صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید آب سردکن در شیراز

خرید آب سردکن در شیراز

آب سرد کن

در این مقاله قصد داریم در رابطه با معرفی آب سرد کن صحبت کنیم. همان‌طور که می‌دانیم آب سرد کن یک وسیله صنعتی است که برای سرد شدن آب از آن کمک می‌گیریم.

قطعاً در فصل‌های گرم سال انسان‌ها به نوشیدن آب سرد نیاز دارند به همین دلیل برای خرید آب سرد کن اقدام می‌کنند. پس اگر بخواهیم بگوییم آب سرد کن چیست، کافی است بدانیم که یک دستگاه برای خنک کردن آب است. قطعاً با انواع آب سرد کن‌ها آشنا هستید و در محل کار و … با آن‌ها برخورد داشتید. در ادامه اطلاعات کاملی در رابطه با آب سرد کن به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

آب سرد کن

موارد استفاده آب سرد کن

قطعاً باید در این مورد اطلاعات داشته باشیم که کاربرد آب سرد کن در چه مواردی بوده و برای چه فضاهایی مناسب است. قطعاً بارها مشاهده کردید که در باشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، سالن‌های آرایشی بهداشتی و … آب سرد کن‌هایی نصب‌شده که احتمالاً قابلیت تولید آب سرد و داغ را دارند. این نوع آب سرد کن‌ها هم برای مشتری‌ها و هم پرسنل آن محل مناسب بوده و کارایی دارد.

در کل این نوع آب سرد کن‌ها مختص به فصل خاصی نیستند. به عبارتی دیگر شما می‌توانید بدون هزینه برای آب سرد کن و چای‌ساز یک آب سرد کن دو منظوره خریداری کنید و یک بار هزینه داشته باشید. از طرفی کارمندان بانک، شرکت و … به‌راحتی می‌توانند برای استفاده از آب گرم هم اقدام کنند. از طرفی باید بدانیم که آب سرد کن‌ها در چند نوع متنوع وجود داشته و هر یک از آن‌ها به رسیدگی خاصی نیاز دارند. به‌طور مثال آب سرد کن‌های قدیمی که معمولاً در محل‌های خاصی از شهر نصب می‌شدند را به خاطر دارید؟ آن‌ها باید به آب شهری وصل باشند تا بتوانند آب سرد موردنیاز را تأمین کنند.

این در حالی است که آب سرد کن‌های جدیدی که در داخل ساختمان‌ها نصب می‌شوند باید از مخزن‌های آب استفاده کنند و بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهند داشت. به‌هرحال هر یک از انواع آب سرد کن‌ها موارد استفاده و شرایط نگهداری خاص خود را دارند.

این آب سرد کن ها در اماکن عمومی در ساختمان های اداری و مدارس و مساجد و شرکت ها، آشپزخانه هتل ها به وفور قابل مشاهده است.آب سرد کن ها کاملا استیل بوده و کارکرد این سیستم کاملا اتومات بوده است. بدنه تمام این آب سرد کن ها از جنس استیل استنلس خالص بوده  به صورت 2شیر و 3شیر، 4شیر، 5شیر عرضه می گردد.در ساخت این آب سردکن تمام موازین بهداشتی رعایت شده است.صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال سابقه کار با گارانتی یکساله موتور و بدنه خدمات عالی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آب سرد کن

نحوه سرد شدن آب در آب سرد کن

شاید برای شما جالب شده باشد که آب سرد کن‌ها چگونه با انجام چه عملیات خاصی باعث خنک شدن آب خواهند شد. به همین دلیل باید بدانید که به‌طور معمول در آب سرد کن‌ها یک مخزن وجود دارد که آب در داخل آن قرار گرفته و در مرحله بعدی توسط یک المان خنک خواهد شد. شاید بارها پشت دستگاه‌های آب سرد کن را لمس کرده و متوجه حرارت آن شده باشید.

گرمای موتور آب سرد کن به این دلیل است که المان معرفی شده گرمای آب داخل مخزن را گرفته و آن را به بیرون از فضای اصلی آب سرد کن انتقال خواهد داد. به این ترتیب شما می‌توانید به‌راحتی آب سرد و خنک استفاده کنید. قطعاً برای تولید آب داغ هم نیاز به مراحل خاصی است که دستگاه طبق آن حرارت آب را افزایش خواهد داد. پس دستگاه‌های دو منظوره پیشرفته‌تر بوده و دو مورد عملیات در موتور آن‌ها انجام خواهد شد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.