صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال قصابی در شیراز

خرید یخچال قصابی در شیراز

یخچال قصابی در شیراز

همان‌طور که می‌دانید، گوشت جزء مواد غذایی حساس (زود فاسد شونده) بوده و بنابراین برای نگه‌داری این مواد غذایی حساس در قصابی، نیاز به داشتن یک یخچال قصابی مناسب خواهید داشت. با استفاده از یخچال قصابی می‌توان گوشت را سرد، سالم و تازه نگه داشت و به مشتری عرضه کرد. یخچال قصابی، در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی وجود دارد که بنا به مصرف قصابی، نوع مناسب انتخاب و تهیه می‌شود. در این مطلب شما را با یخچال قصابی و ویژگی‌های آن آشنا می‌کنیم.

یخچال قصابی در شیرازی

یخچال قصابی چیست؟

یخچال قصابی، یک یخچال صنعتی بوده که همان‌طور که از نامش پیدا است، در قصابی‌ها برای سالم نگه‌داشتن گوشت و فراورده‌های گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این یخچال‌ها، یخچال‌ها ایستاده‌ای هستند که در ابعاد مناسبی برای نگه‌داری گوشت‌های قصابی تولید می‌شوند. لازم به ذکر است که موتورهای قدرتمندی در این یخچال، با هدف امکان پایین آوردن دما تا حد مناسب، تعبیه شده‌اند. از جمله ویژگی‌های قابل‌توجه این یخچال‌ها، قابلیت تمیز کردن آن‌ها است که از این جهت نیز سلامت گوشت را تأمین می‌نمایند.

لازم به ذکر است که یخچال قصابی، در دو نوع درب کشویی و درب لولایی تولید و عرضه می‌شود.

کاربرد یخچال قصابی چیست؟

همان‌طور که گفته شد، یخچال قصابی برای سالم نگه‌داشتن محصولات قصابی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید این یخچال‌ها را در فروشگاه‌های مواد پروتئینی برای نگه‌داری گوشت و فراورده‌های گوشتی، مشاهده کنید.

یخچال قصابی چه ویژگی‌هایی دارد؟

1- از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این یخچال‌ها، دمای مناسبی است که برای نگه‌داری گوشت ایجاد می‌کنند. مناسب‌ترین دمای نگه‌داری گوشت نیز 2- 4 درجه سانتی‌گراد بوده که یخچال قصابی با بهره‌گیری از موتورهای قوی تعبیه شده در آن به‌خوبی از فراهم کردن این دما بر می‌آید.

2- ویژگی مهم دیگر این یخچال‌ها قدرت تحمل وزن بالای قفسه‌های آن است که می‌توانند به‌خوبی از عهده نگه‌داری حجم زیاد گوشت‌های موجود در قصابی بر بیایند. این قفسه‌ها می‌توانند حدود 272 کیلوگرم گوشت را تحمل کنند.

3- برخورداری از نورپردازی درونی نیز از ویژگی‌های دیگر این یخچال‌ها است که به مشتری‌ها امکان مشاهده واضح محصولات را بدون باز کردن یخچال می‌دهد، همچنین این مورد موجب جذب مشتری نیز خواهد شد.

انواع یخچال قصابی

1- تمام قد: از این نوع یخچال قصابی معمولاً برای سردخانه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

 

2- فریزر عمیق: در مواردی که نیاز به نگه‌داری طولانی مدت گوشت باشد، می‌توان از این نوع یخچال قصابی استفاده کرد.

 

3- یخچال قصابی گازی: در این نوع یخچال قصابی، مکانیسم پایین آوردن دما با استفاده از گاز صورت می‌گیرد.

 

4- یخچال قصابی صندوقی: این یخچال نیز مانند نوع عمیق، برای نگه‌داری طولانی مدت محصولات گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید یخچال قصابی

برای خرید یخچال قصابی باید ابتدا به نیاز خود توجه کنید. این که شما به یخچال برای نگه‌داری چه حجم گوشت نیاز دارید و این که گوشت‌های قصابی شما در چه مدتی به فروش می‌رسند، و همچنین طول مدت فعالیت قصابی، عوامل تعیین‌کننده‌ای در خرید یخچال قصابی خواهد بود.

در نهایت باید گفت که قیمت یخچال قصابی بسته به برند، سازنده، نوع و مدل، دست دوم بودن یا نبودن، ابعاد، تعداد موتورها، قدرت و برند موتورها و… بستگی دارد. لازم به ذکر است که برای خرید این یخچال‌ها حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید چرا که در غیر این صورت علاوه بر متضرر شدن از بابت یخچال، از جهت فساد محصولات نیز مقداری ضرر را متحمل خواهید شد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.