صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال شش درب در شیراز

خرید یخچال شش درب در شیراز

یخچال شش درب

یخچال شش درب ایستاده، محصولی لازم برای مارکت‌ها

یکی از اصلی‌ترین وسایل برای نگهداری خوراکی در فروشگاه‌های بزرگ، یخچال‌های صنعتی هستند. یخچال‌های صنعتی در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند که هریک کاربرد مخصوص به خود را دارند.

در بین تمامی موارد یخچال‌های صنعتی تولید شده، یکی از پرکاربردترین آن‌ها، یخچال شش درب است. این محصول همان‌طور که از نام آن مشخص است دارای شش درب بوده و برای نگهداری محصولات استفاده می‌شود. اگر به دنبال خرید این محصول هستید، در ادامه همراه ما باشید تا درباره این یخچال اطلاعاتی را به دست آورید. اطلاعاتی که به شما کمک کند تا بتوانید خرید خوب و مناسبی را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

یخچال شش درب در شیراز

کاربرد یخچال شش درب

اگر کمی به اطراف خود دقت کنید و هر بار وارد سوپرمارکت یا فروشگاه‌های بزرگ می‌شوید، نگاهی دقیق به فروشگاه بیندازید، متوجه حضور یخچال شش درب می‌شوید. اگر در ذهن شما این سؤال می‌گذرد که یخچال شش درب چیست، در ادامه همراه ما باشید. این نوع از یخچال، محصولی است که در کمتر فروشگاهی ممکن است دیده نشود. این محصول به دلیل ویژگی‌هایی که دارد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین لوازم یک فروشگاه شناخته می‌شود.

داشتن شش درب در این نوع یخچال، سبب می‌شود تا بتوان محصولات مختلف و متنوع را با دسته‌بندی مرتب و دقیق در آن جای داد. این یخچال‌ها تنها در ابعاد و 6 قسمت بودن فضای خود منحصربه‌فرد نیستند بلکه نگهداری سرما و گرما در این یخچال‌ها نیز بهتر و باکیفیت‌تر از بقیه انواع است. در این یخچال‌ها از درزگیرهای ویژه‌ای استفاده می‌شود و اتلاف انرژی به حداقل خود می‌رسد.

مزیت یخچال شش درب نسبت به یخچال‌های زیبای بدون درب

علاوه بر تمام مواردی که در بالا ذکر شد، این محصول نسبت به یخچال‌های ایستاده بدون درب برای فروشگاه‌ها نیز، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. هرچند ممکن است یخچال‌های بدون درب زیباتر و شکیل‌تر به نظر برسند، اما یخچال‌های شش درب جای بیشتری داشته و در برابر سرد نگه‌داشتن محصولات قابلیت بالاتری را دارند.

به‌ این‌ ترتیب با استفاده از این محصول می‌توان مواد غذایی را در کیفیت بهتر و مناسب‌تری نگه داشت و شرایط بهتری را برای محصولات فراهم آورد. ضمن اینکه یخچال شش درب نسبت به انواع دیگر فضای بیشتری برای محصولات دارد و می‌توان از فضای آن به‌خوبی بهره برد.

موارد استفاده از یخچال شش درب

همان‌طور که تا به اینجا خواندید، بیشترین استفاده از یخچال شش درب در فروشگاه‌های مواد غذایی و مارکت‌ها و سوپرها است. با استفاده از این نوع یخچال در فروشگاه‌ها، می‌توان مواد غذایی را به‌خوبی در آن جای داد و از سالم ماندن آن اطمینان حاصل کرد.

البته این تنها کاربرد این محصول نیست. این نوع یخچال در موارد بسیاری دیگری چون رستوران‌ها، خوراک‌پزی‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های محصولات لبنی، قصابی و فروشگاه‌های محصولات پروتئینی و اغذیه‌فروشی‌های سرد و گرم کاربرد دارد.

در واقع در هر فضایی که نیاز به نگهداری مواد غذایی بسیاری باشد، استفاده از این یخچال می‌توان کمک‌کننده باشد؛ زیرا محصولات مختلف در طبقه‌بندی مختلف جای گرفته و به‌واسطه شیشه‌ای بودن درب یخچال، به‌راحتی و بدون دردسر می‌توان دسترسی مطلوبی به محصولات موردنیاز پیدا کرد.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید یخچال فروشگاهی هستید، پیش از هر چیزی باید نیاز خود را مشخص کنید. یخچال شش درب از محصولاتی است که می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند و کاربردهای بسیاری داشته باشد. این محصول انتخاب مناسبی برای فروشگاه‌های مختلف است. محصولی که در این مقاله به آن پرداختیم و درباره آن اطلاعاتی را بیان کردیم. امید است با خواندن این مقاله تا به اینجا و کسب اطلاعات درباره این نوع از یخچال، توانسته باشید انتخاب خوبی را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.