صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید بن ماری و ظروف استیل در شیراز

خرید بن ماری و ظروف استیل در شیراز

انواع بن ماری و ظروف استیل در شیراز

امروزه پخت غذا نیز مانند بسیاری از کارها از شکل سنتی خود خارج شده و رنگ و بوی دیگری گرفته است. با تغییر روش‌های پخت‌وپز، ظروف آشپزخانه و پخت‌وپز نیز به‌روزرسانی شده‌اند. ظروف بن ماری استیل از جدیدترین ظروف کاربردی هستند که به آشپزخانه‌ها اضافه شده‌اند. با استفاده از این ظروف کاربردی آشپزی آسان‌تر خواهد بود.

از ظروف بن ماری در آشپزخانه‌های صنعتی و آزمایشگاه‌ها استفاده‌های بسیار زیادی می‌شود. جالب است بدانید که لغت بن ماری دارای ریشه‌های فرانسوی است. البته لازم به ذکر است که ظروف استیل بن ماری آزمایشگاهی و ظروف استیل موجود در آشپزخانه‌ها دارای تفاوت‌های خاصی هستند. در این مطلب بر روی ظروف بن ماری استیل آشپزخانه تمرکز داریم.

ظروف بن ماری

ظرف بن ماری و استیل چیست؟‌

می‌توان ادعا کرد که ظروف بن ماری استیل مهم‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات مورداستفاده در آشپزخانه‌های صنعتی هستند. اندازه و ابعاد سفارش این محصولات کاملاً منعطف است و وابسته به نیاز مشتری در سایزهای متفاوتی تولید خواهند شد. از ظروف بن ماری استیل در رستوران‌ها، فست فودها، هتل‌ها، کارخانه‌ها، ادارات، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… استفاده می‌شوند.

بن ماری و ظروف استیل که در واقع با نام شف اینگ دیش می باشد که از مهمترین تجهیزات سرو محسوب می شود. به این دلیل ظروف از جنس استیل تهیه می شود که گرما بطور مساوی توزیع گردد و باعث می شود که غذا نسوزد و به ته ظروف نچسبد. دریچه ای بر روی سر ظروف تعبیه شده و از به وجود آمدن عمل میعان در طول سرو ممانعت می کند.

این تجهیزات می توانند برای سرویس دهی و نگهداری انواع غذاها در حجم بالا استفاده شوند. این ظروف بن ماری عمدتا در شکل های مستطیلی، مربعی و بیضی شکل می باشند که از جنس استیل هستند. اغلب بر روی میزهای سلف سرویس تعدادی ظروف بن ماری قرار می گیرد و درون آن انواع غذاهایی مانند سوپ، پلو، کباب، چلو، وجود دارد و هر کدام با توجه به نیاز مهمان ها مصرف می شود.

این تجهیزات بایستی از کیفیت مطلوبی تهیه شود چرا که تاثیر بسزایی در روند تهیه و عرضه غذا خواهد داشت و باید مرغوب و استاندارد باشد.

بهترین نوع ظروف بن ماری آن دسته از این ظروف هستند که دارای مقاومت مناسب باشند. بهداشتی بودن این ظروف نیز از فاکتورهای مهم تعیین کیفیت آن‌ها است. استفاده از استیل ضدزنگ در تولید این ظروف از ضروری‌ترین مسائل مربوط به تولید این ظروف است. علت این است که ظروف استیل بن ماری در فضای مرطوب آشپزخانه قرار می‌گیرند و لازم است که مقاومت موردنظر را داشته باشند.

کاربرد ظروف استیل بن ماری چیست؟

ظروف بن ماری استیل با لگن‌ها بن ماری در ابعاد، عمق و مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. کارایی هرکدام از ظروف بنماری نیز متفاوت است. ظرف بن ماری در ترولی‌های بیمارستانی یا ترولی بن ماری گرم سیار، برای پخت آرام و تدریجی و گرم نگه‌داشتن غذا مورداستفاده قرار می‌گیرند. بستنی‌فروشی‌ها نیز یکی دیگر از مکان‌هایی هستند که در آن‌ها از ظروف استیل بن ماری استفاده می‌شود.

از دیگر استفاده‌های لگن بن ماری می‌توان به نگهداری مواد اولیه و مواد غذایی در انواع تاپینگ گرم یا هات بن ماری و تاپینگ سرد مثل تاپینگ پیتزا و ساندویچ و یخچال‌های تاپینگ اشاره کرد. ظروف استیل بن ماری در خط سلف‌سرویس رستوران‌ها و فست فودها نیز استفاده می‌شوند.

انواع ظروف بن ماری شامل:

ظروف بن ماری گرد

ظروف بن ماری بیضی

ظروف بن ماری مستطیلی

ظروف بن ماری سوپ

هر کدام مربوط به بخشی می باشد.

ظروف بن ماری گرد:این ظروف برای نگه داشتن انواع خوراک کاربرد دارد.

ظروف بن ماری بیضی:این بن ماری طراحی بیضی شکلی دارد که برای نگه داشتن انواع خورش و خوراک کاربرد دارد.

ظروف بن ماری مستطیلی:این ظروف برای نگهداری و گرم نگه داشتن برنج می باشد.

ظروف بن ماری سوپ:این ظروف بای گرم نگه داشتن سوپ و آش می باشد که گاهی اوقات هم برقی هستند.

بن ماری و ظروف استیل

مزایای استفاده از ظروف استیل بن ماری

  •        این ظروف نچسب و نسوز هستند و به همین دلیل می‌توان استفاده‌هایی زیادی از آن‌ها داشت.
  •        ظروف بن ماری استیل می‌توانند جایگزین ظروف شفینگ شوند و از آن‌ها برای گرم نگه‌داشتن مواد غذایی در بلندمدت استفاده کرد.
  •        با قرار دادن از نظرو در معرض بخار و داخل ظروف آب جوش می‌توان مواد غذایی مانند عسل را به شکل کاملاً مایع درآورد.
  •        این ظروف کاملاً تمیز و بهداشتی هستند و شست و شوی آن‌ها نیز بسیار آسان است.
  •         استفاده از این ظروف مقاوم باعث ساماندهی به محل کار شده و از بی‌نظمی جلوگیری می‌کند.

 

این ظروف با استفاده از روش کشش عمیق ساخته می‌شوند. و به همین دلیلی عمری طولانی دارند و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : بلوار رحمت ، قبل از میدان کوزه گری ، مقابل مدرسه نور دانش

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.