صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال مینی در شیراز

خرید یخچال مینی در شیراز

یخچال مینی در شیراز

هر آنچه درباره یخچال مینی لازم است بدانید.

یخچال یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین وسایلی است که در هر منزلی مشاهده می‌شود. وسیله‌ای کاملاً ضروری که در ابعاد مختلفی وجود دارد. در این بین، چندی است که یخچال‌های مینی به موارد تولید شده در بازار اضافه شده‌اند. این یخچال‌ها به دلیل در اندازه و سایز با دیگر یخچال‌ها متفاوت بوده و از همین رو با نام یخچال مینی شناخته می‌شوند. در این مقاله به دنبال آن هستیم تا درباره انواع این یخچال و هر آنچه درباره آن باید بدانید، نکاتی را بیان کنیم. نکاتی که به شما کمک کند با این انواع یخچال بیشتر آشنا شوید و در نهایت نیز، در صورت نیاز بتوانید انتخاب و خرید خوب و مناسبی را داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع و کاربرد آن نیز آشنایی جامعی را به دست آورید.

یخچال-مینی

یخچال مینی چیست؟

همان‌طور که از نام این محصول پیدا است، یخچال مینی، یخچالی در سایز کوچک‌تر از یخچال‌های معمولی بوده و کاربرد متفاوت و شکل ساده‌تری دارد. این انواع یخچال نسبت به دیگر انواع یخچال، ابعاد کوچک‌تری داشته و جمع‌وجورتر هستند. در ابعاد مختلف، برندهای متفاوت و انواع مختلفی تولید می‌شوند که هریک کاربری و استفاده مخصوص به خود را دارند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

کاربرد یخچال مینی

برای آن‌که بتوانید از این نوع یخچال استفاده کنید، پیش از هر چیزی لازم است تا درباره کاربرد و موارد استفاده یخچال‌های مینی اطلاعاتی را داشته باشید. اگر دقت کرده باشید، حتماً در هتل‌هایی که رفته‌اید استفاده از یخچال‌های مینی را مشاهده کرده‌اید. یخچال‌ هتلی یا مینی برای فضاهایی کاربرد دارد که نیازی به استفاده از یخچال بزرگ ندارد. در فضای هتل که قرار است تنها چند روزی مهمان آن باشید، استفاده از یخچال هتلی و کوچک معقول به نظر می‌رسد. ضمن اینکه این یخچال معمولاً در اتاق‌خواب هتل قرار دارد و موارد استفاده از آن را بسیار راحت و ممکن می‌سازد.

یخچال-ویترینی-کوچک

علاوه بر هتل‌ها، در خانه نیز می‌توان از یخچال‌های کوچک و مینی استفاده کرد. درصورتی‌که نیاز دارید در اتاق‌خواب خود، نوشیدنی و خوراکی نگهداری کنید و فضای گرم اتاق این اجازه را به شما نمی‌دهد، استفاده از یخچال‌های مینی کار معقولی به نظر می‌آید. به این ترتیب در طول شب که در اتاق خواب هستید، در زمان مطالعه و کار کردن در اتاق‌خواب، می‌توانید به‌راحتی به موارد موردنیاز خود دسترسی داشته باشید و از مواد غذایی و نوشیدنی استفاده کنید.

تنوع یخچال مینی یا هتلی

این یخچال‌ها نیز مانند تمام محصولات دیگر دارای تنوع بوده تا انتخاب را برای کاربر راحت‌تر کند. استفاده از جنس، ابعاد، برند سازنده، مدل و نوع، نوع موتور و سیستم عایق برخی از موارد تأثیرگذار در تنوع یخچال‌های مینی هستند. در ادامه درباره این موارد، توضیح مختصری خواهیم داد.

  1. جنس بدنه: ممکن است از کارخانه‌های مختلف با جنس متفاوتی تولید شود. البته این جنس معمولاً گالوانیزه است.
  2. موتور یخچال: موتورهای مختلفی برای یخچال‌های مینی کاربرد دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: LG، پاناسونیک، سابکول و …
  3. سیستم عایق: ممکن است از انواع تزریق فوم یا موارد دیگری استفاده کند.
  4. مدل‌: مانند انواع یخچال‌های مینی کمپرسوردار، ترموالکتریک، جذبی و …
  5. برند سازنده: برندهایی چون امرسان، الکترواستیل، ایستکول، یورواستار، پلار، سینجر و …
  6. مدل و رنگ یخچال که برحسب سلیقه مشتری انتخاب می‌شود.

یخچال مینی یا هتلی، انتخابی مقرون‌به‌صرفه

یخچال مینی

سخن پایانی

برای خرید هر محصولی لازم است تا اطلاعاتی را درباره آن داشته باشید. اطلاعاتی که به شما کمک کند تا بتوانید انتخاب بهتری برای خرید خود داشته باشید. در این مقاله به دنبال آن بودیم تا اطلاعاتی را درباره انواع مختلف یخچال مینی در اختیار شما قرار دهیم. اطلاعاتی که به شما کمک کند تا بتوانید استفاده و کاربری بهتری از محصول خریداری شده خود، داشته باشید و بهره خوبی را از آن ببرید. امید است با خواندن این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم خود را کسب کنید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.