزان سرمایش بالا است جزء مولفه‌های اساسی انتخاب نوع یخچال مناسب برای راه اندازی هر کسب و کاری محسوب می شود. این مدل یخچال‌ها از نظر عملکرد برودتی با سایر یخچال‌ها تفاوت چندانی ندارد. ایجاد ایزوله در محیط داخلی یخچال ویترینی باعث بهبود فرآیند سرمایش می‌شود.
  3. ایجاد تعامل بین خریدار و فروشنده:گاهی اوقات ممکن است ارائه محصولات به مشتری به صورت تکی امکان پذیر نباشد.بدین منظور از یخچال‌های ویترینی استفاده می‌کنند. چرا که به مشتریان این امکان را می دهد تا محصوات غذایی را به آسانی انتخاب نموده و از فروشگاه خریداری کنند. در چنین شرایط ایده آلی مشتریان به آسانی در مقابل ویترین می‌ایستند و از طریق تعامل بهتر با کارمندان فروشگاه محصولات خود را سفارش می‌دهند. تعامل مناسب بین مشتری و فروشنده یکی از مهم ترین مزایای یخچال ویترینی به حساب می‌آید.

قیمت یخچال‌های پروتئینی(ویترینی)

خرید یخچال‌های پروتئینی وابسته به فاکتورهای متعددی است که می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد. از قبیل ایستاده یا خوابیده، تعداد درب، جنس بدنه، ابعاد یخچال، جنس شیشه، نوع کاربری که در صورتی که اطلاعات لازم و تخصصی کافی در خصوص سفارش و خرید ندارید از طریق شماره‌های درج شده در پایین مقاله کارشناس فروش صنایع برودتی زارعی تماس حاصل فرمایید. 

نکات مهم در انتخاب یخچال پروتئینی:

  • ظرفیت: یخچال‌های پروتئینی در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما باید با توجه به حجم و تنوع فرآورده‌های پروتئینی که می‌خواهید نگهداری کنید، یخچال با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.
  • نوع درب: یخچال‌های پروتئینی با درب‌های شیشه‌ای و درب‌های لولایی تولید می‌شوند. درب‌های شیشه‌ای به شما امکان می‌دهند تا محصولات را بدون نیاز به باز کردن درب یخچال مشاهده کنید، اما درب‌های لولایی عایق‌بندی بهتری دارند و مصرف انرژی را کاهش می‌دهند.
  • برند و گارانتی: هنگام خرید یخچال پروتئینی، به برند و گارانتی محصول توجه کنید. انتخاب یک برند معتبر و دارای گارانتی مناسب، به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

خلاصه مطالب

اگر قصد راه اندازی فروشگاه زنجیره‌ای یا فروش فرآورده‌های پروتئینی و گوشتی، هایپرمارکت و.. دارید توصیه ما به شما این است که به منظور راهنمایی و مشاوره با کارشناس فروش صنایع برودتی زارعی تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم در خصوص تجهیزات برودتی در حیطه مربوطه در اختیار شما قرار دهند.صنایع برودتی زارعی در شیراز با بیش از 20 سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع یخچال‌های صنعتی اراه دهنده انواع یخچال ایستاده، خوابیده، ویترینی، قنادی، قصابی، پروتئینی، کبابی و مکعبی انواع فریزرهای ایستاده و خوابیده، صندوقی و انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی با بکار گیری بهترین مواد اولیه در بازار و بهره مندی از نیروهای متخصص و کار آزموده آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز در شیراز و اقصی نقاط کشور می‌باشد.امید است که این مطالب مورد رضایت شما مشتریان گرامی واقع شده باشد.

صنایع برودتی زارعی، پیشرو در تولید یخچال‌های پروتئینی:

صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال سابقه درخشان در تولید انواع یخچال‌های صنعتی، مفتخر است که طیف وسیعی از یخچال‌های پروتئینی باکیفیت و مدرن را به مشتریان خود ارائه دهد. یخچال‌های پروتئینی زارعی با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، طراوت و کیفیت فرآورده‌های پروتئینی شما را برای مدت طولانی‌تر حفظ می‌کنند.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.