صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید سالاد بار در شیراز

خرید سالاد بار در شیراز

سالاد بار در شیراز

سالاد بار، یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار رستوران‌ها و فست‌فودها است که به مشتریان امکان می‌دهد تا با انتخاب مواد اولیه دلخواه خود، سالادی متناسب با سلیقه‌شان تهیه کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی موارد مهمی که باید درباره سالاد بار بدانید بپردازیم.

می‌دانیم که سالاد بار معمولاً در رستوران و غذاخوری‌های سلف‌سرویس وجود داشته و یکی از مهم‌ترین مواردی است که نباید از اهمیت آن غافل شد؛ اما باید بدانیم که سالاد بار چیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. سالاد بار به میزی گفته می‌شود که بر روی آن انواع غذاها و خوراکی‌های موردنظر قرار می‌گیرد. قطعاً در هر رستوران یک سالاد بار مخصوص با توجه به منوی اصلی قرار داده می‌شود.

سالاد بار

سالاد بار چیست؟

یکی دیگر از آیتم های خط سلف سرویس بخش سالاد بار می باشد که از ضروریترین بخش های رستوران ها و فست فودها است که بر روی آن انواع مواد اولیه سالاد مانند سبزیجات، میوه‌جات، پنیر، سس و… قرار داده می‌شود. .در رستوران ها و فست فودی ها تنها بخشی که مواد غذایی به انتخاب مشتری به اشتراک گذاشته می شود میز سالاد بار یا میز سلف سرویس است.

سالاد بار

کاربرد سالاد بار

قطعاً باید در رابطه با کاربرد سالاد بار هم اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه بدهیم و با آن آشنا شوید. سالاد بارها در چند نوع وجود داشته و هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. به‌طور مثال یکی از معمول‌ترین سالاد بارها به‌صورت یک‌طرفه بوده و از یک جهت آن می‌توان برای برداشتن مواد غذایی و خوراکی‌ها اقدام کرد. در زمان استفاده از این نوع سالاد بارها مسیر رفت‌وآمد انسان‌ها مشخص است؛ به عبارتی دیگر باید از یک سمت آن به سمت دیگر رفته و برای برداشتن خوراکی‌ها اقدام کرد.

 

شاید بارها از این مدل سالاد بارها دیده باشید و نحوه استفاده از آن را بلد باشید؛ اما سالاد بارهای دیگری هم وجود دارند که نحوه کارایی متفاوتی خواهند داشت. به‌طور مثال می‌توان به سالاد بارهای دو طرفه اشاره کرد که افراد می‌توانند به‌راحتی از سرتاسر میز استفاده کرده و دیگر مسیر مشخصی برای برداشتن غذا وجود نخواهد داشت.

 

 

این نوع سالاد بارها به میر سلف‌سرویس هم معروف بوده و افراد می‌توانند طبق میل و نظر شخصی هر نوع غذایی را در بشقاب‌های از قبل آماده شده سرو کنند. استفاده از سالاد بار دو طرفه در بسیاری از مهمانی‌ها هم رایج بوده و اتفاقاً طرفداران بی‌شماری هم دارد. بسیاری از افراد در مراسم عروسی و … از سالاد بارهای خاصی استفاده می‌کنند و به کمک آن از مهمان‌های خود پذیرایی خواهند کرد.

 

یک نوع دیگر سالاد بار وجود دارد و به شکل خاصی می‌توان از آن استفاده کرد. نوع سوم سالاد بارهای موجود به این شکل است که انواع غذاها و خوراکی‌ها مانند غذاهای گرم، غذاهای سرد، سالاد و … روی میز مشخصی قرار دارد و افراد می‌توانند طبق نظر خود مقدار غذای دلخواه را به مسئول سالاد بار اعلام کنند و آن‌ها سرویس‌دهی را انجام خواهند داد.

 

میز سالاد بار عمدتا با نوع کارکردی که دارد متناسب است و اشکال گوناگونی دارد و همچنین قسمتی در پایین محل قرار گیری سالاد بار وجود دارد که صرفا مخصوص شارژ زدن غذا یا سالاد می باشد و امری ضروری است.

سالاد بار در رستوران‌ها، فست‌فودها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و … کاربرد دارد. 

 

این نوع سرو غذا، مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

 

  • تنوع بالا: سالاد بار، تنوع بالایی از مواد اولیه را به مشتریان ارائه می‌دهد و آنها می‌توانند با ترکیب مواد مختلف، سالادی منحصر به فرد برای خود تهیه کنند.
  • سلامتی: سالاد، یک غذای سالم و مغذی است که می‌تواند به سلامتی افراد کمک کند. استفاده از سالاد بار، به افراد این امکان را می‌دهد تا از مواد اولیه تازه و باکیفیت در سالاد خود استفاده کنند.
  • جذابیت: سالاد بار، ظاهری جذاب و رنگارنگ دارد که می‌تواند اشتهای افراد را تحریک کند.
  • صرفه جویی در زمان: سالاد بار، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سرعت و به راحتی سالاد خود را تهیه کنند.
سالاد بار یک طرفه

با توجه به نیاز مشتری ها و تایمی که برای سرو سالاد در نظر گرفته شده است میز سالاد می توان به چند نوع تقسیم کرد؛یک طرفه، دو طرفه، فول سرویس

 

یک طرفه:این میز بگونه ای طراحی شده است که از یک طرف مسیری برای انتخاب و دسترسی میهمانان می باشد و می توانند براحتی انتخاب کرده و در ظرف خود قرار دهند و در واقع مسیر حرکت مشتری می باشد و از طرف دیگر در دسترس رستوران و آشپز می باشد که به آن ها اجاز می دهد تا براحتی شارژکنند.

 

دو طرفه:این میز عمدتا برای مهمانی های کوتاه مدت طراحی شده است زیرا از دو طرف در احاطه میهمانان می باشد که در یک ساعت مشخص سرو می شود و دیگر نیازی به شارژ زدن مجدد نیست و اینگونه طراحی ها اغلب برای آشپزها دشوار می باشد.

 

فول سرویس:در این مدل یک گارد شیشه ای روی بخش سالاد بار و جلوی مشتری تعبیه شده است که سالاد و مخلفات در پشت ویترین می باشد اما مشتری به سالاد دسترسی ندارد و سرویس دادن به مشتری به عهده آشپز و متصدی بار می باشد. در واقع یک ویترین است که در اختیار مشتری قرار میگیرد و می تواند براحتی انتخاب کند.

مزایای استفاده از سالاد بار:

  • افزایش رضایت مشتری: سالاد بار می‌تواند به افزایش رضایت مشتریان کمک کند. زیرا مشتریان می‌توانند با انتخاب مواد دلخواه خود، سالادی متناسب با سلیقه‌شان تهیه کنند.
  • کاهش ضایعات غذا: سالاد بار، به رستوران‌ها کمک می‌کند تا ضایعات غذا را کاهش دهند. زیرا مشتریان فقط به اندازه نیاز خود از مواد اولیه استفاده می‌کنند.
  • بهبود برندینگ: استفاده از سالاد بار می‌تواند به بهبود برندینگ رستوران کمک کند. زیرا این نوع سرو غذا، نشان‌دهنده توجه رستوران به سلامتی و تنوع غذایی است.

 

موارد استفاده سالاد بار

در قسمت‌های قبلی با انواع مدل‌های سالاد بار آشنا شدیم و دانستیم نحوه استفاده هر یک از آن‌ها متفاوت خواهد بود. در این بخش از مقاله باید بدانیم که سالاد بارهای معرفی‌شده در چه مواردی استفاده خواهند شد. در حالت کلی انواع رستوران‌ها می‌توانند با استفاده از سالاد بار از افراد پذیرایی کنند. در مهمانی‌ها و انواع مراسم‌ها هم می‌توانید از سالاد بار استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانیم در مهمانی‌های منزل خود هم یک میز را برای سرو مواد غذایی به‌عنوان سالاد بار انتخاب کنیم و پذیرایی متفاوتی داشته باشیم.

 

نکات مهم در انتخاب سالاد بار:

  • نوع کاربری: در هنگام انتخاب سالاد بار، باید به نوع کاربری آن توجه کرد.
  • ابعاد: ابعاد سالاد بار باید متناسب با فضای رستوران باشد.
  • ظرفیت: ظرفیت سالاد بار باید متناسب با تعداد مشتریان رستوران باشد.
  • امکانات: سالاد بار باید امکانات مورد نیاز مانند یخچال، سینک و … را داشته باشد.
  • کیفیت: سالاد بار باید از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشد.
  • قیمت: قیمت سالاد بار باید متناسب با بودجه باشد.

قیمت سالاد بار در شیراز:

قیمت سالاد بار در شیراز به نوع، ابعاد، امکانات و کیفیت آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق سالاد بار در شیراز، می‌توانید با کارشناسان صنایع برودتی زارعی تماس بگیرید.

مزایای خرید سالاد بار از صنایع برودتی زارعی:

  • کیفیت بالا: صنایع برودتی زارعی از بهترین مواد اولیه برای تولید سالاد بارها استفاده می‌کند.
  • تنوع بالا: صنایع برودتی زارعی سالاد بارها را در انواع مختلف و با ابعاد و امکانات مختلف و متناسب با سفارش شما تولید می‌کند.
  • قیمت مناسب: صنایع برودتی زارعی سالاد بارها را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • خدمات پس از فروش: صنایع برودتی زارعی خدمات پس از فروش کاملی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.