صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال فالوده در شیراز

خرید یخچال فالوده در شیراز

خرید یخچال فالوده در شیراز

یخچال فالوده یکی از محصولات یخچال‌های صنعتی می‌باشد که در انواع گوناگونی عرضه می‌گردد و مخصوص نگهداری فالوده شیرازی در کافه‌ها و بستنی فروشی‌ها و حتی در خیابان‌ها قابل تولید و فروش است.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی دراین خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

فالوده چیست؟

فالوده یک دسر ایرانی بسیار لذیذ و خنکی می‌باشد که ترکیبی از رشته‌های نازک نشاسته با طعم دهنده‌هایی مانند آبلیمو، شکر، زعفران، گلاب، شربت آلبالو، عرق نسترن می‌باشد.

این دسر خوش طعم در فصول گرم طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد دارید چنین دسر خوش طعمی را آماده کنید قطعا نیاز به دستگاه فالوده ساز دارید تا بتوانید این محصول سرد را در دمای خنک و بهداشتی نگهداری کنید.

فالوده

یخچال فالوده چیست؟

یخچال فالوده یکی از محصولات یخچال صنعتی می‌باشد که در مدل های متنوعی تولید می‌گردد که جهت سرد نگه داشتن این ماده غذایی کاربرد دارد. می‌توان در کافه‌ها، بستنی فروشی‌ها و یا حتی خیابان، آن را تولید و عرضه کرد.

 

یخچال‌های فالوده در فصول گرم سال بخصوص تابستان بسیار پرفروش می‌باشد. فالوده معمولا به همراه سس و در کنار بستنی سرو  می‌گردد.

یخچال فالوده برای نگهداری و یخ نگه داشتن فالوده در مخزن کاربرد دارد. این یخچال کاربردهای متعددی دارد و  می‌توانند در کسب و کارهای متفاوتی استفاده کرد و حتی برای نگهداری خیارشور، یخ در بهشت، ترشی جات بهره برد.

 

این یخچال صنعتی برای خنک و سالم نگه داشتن مواد غذایی و دارویی پرکاربرد است.یخچال‌های فالوده در ابعاد و لیتراژهای گوناگونی تولید و عرضه می‌گردد. یخچال یخ در بهشت هم در مدل‌های گوناگونی بصورت تک مخزن یا دو مخزن وابسته به نیاز مشتری طراحی می ‌گردد.

فالوده شیراز دسر بسیار خوش طعمی می‌باشد که در فصل تابستان پر فروش است و در هوای گرم سرو می‌شود و طرفداران زیادی در شهر شیراز مجذوب خود کرده است. برای خرید یخچال فالوده شیرازی می‌توانید با کارشناسان فروش صنایع برودتی زارعی تماس حاصل فرمایید.

یخچال فالوده

مشخصات فنی یخچال فالوده شیرازی

یخچال فالوده با لیتراژ و گنجایش گوناگونی وابسته به تقاضای مشتری طراحی می‌گردد. جنس بدنه و مخزن استیل استنلس می‌باشد.کمپرسور بی صدا و ترموستات دیجیتالی ک توسط صنایع برودتی زارعی بصورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور عرضه می‌گردد.

قیمت یخچال فالوده شیرازی

قیمت یخچال فالوده به فاکتورهای متعددی وابسته است.اعم از جنس بدنه، قابلیت‌های دستگاه فالوده ساز، نوع ترموستات، کمپرسور،لیتراژ و تعداد مخزن

جهت خرید  بهترین یخچال فالوده شیرازی و اخذ قیمت با ما همراه شوید.

 

ویژگی های دستگاه فالوده ساز

  • بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی و فناوری
  • قابلیت سفارش سازی
  • فوق کم مصرف و با صرفه
  • بکارگیری بهترین قطعات موجود در بازار
  • ظاهرلوکس و زیبا
  • دارای کمپرسور و سیستم کندانسور
  • مخصوص نگهداری دسر فالوده شیرازی
  • موججود با ظرفیت های متنوع

 

جنس درب اغلب یخچال‌های فالوده، شیشه سکوریت نشکن می‌باشد و در برابر ضربات احتمالی کاملا مقاوم است و از ورود هوا به داخل یخچال جلوگیری می‌کند.

عایق بندی با تزریق فوم پلی اورتان صورت می‌گیرد که این عایق موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و از اتلاف انرژی برودتی جلوگیری می‌کند.

یخچال فالوده شیرازی با لیتراژ مختلفی و بصورت تک مخزن و دو مخزن با حجم 55 لیتر تولید می‌گردد.

یخچال فالوده شیرازی تک مخزن

این یخچال صنعتی فقط یک مخزن دارد و از قطعات درجه یک ساخته شده است.این یخچال صنعتی در ابعاد کوچک جهت تولید فالوده و یخ در بهشت طراحی می‌گردد و مناسب محیط هایی می‌باشد که فضای محدودی دارند. این یخچال‌ها ارزان تر از یخچال های دو مخزن می‌باشد و تک مخزن‌ها دارای چرخ می‌باشند و به اصطلاح سیار می‌گویند که موجب راحتی حمل و نقل می‌گردد.

ویژگی های یخچال فالوده تک مخزن

1) بدنه قوی و ضد ضربه

2) قابلیت نصب استیکر روی بدنه

3) مناسب کاربری های متفاوت

4) مناسب فضای کم با حجم بالا

5) تک مخزن با چهار چرخ جهت جابجایی که موجب سهولت در حمل و نقل می‌گردد.

6) دمای 16- الی 24- درجه سانتیگراد

7) جنس مخزن استیل ضد زنگ و جنس بدنه گالوانیزه

این یخچال‌ها به دلیل تک مخزن، بسیار کاربردی است و هزینه سرویس پایینی دارد.

یخچال فالوده شیرازی دو مخزن

یخچال فالوده شیرازی دو مخزن در دو نوع متفاوت تولید می‌گردد. با میزکار و بدون میزکار که هر دو قابل سفارش هستند. این مدل ظرفیت بالایی دارد و مخصوص کافی شاپ‌ها و بستنی فروش‌های بزرگ می‌باشد. به کمک این یخچال‌های دو مخزن می‌توان حجم زیادی از دسر فالوده را نگهداری و تولید کرد و به مشتریان  عرضه کرد.

شما می توانید انواع یخچال فالوده را بصورت نو و دست دوم با بالاترین کیفیت از ما خریداری کنید .این یخچال‌ها به دلیل وجود دو مخزن ابعاد بزرگتری دارند و فضای بیشتری را اشغال می‌کند.

ویژگی یخچال فالوده شیرازی دومخزن

1.جنس بدنه استیل و ضد زنگ

2.قابلیت نصب استیکر در طرفین یخچال

3.قابلیت جابجایی دستگاه فالوده ساز

4.قابلیت نگهداری و خنک کننده قوی

5.دارای دو مخزن

یخچال فالوده با میز کار

خرید یخچال فالوده شیرازی

این یخچال صنعتی مفید و پرکاربرد در کسب و کارهای گوناگونی مانند کافی شاپ، بستنی فروشی، آب میوه فروشی با بهترین کیفیت طراحی می‌گردد و می‌توانید جهت خرید یخچال به صنایع برودتی زارعی مراجه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.