صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال صنعتی (قنادی) در لامرد

خرید یخچال صنعتی (قنادی) در لامرد

خرید یخچال صنعتی (قنادی) در لامرد

از استیل ضد زنگ یا استیل نگیر

عرض یخچال های قنادی به صورت استاندارد حدود 75  سانتی متر و در صورت تقاضای مشتری قابلیت افزایش را دارد.

شیشه‌های تعبیه شده در ساختار این محصول سکوریت نشکن است.

یکی از انواع یخچال‌های صنعتی، مکعبی قنادی می‌باشد که به یخچال شیرینی فروشی یا یخچال کیک معروف است.

یخچال-صنعتی-شیرینی-خشک

یخچال قنادی لامرد چیست؟

یخچال نمایشگر کیک و شیرینی، دستگاه خنک کننده است که برای نگهداری و نمایش کیک و شیرینی و دسرهای مختلف در فروشگاه‌های قنادی، کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود. این نوع یخچال‌ها دارای قفسه‌های شیشه‌ای هستند که به منظور نمایش کالا در قسمت جلو روشن شده که به کمک نورپردازی طراحی شده است و دارای دمای پایینی می‌باشد تا کیک‌ها و شیرینی‌های تازه خوش طعم بمانند.

در این نوع یخچال‌ها، علاوه بر قفسه‌های شیشه‌ای، قفسه‌های دیگری نیز برای نگهداری کیک‌ها و شیرینی‌ها در دمای پایین‌تر و در بخش پشتی یخچال وجود دارد.

این دستگاه یکی از مهم‌ترین اجزا و تجهیزات هر قنادی و شیرینی فروشی به حساب می آید که اصطلاحا به آن یخچال کیک یا یخچال شیرینی گفته می‌شود. از دیگر تجهیزات مهم قنادی، فر قنادی یا فر پخت کیک هم می‌باشد.

صنایع برودتی زارعی قادر است زیباترین ست های قنادی را با توجه به هر سلیقه و ایده‌ای، با بهترین کیفیت تولید کند و خدمت عزیزان عرضه نماید. ست‌های قنادی موجب زیبایی و دکوراسیون داخلی فروشگاه می‌گردد و محصولات را بهترین شکل ممکن در دیدرس مشتری قرار دهد.

از آنجایی که محصولات متنوعی در قنادی وجود دارد.قطعا هر محصول برای حفظ تازگی و سالم ماندن نیاز به شرایط مناسبی دارد و برای حفظ کیفیت و بهترین شرایط نگهداری هر محصول بایستی دستگاه مخصوص طراحی و تولید گردد.

یخچال-کیک-در-شیراز

مشخصات فنی یخچال های قنادی لامرد

جنس تمام ابعاد داخلی و خارجی یخچال های قنادی از استیل استنلس می‌باشد. به همین دلیل بدنه یخچال به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌گردد. نورپردازی فضای داخلی یخچال به کمک LED انجام می‌گردد که باعث می‌شود محصولات به طور کامل و با زیبایی تمام در معرض نمایش دید مشتری قرار گیرد.

شیشه‌های تعبیه شده در ابعاد کامل یخچال از جنس سکوریت نشکن می‌باشد. بسیار مستحکم است و در برابر ضربه‌های احتمالی مقاومت بسیاری از خود نشان می‌دهد. این اماکن را به مشتری می‌دهد که بتواند لوگوهای خاصی را به صورت CNC روی بدنه ایجاد کرد و می‌توانید طرح یا لوگوی خاصی را روی بدنه ایجاد کرد.

یخچال قنادی در شیراز

اجزای ست قنادی شامل موارد ذیل می‌باشد

  1. میزکار
  2. ویترین
  3. یخچال
  4. شوکیک
یخچال-قنادی-در-شیراز
  • میزکار یا ترازو: وابسته به نیاز مشتری و تقاضای او با ابعاد متفاوتی طراحی می‌گردد و قیمت متغیر است. ارتفاع و طول این محصول حدودا 1 متر می‌باشد و قابل تغییر است.

یخچال قنادی: ابعاد یخچال قنادی بستگی به نیاز و مدل دارای اندازه ‌های متفاوتی هستند.اما معمولا دارای ارتفاع بین 140 تا 200 سانتی متر و عرض بین 60 تا 100 سانتی متر و عمق بین 50 تا 80 سانتی متر می‌رسد. این دستگاه با ظرافت خاصی طراحی و تولید می‌شود که سرمادهی یکنواخت موجب عدم وا رفتن و خشک شدن کیک‌ها و شیرینی های تر می‌شود.

در صورتی که می‌خواهید یک یخچال قنادی برای فروشگاه یا کافی شاپ خود انتخاب کنید نیاز است قبل از خرید خود ابعاد موجود در فضای مورد نیاز را اندازه گیری کنید تا بتوانید یک دستگاه مناسب و اقتصادی را انتخاب نمایید و از اتلاف فضای بیش از حد و همچنین هزینه اضافی جلوگیری کنید.

میزان قدرت متوسط در یخچال قنادی حدود ¾ اسب بخار است و با عایق بندی استاندارد از مواد پلی اورتان مانع از تبادل انرژی سرمایی بین محیط داخل و بیرون می‌شود.

یخچال-قنادی-در-لامرد

انواع یخچال‌های قنادی در لامرد

  1. یخچال‌های ایستاده قنادی یک و نیم متری:یخچال قنادی یا همان آکواریومی با بدنه استیل نگیر مناسب برای فروشگاه‌ها و ویترین‌ها جهت به نمایش گذاشتن محصولات دیگر مثل میوه، کیک و انواع دسر.
  2. ویترین قنادی یک و نیم متری: بدنه این یخچال با استیل نگیر پوشش داده شده است که برای قنادی‌هاو فروشگاه‌های بزرگ برای دیدرس محصولات بکار می‌رود.
  3. ویترین قنادی دومتری:ویترین دو متری دارای موتور با کیفیت و با قدرت بالایی است که می‌تواند گردش هوا را با انجام عمل برودتی و سرمازایی به خوبی اجرا کند. در یخچال‌های شیرنی فروشی از قطعات با کیفیت و مرغوب استفاده شده که طول عمر دستگاه را بالا می‌برد.

4.ویترین سرد از خانواده یخچال های قنادی می‌باشد که دارای بدنه استیل براق و طبقات شیشه‌ای می باشد.این یخچال‌ها مناسب در قنادی‌ها و نان فانتزی‌ها و رستوران می‌باشد.

یخچال ایستاده قنادی یک و نیم متری

ویترین قنادی: یکی دیگر از مهمترین تجهیزات قنادی‌ها، ویترین قنادی می‌باشد که جهت نگهداری شیرینی‌ها و نان‌های فانتزی کاربرد دارد. از طرفی رادیات درون یخچال این امکان را به شما می‌دهد که اگر در آینده نیاز به یخچال داشتید،با نصب موتور براحتی بتوانید ویترین خود را تبدیل به یخچال کنید ویترین‌ها در مدل‌های تمام شیشه قاب ساخت هستند.

کاربرد یخچال قنادی در لامرد

کاربرد یخچال‌های قنادی شامل موارد ذیل می‌باشد

 

  1. نگهداری کیک و شیرنی: یخچال قنادی برای نگهداری کیک و شیرینی و دسرهای مختلفی قابل استفاده است.این یخچال‌ها با داشتن دمای کنترل شده و متنوع این امکان را به قنادی‌ها و کافی شاپ‌ها می‌دهد که محصولات خود را به بهترین شکل نگهداری کند و به مشتریان ارائه دهد.
  2. نمایش کیک و شیرنی: برخی از یخچال‌های قنادی به عنوان یک وسیله جهت نمایش کیک و شیرینی در فروشگاه‌ها و کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود. این یخچال‌ها این امکان را به فروشندگان می‌دهد تا محصولات را به کمک درب شیشه‌ای و روشنایی LED به بهترین شکل نمایش دهد و موجب ارتقا در امر فروش شود.
  3. مواد اولیه خام: برخی از یخچال های قنادی صرفا جهت نگهداری مواد اولیه مانند خامه، تخم مرغ و.. استفاده می شود. این یخچال ها با ایجاد دمای پایین به قنادی ها کمک می کند تا مواد اولیه خود را دمای مناسب نگهداری کند و در زمان لازم استفاده کرد.

نگهداری سایر مواد غذایی: برخی از یخچال‌های قنادی به عنوان یک دستگاه جهت نگهداری مواد غذایی قابل استفاده است که می‌توان انواع نوشیدنی‌ها، ساندویچ‌ها و دیگر موارد خنک را نگه داشت.

آیا یخچال قنادی برای نگهداری نان و شیرنی های خشک هم مناسب است؟

ویترین-نان-در-لامرد

بله، یخچال قنادی برای نگهداری نان و شیرینی‌های خشک نیز مناسب است. این نوع محصولات نیاز به نگهداری در دمای پایین دارند تا از فساد و خراب شدن جلوگیری شود. یخچال قنادی با داشتن دمای کنترل شده و مناسب، به فروشندگان نان و شیرینی‌های خشک کمک می‌کند تا محصولات خود را در شرایط بهداشتی و بهترین شکل نگهداری کند و از آنها در زمان لازم استفاده کند.

 

 

ترجیحا در هنگام استفاده از یخچال قنادی برای نگهداری نان و شیرینی‌های خشک از بسته بندی‌های مناسب و محافظت شده استفاده کنید تا از ورود هوا به داخل بسته بندی و خراب شدن محصولات خود جلوگیری کند. همچنین در صورتی که به دنبال نگهداری نان و شیرینی‌های تازه هستید بهتر است از یخچال‌های خنک کننده استفاده کنید که برای این نوع محصولات مناسب تر هستند.

 

 

 

صنایع برودتی زارعی با چندین سال سابقه مفید و درخشان پبشرو در تولید انواع یخچال و فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای با بهره‌مندی از دانش روز و بکارگیری مواد اولیه مرغوب آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان مربوطه از طریق شماره‌های مندرج در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

یخچال-قنادی-در-شیراز

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.