صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال قنادی در شیراز

خرید یخچال قنادی در شیراز

یخچال قنادی در شیراز

در مراکزی که مواد غذایی عرضه و توزیع می‌شوند معمولاً برای نگه‌داری و جلوگیری از آسیب دیدن مواد خوراکی، از یخچال‌های صنعتی استفاده می‌شود. یخچال قنادی، نیز یکی از این یخچال‌ها است که در مکان‌هایی مانند شیرینی فروشی و قنادی‌ها استفاده می‌شود. این یخچال‌ها ویژگی‌های متعددی دارند که در این مطلب ضمن معرفی، به شرح این ویژگی‌ها نیز پرداخته می‌شود.

یخچال قنادی در شیراز

یخچال قنادی چیست؟

همان‌طور که گفته شد یخچال قنادی، در دسته یخچال‌های صنعتی قرار می‌گیرد و به‌منظور جلوگیری از فساد و آسیب شیرینی‌ها و کیک‌ها، در قنادی استفاده می‌شوند. یخچال‌های قنادی، در انواع مختلفی تولید می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را بسته به نیاز و شرایط شیرینی فروشی خود انتخاب کنید.

اغلب یخچال‌های قنادی که در شیرینی فروشی‌ها می‌بینیم، یخچال‌هایی با شیشه منحنی هستند که شیرینی‌ها و کیک‌های درون آن‌ها به‌وضوح قابل‌مشاهده بوده و به عبارتی به‌عنوان ویترین شیرینی فروشی نیز عمل می‌کنند. پس این موضوع روشن است که به دلیل نقش ویترینی یخچال قنادی، ظاهر یخچال نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.

یخچال قنادی

ویژگی‌های یخچال قنادی

1- اگر دقت کرده باشید، حتماً دیده‌اید که اغلب یخچال‌های قنادی، دارای نورپردازی با استفاده از چراغ‌های ال ای دی هستند که به دید بهتر و انتخاب آگاهانه و همچنین جذب مشتری کمک شایانی می‌کند.

2- ویژگی دیگر یخچال قنادی این است که این یخچال‌ها به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که مشتری به محتویات درون آن دسترسی نداشته باشد و از این لحاظ از آسیب‌های احتمالی کیک و شیرینی‌ها و… جلوگیری می‌شود.

3- یک ویژگی جالب دیگر این یخچال‌ها، استفاده از شیشه دو جداره در آن است که این موضوع موجب کاهش اتلاف انرژی دستگاه خواهد شد.

یخچال ویترینی در شیراز

انواع یخچال قنادی

1- یخچال قنادی ویترینی: همان‌طور که از نام آن پیدا است، این یخچال علاوه بر سالم نگه‌داشتن تولیدات قنادی، آن‌ها را به نمایش نیز می‌گذارد و موجب جذب مشتری خواهد شد.

یخچال-ویترینی

2- یخچال قنادی ایستاده: فاصله طبقات این یخچال نسبت به سایر یخچال‌ها بیشتر بوده و معمولاً از این یخچال‌ها برای نگهداری کیک‌ها استفاده می‌شود.

یخچال قنادی ایستاده

3- یخچال قنادی خشک: این یخچال‌ها که رطوبت موجود در آن‌ها در میزان بسیار کمی تنظیم می‌شود، معمولاً برای نگه‌داری موادی مانند نان و شیرینی خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یخچال قنادی خشک

4- یخچال قنادی میز کاری: از این یخچال نیز معمولاً به‌عنوان نگه‌دارنده مواد اولیه شیرینی و کیک پزی استفاده می‌شود.

قطعات تشکیل‌دهنده یخچال قنادی

1- کمپرسور: کمپرسور پایه و اساس یخچال بوده و به‌عنوان خنک‌کننده یخچال، عمل می‌کند. در رابطه با کمپرسور لازم است بدانید هر چه ابعاد یخچال موردنظر بزرگ‌تر باشد، کمپرسور قوی‌تری نیز نیاز خواهید داشت.

2- ترموستات: ترموستات در واقع نقش کنترل دما را داشته و از تغییر دمای ناخواسته یخچال جلوگیری به عمل می‌آورد.

3- لامپ و نورپردازی: همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، نورپردازی یخچال قنادی، هم موجب کمک به انتخاب آگاهانه و جذب مشتری خواهد شد و همچنین موجب ایجاد جلوه‌ای جذاب به فضا خواهد شد.

4- جنس بدنه: به‌طور عمده در ساخت یخچال‌های صنعتی از جمله یخچال قنادی، از استیل استنلس یا استیل ضدزنگ استفاده می‌شود؛ پس از آن جا که ظاهر یخچال قنادی دارای اهمیت است، استفاده از استیل استنلس یک انتخاب منطقی است. لازم به ذکر است که این فلز را می‌توانید بنا به سلیقه خود، در رنگ موردنظر انتخاب کرده و به فروشگاه خود جلای خاصی ببخشید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.