صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید تجهیزات ساندویچی در شیراز

خرید تجهیزات ساندویچی در شیراز

تجهیزات ساندویچی در شیراز

معرفی تجهیزات ساندویچی

اگر به باز کردن یک ساندویچی فکر می­‌کنید، اما مطمئن نیستید که کدام تجهیزات ساندویچی را نیاز دارید؛ جای درستی آمده‌­اید. در ادامه، تمام تجهیزاتی که لازم دارید تا ساندویچی خود را افتتاح کنید برای شما آورده‌­ایم.

تجهیزات ساندویچی

تجهیزات ساندویچی چیست؟

تاپینگ پیتزا یا تاپینگ ساندویچ از پرکاربردترین تجهیزات فست فود ها و رستوران ها می باشد و در تمامی فست فود ها کاربرد دارد. تاپینگ پیتزا از تجهیزات فست فود و رستوران ها به شمار می رود که شامل یک میزکار، چند بن ماری و یخچال یا فریزر می­ باشد. تاپینگ پیتزا با جداسازی مواد غذایی در تسریع عملیات پخت و آماده سازی تأثیر بسزایی دارد. تاپینگ ها دارای بدنه کاملاً استیل جهت شست و شوی راحت و رعایت بهداشت هستند.

با استفاده از انواع تاپینگ و ریختن مواد اولیه در ظرف های مختلف، روند آماده سازی غذاها به سرعت پیش می­رود و از راندمان بالایی برخوردار خواهد بود. 

 

صنایع برودتی زارعی با سابقه طولانی در این زمینه می­تواند شما را جهت انتخاب و خرید محصول راهنمایی کند.

تاپینگ پیتزا از چندین بن ماری  با سایزهای۱/۲،۱/۱و 3/1 تشکیل شده که مواد اولیه پیتزا و ساندویچ درون آن قرار می گیرد و در افزایش سرعت دسترسی به مواد تأثیر به سزایی دارد.

تاپینگ پیتزا از تعدادی بن ماری طبق سفارش مشتری تشکیل شده است که در سرعت و راندمان بسیار مؤثر می­باشد. قسمت زیرین تاپینگ یخچال یا فریزر است و سرما را به درون بن ماری ها منتقل می­کند. از یخچال یا فریزر دستگاه می توان برای نگه داری مواد غذایی استفاده کرد. همچنین دمای یخچال یا فریزر با استفاده از ترموستات دیجیتال دستگاه قابل تنظیم است‌.

سرخ‌کن

ساندویچی­ ها بیش­تر به خاطر غذاهای سرخ‌شده‌شان شناخته می‌شوند. در نتیجه سرخ‌کن­ در لیست تجهیزات ساندویچی ما قرار دارد. ماهی، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، پیاز حلقه‌ای و… از محبوب‌ترین انواع غذاهای سرخ‌شده هستند. هم­چنین غذاهایی مانند فلافل و انواع سوسیس نیاز به سرخ‌کن دارند.

 

از آن جایی که همه آشپزخانه­ ها یکسان نیستند، انواع مختلفی از سرخ‌کن‌ها در بازار وجود دارد. برخی از آن­ها کم­ترین فضا را اشغال می‌کنند و به‌راحتی در بالای پیشخوان قرار می­ گیرند. این نوع برای آشپزخانه­ های کوچک­ ایده آل هستند.

 

سایر سرخ‌کن‌ها از نظر اندازه بزرگ­تر هستند و به فضای کافی نیاز دارند. این سرخ‌کن‌ها می­ توانند به تعداد 2 تانک و 6 مخزن داشته باشند که آن­ها را برای سرخ کردن حجم زیادی از غذا عالی می­ کند. درصورتی‌که به اتصال گاز دسترسی ندارید، سرخ کن برقی بهترین گزینه است.

 

گریل

گریل برای یک ساندویچی کوچک ضروری نیست اما به منوی شما تنوع می­ بخشد. پختن همبرگر، تخم‌مرغ، سوسیس، استیک، مرغ یا ماهی روی یک گریل بهتر است. بنابراین اگر فضای کافی دارید؛ گریل برای تنوع بخشیدن به غذاهای شما عالی است.

 

البته اگر می‌خواهید چیزی شبیه کباب‌پز آثار گریل زیبایی را روی همبرگرهای شما به جا بگذارد، یک چاربرویلر برای شما مناسب­ تر خواهد بود.

 

فریزر

 هر ساندویچی باید آشپزخانه خود را با فریزر تجهیز کند. البته نکته­ ای که وجود دارد این است که فریزرهای درب شیشه‌ای دید بهتری را ارائه می ­دهند، درحالی‌که واحدهای درب عادی عایق­تر هستند. با استفاده از فریزرها شما می­ توانید مواد غذایی خود را در دمای پایین و دور از باکتری نگه­داری کنید.

 

هود

یک هود آشپزخانه صنعتی، برای ایمنی شما و کارکنان آشپزخانه ضروری است. به‌خصوص در ساندویچی­ ها، هود به خلاص شدن هوای آشپزخانه از شر دود و چربی ناخواسته کمک می­ کند. هود هوای آشپزخانه شما را تازه نگه می‌دارد و مهم­تر از آن خطر آتش‌سوزی را کاهش می­ دهد.

اگر یک ساندویچی کوچک­تر باز می‌کنید، یک سیستم هود کوچک ممکن است بهترین گزینه شما باشد. این واحدها به فضای کم­تری نیاز دارند و در طراحی آشپزخانه‌ ها تطبیق‌ پذیری یشتری را از خود نشان می ­دهند.

 

میز

قبل از پختن وعده­ های غذایی خود، باید چیزهایی را از قبل آماده کنید. میزهای کار از جنس استیل به دلیل دوام بیشتر، بسیار محبوب هستند. در طیف وسیعی از سبک­ ها و اندازه ­ها، یک میز آماده‌سازی کامل برای هر ساندویچی وجود دارد. برخی دارای سینک داخلی هستند، درحالی‌که برخی دیگر فقط یک میز ساده هستند.

 

اگر یک میز آماده‌سازی می­ خواهید که بتواند چند کار را انجام دهد؛ میز آماده‌سازی یخچالی برای شما مناسب است. این واحدها به‌خصوص برای آشپزخانه‌هایی که ساندویچ زیادی درست می­ کنند عالی هستند!

 

این واحدها دارای سطل­ های ذخیره‌سازی با دسترسی آسان هستند که مواد را در خود جای می­ دهند.

تخته­ های برش این مدل میز استاندارد هستند و به آشپز این امکان را می ­دهند که به‌سرعت غذا را برش داده و قطعه‌ قطعه کند. یخچال ­های واقع در زیر این میزها به شکل درب و کشو هستند و شما هم‌زمان دارای میز و یخچال خواهید بود.

 

تجهیزات پخت ساندویچ

مشخصات فنی:

–    ابعاد: طبق سفارش مشتری، 150 یا 200 سانتی­متر

–    تعداد بن ماری: طبق سفارش مشتری

–    سایز بن ماری: 3/1، 2/1 و 1/1

–    عمق بن ماری: 15 سانتی­متر

–    پایه چرخدار جهت جابجایی: دارد

–    طراحی شده در سه طرح زیریخچالی، زیر فریزری و ساده طبق درخواست مشتری

–    دارای میز پیشخوان جهت میز کار

سخن آخر

تهیه تجهیزات مناسب تنها یک قدم به‌سوی افتتاح یک ساندویچی خوب است. به‌هرحال، راه‌اندازی یک کسب‌وکار فرآیند پیچیده­ای است که ماه‌ها برنامه‌ریزی را می­‌طلبد. بنابراین تا زمانی که بقیه پایه‌­های ساندویچی خود را آماده نکرده‌اید، در خرید تجهیزات ساندویچی عجله نکنید.

اما هنگامی که در نهایت برای شروع به بررسی تجهیزات آماده شدید؛ می­توانید با ما تماس گرفته و تجهیزات خود را با بهترین کیفیت از ما خریداری کنید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:   09372034645   09177136851  07137731520   07137731522

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.