صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید اجاق گاز صنعتی در شیراز

خرید اجاق گاز صنعتی در شیراز

اجاق گاز صنعتی در شیراز

زمانی که شما در منزل خود مشغول آشپزی هستید می‌توانید از اجاق‌گازهای خانگی استفاده کنید و از مزایای فوق‌العاده آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. وقتی که کار شما کمی گسترده‌تر می‌شود و مجبور می‌شوید برای افراد بیشتری غذا تولید کنید دیگر نمی‌توانید از اجاق‌گازهای خانگی استفاده کرده و از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید. چرا که آن‌ها نمی‌توانند جوابگوی کار شما باشند. در این صورت باید چه کاری را انجام دهیم؟

در آشپزخانه‌های بزرگ مانند رستوران‌ها و یا انواع هتل‌ها، تالارها و فست‌فودی‌ها برای طبخ غذا از اجاق‌گازهای صنعتی و بزرگ استفاده می‌کنند. اجاق‌گاز صنعتی پاسخگوی آشپزخانه هتل‌ها و رستوران‌ها است. امروزه نیز در تمام این مراکز از اجاق‌گاز صنعتی استفاده می‌شود.

 

اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز صنعتی چیست؟

اگر بخواهیم وسایل آشپزخانه را به سه دسته تقسیم کنیم یکی از جزهای آن اجاق گاز می باشد، مهمترین جز که بدون آن پخت غذا دشوار می باشد و براحتی صورت نمی گیرد و آن دو جز دیگر یخچال و سینک ظرفشویی می باشد که این سه راس جز کاربردی ترین وسایل آشپزخانه می باشد.این سه وسیله کاربردی بایستی در فاصله متعادلی نسبت به یکدیگر قرار گیرند.

طراحی و تولید اجاق گاز صنعتی موجب می شود که نیاز تمام مدیران و صاحبان کسب و کار را کاملا مرتفع سازد و بدین وسیله می توان طبخ را در وسعت بیشتری سرعت بخشید.اجاق گاز صنعتی معمولا با شعله های مختلف و طرح های گوناگونی عرضه می گردد و اغلب از جنس استیل و با کیفیت بالا و شیشه طراحی می شود که بتواد نیاز مشتری را برطرف سازد. 

اجاق گاز صنعتی دارای مدل های متفاوتی می باشد و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

اجاق گاز صنعتی خطی: این مدل بصورت 2شعله، 3 شعله، 4شعله، 5شعله، عرضه می گردد.اینه هر شعله به فاصله خطی کنار هم قرار دارند موجب می شود بسیار کارآمدتر باشد چون همزمان چند نفر می توانند در رستوران از شعله های گاز استفاده کنند.اجاق گاز صنعتی مانند سایر وسایل آشپرخانه از متریال با کیفیت تولید می شود و همین امر موجب می شود اختلاف زیادی برای قیمت ایجاد شود.

به طور کلی جنس اسکلت بدنه، ضخامت ورق های بدنه، ضخامت ورق سینی چربی گیر، و هم چنین جنس شعله ها و تعداد شعله ها تعیین کننده قیمت انواع اجاق گاز خطی می باشد.قطعا هر ارگان باید اجاق گاز متناسب با نوع کسب و کار تهیه نماید تا بتواند بالاترین کاراریی را داشته باشد.

موارد استفاده اجاق‌گاز صنعتی

همان‌طور که گفتیم زمانی که شما کارتان از گذشته گسترده‌تر می‌شود و باید برای افراد و فضای بسیار بزرگ‌تری نسبت به فضای منزل خود آشپزی کنید نیاز به اجاق‌گاز بزرگ‌تری نیز دارید تا بتوانید کار خود را به‌خوبی انجام دهید. اجاق‌گاز صنعتی نیز به همین دلیل به وجود آمد.

 

زمانی که متوجه شدند دیگر نمی‌توان با اجاق‌گازهای کوچک کارت غذا برای افراد زیاد و فضاهای بزرگ انجام داد و به فکر ایجاد اجاق‌گازهای افتادند که تنها قدرت بیشتری داشته باشد بلکه شعله‌ها و فضاهای بیشتری نیز برای تهیه غذا داشته باشد. به همین دلیل امروزه تالارها و رستوران‌های بزرگ برای استفاده و پختن غذا از این اجاق‌گازها استفاده می‌کنند.

 

کاربرد اجاق‌گاز صنعتی

در آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران‌های بزرگ امروزه یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که مورداستفاده قرار می‌گیرد اجاق‌گاز صنعتی است. پاسخ سؤال اجاق‌گاز صنعتی چیست نیز دقیقاً همین است. اجاق‌گاز صنعتی یعنی اجاق‌گازی که بتواند در تعداد شعله‌های بالا و قدرت بیشتر نسبت به سایر اجاق‌گازها امکان پختن غذا برای تعداد زیادی از افراد را فراهم کند. برد اجاق‌گاز صنعتی نیز آنجایی نمایان می‌شود که شما می‌توانید بر روی یک اجاق‌گاز غذای چیزی حدود ۱۰۰ نفر را بپزید. همان‌طور که می‌دانید رستوران‌ها و آشپزخانه‌های بزرگ دائماً با مشتری‌ها سروکار دارند و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن غذاهای آن‌ها را آماده کرده و به مشتری تحویل دهند.

طبیعتاً زمانی که شما با حجم کار بالایی برخوردار هستید نیاز به وسیله‌های بزرگ‌تر و کاربردی‌تر نیز دارید تا بتوانید از عهده کار خود بر بیایید. کاربرد اصلی اجاق‌گاز صنعتی نیز در همین جا نمایان می‌شود. زمانی که مشتری‌ها منتظر غذای خود هستند و شما باید در یک زمان کوتاه غذای آن‌ها را با کیفیت بسیار بالای آماده کرده باشید.

اجاق‌گازهای صنعتی این کار را به‌خوبی برای شما میسر کردند؛ چرا که  آن‌ها به دلیل داشتن حرارت بسیار بیشتر نسبت به اجاق‌گازهای خانگی و همچنین تعداد شعله‌های بیشتر می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی انواع و اقسام غذاها را آماده کرده و در اختیار مشتری قرار دهند.

همچنین یکی دیگر از کاربردهای اجاق‌گاز صنعتی این است که حرارت این اجاق‌گازها نسبت به سایر اجاق‌گازها از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است؛ یعنی انواع غذاها بر روی این اجاق‌گازها با سرعت و کیفیت بیشتری پخته می‌شوند.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.