صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید انواع سردخانه دو مداره یا دو منظوره در شیراز

خرید انواع سردخانه دو مداره یا دو منظوره در شیراز

خرید انواع سردخانه دو مداره یا دو منظوره در شیراز

صاحبان کسب و کار برای انجام فعالیت های خود، عمدتا به سردخانه نیاز دارند.سردخانه  های معمولی و دومنظوره در اغلب مشاغل دیده می شود و بزرگترین کاربرد آن در فروشگاه های مواد غذایی و پروتیئنی و هتل ها، رستوران ها، فست فودی ها، و کترینگ ها می باشد و کمک بزرگی برای نگهداری محصولات مختلف در مدت زمانی طولانی می باشد.

سردخانه با بدنه ساندویچ پانل و با عایق بندی مناسب و استفاده از موتورهای کاربردی تولید می گردد و فضایی را تولید می کند که دما و رطوبت کامل کنترل شده می باشد. تمام مواد داخل را کامل منجمد کرده و از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند و موجب افزایش طول عمر محصولات میگردد.

سردخانه دو منظوره

سردخانه دو مدار چیست؟سردخانه دو مدار یا Two circuit refrigerator یکی از انواع سردخانه می باشد که قابلیت عملکرد هر دو حالت بالای صفر و زیر صفر را دارا می باشد البته نه بطور همزمان.در واقع این سردخانه در هر دو حالت قابل تنظیم می باشد و شیوه عایق بندی آن ها بدین گونه می باشد که امکان هر دو را فراهم می آورد.

در سردخانه های دو مداره نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که برای تعریف مجدد دمای سردخانه بایستی کامل تخلیه گردد و تمام دیواره های آن مجدد ضد عفونی شود چون ممکن است از محصولات قبلی باقی مانده باشد و ایجاد پوسیدگی و آلودگی نکند و موجب شود بوی نامطبوعی متصاعد گردد.

برای نگهداری مواد غذایی بایستی از سردخانه هایی با دمای متفاوت استفاده کرد اما تولید چند سردخانه مجزا واقعا پر هزینه می باشد بنابراین استفاده از سردخانه های دو منظوره یا دو مداره این نیاز را مرتغع می سازد و بهینه است.سردخانه های دو مداره توانایی نگهداری و ذخیره مواد غذایی را در درجه پایین دارا می باشد.


ویژگی سردخانه های دومدار

در این سردخانه ها از کمپرسور با انواع مبرد(آمونیاک یا فرعون) استفاده می شود از کندانسور های آب خنک یا هوا خنک بهره مند می باشد که این سردخانه با توجه به نوع اقلیم اسمبل می شود. موتور این سردخانه ها به نوعی بکار رفته که توانایی تولید برودت تا منفی 40 درجه سانتیگراد دارا می باشد.

این سردخانه ها نیاز به عایق بندی مناسب و درزگیری کافی را دارد تا به خوبی سرما را حفظ کند.استفاده از ساندویچ پانل های پلی یورتان بهترین گزینه برای تولید این سردخانه ها می باشد و براحتی قابل حمل بوده و پرتابل می باشد مانند سردخانه های کانکسی و سردخانه های ثابت.

سردخانه دو مداره

 

سردخانه های دو مداره چه کاربردی دارد؟ این مدل سردخانه ها برای نگهداری میوه و سبزیجات، محصولات پروتئینی، ادویه جات، ترشی جات، میوه های خشک، مرغ و گوشت و مواد شیمایی و دارویی، حبوبات کاربرد دارد. این مدل سردخانه ها در دو حالت بالای صفر و زیر صفر تقسیم می شوند. 

 

سردخانه های زیر صفر چیست؟ سردخانه های زیر صفر به گونه ای طراحی شده اند که توانایی ایجاد دمای زیر صفر را مهیا می سازد و مناسب برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی مانند گوشت قرمز، طیور، و محصولات پروتئینی، بستنی و پنیر پیتزا را دارند محدوده دمایی آن ها بین 32 درجه زیر صفر و ظرفیت 1.5 تا 70 اسب بخار می باشد. به دلیل تولید دمای پایین در سردخانه های زیر صفر در هنگام احداث این سردخانه بایستی حتما درز دیواره و سقف ها کاملا هوابند باشد و مانع از خروج و ورود هوا گردد.

 

سردخانه های بالای صفر چیست؟ این سردخانه به دلیل کارایی که دارد با محدوده دمایی بین 1 تا 5 درجه سانتیگراد ساخته می شود و معمولا برای نگهداری مرکبات و سبزیجات و میوه بیشتر استفاده می شود دمای بالای صفر قابلیت تولید فساد میکروبی، شمیایی و فیزیکی را دارد. برای قرار دادن این محصولات در این محفظه ها اقداماتی مانند بسته بندی محصولات، درجه بندی، و سرد کردن لازم است.می توان از سردخانه های بالای صفر برای نگهداری کوتاه مدت محصولات لبنی و هم چنین گوشت و مرغ و ماهی بهره برد.

 

زمان نگهداری محصولات در این سردخانه ها بین 1 تا 2 روز و حداکثر تا 15 روز می باشد به دلیل اینکه مدت زمان کوتاهی برای نگهداری محصولات اختصاص داده می شود نیاز به ظرفیت بزرگی ندارد چرا که سریع محصول جدید جایگزین می شود.

 

سردخانه دو مداره

تفاوت سردخانه های دو مدار و تک مدار چیست؟ سردخانه های دو مداره یا دو منظوره دارای موتورهایی می باشند که توانایی تولید سرما تا منفی 40 درجه سانتیگراد را دارند. شیوه عایق بندی این سردخانه به گونه ای ضخیم و دقیق است که مانع از خارج شدن سرما می گردد و معمولا از پشم سنگ و عایق تزریقی یا فوم پلی یورتان برای عایق بندی استفاده می کنند در صورتی که در سردخانه های تک مدار به دلیل سرمای زیادی که تولید میکند نیاز به حفظ سرمای بیشتری خواهد بود در نتیجه عایق بندی ضخیم تری نیاز است.

 

ساخت سردخانه های دو مداره: صنایع برودتی زارعی با 20 سال تجربه در خصوص طراحی و مشاوره و تجهیز و نصب انواع سردخانه، بالای صفر، زیر صفر، تک مدار همراه شما عزیزان می باشد. در توسعه صنعت مهمترین اقدام تولید انبار یا مکانی می باشد به عنوان سردخانه که این امر موجب می شود صاحبان و تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی براحتی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که موجب می شود از سردخانه استفاده کرد، زمان کافی برای توزیع محصولات نداشته باشید، کالای وارداتی به موقع و در زمان مناسب قابل پخش در کشور نباشد.

 

نگهداری بعضی از مواد غذایی خاص در تاریخ های مهم و عرضه آن در ماه هایی مثل رمضان و یا عید نوروز. برخی از کاخانه جات و تولیدات کارخانه ای نیاز به یکسری مواد اولیه دارند که میتوان این گونه نگهداری کرد.در سیستم های دو مداره یا دو منظوره، سیستم خنک کننده دو گانه با دو سیستم تبرید مستقل با دمای بسیار پایین فراهم میکند چنانچه بر اثر یک حادثه غیر منتظره یکی از مدارهای خنک کننده دچار مشکل شود مدار دیگری می تواند دما را تا حد زیادی کاهش دهد تا زمانی که مدار اول تعمیر گردد پشتیبانی می کند. 

سردخانه

 

سیستم سرمایشی سردخانه دو مداره: برای تولید سردخانه های دو مداره از کمپرسور هرمتیک و سمی هرمتیک استفاده می شود که اغلب از برندهای معتبر اروپایی تهیه می شود در این سردخانه ها از کندانسورهای هوا خنک با توجه به ظرفیت محفظه استفاده می شود .قطعا نوع آب و هوا در نوع کمپرسور و کندانسور تاثیر زیادی دارد.وجود سیستم های کنترل فشار بالا و پایین، شیر انبساط، اکومولاتور و اویل سپراتور و سیستم دیفراست در جهت عملکرد کمپرسور ضروری می باشد. 

 

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.