صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید سینک صنعتی در شیراز

خرید سینک صنعتی در شیراز

سینک صنعتی در شیراز

 در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با معرفی سینک صنعتی بحث کنیم و اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دهیم. در ابتدا و قبل از بیان هر نکته‌ای باید بدانیم سینک صنعتی چیست؟ در حالت کلی لگن‌های فلزی متصل به شیر آب برای شست‌وشو استفاده می‌شوند را سینک می‌گویند. همه با سینک‌های ظرفشویی آشنا هستیم و در منزل خود از آن استفاده می‌کنیم. سینک‌های ظرفشویی کارایی بالایی داشته و در صورت نبود زندگی با مشکل خاصی روبه‌رو می‌شود. باید بدانیم که ظرفشویی ها دارای انواع مختلفی بوده و روش استفاده از آن‌ها هم متفاوت خواهد بود. در ادامه اطلاعات بیشتری در این مورد به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

سینک صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که جز تجهیزات شستشو قرار می گیرد این سینک ها برای شتسشوی ظروف، سبزیجات، میوه، مواد غذایی،و آبکشی ظرف ها کاربرد دارد.این سینک های استیل در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، کترینگ ها، کافی شاپ ها، فست فودی ها، فود کورت، هتل ها، تالارها، اداره ها، بیمارستان ها، ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، کارگاه ها و کارخانه های بزرگ استفاده می شود.

کاربرد سینک صنعتی و انواع آن

همه با سینک‌های خانگی آشنایی داریم و می‌دانیم دارای لگن و سینی است. سینک‌ها در تعداد لگن‌های متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند. در حالت کلی سینک‌ها از یک الی سه لگن وجود داشته و همه با انواع آن آشنا هستیم. بخش سینی لگن هم جای بحث دارد. به‌طور مثال بعضی از سینک‌های صنعتی سینی نداشته و صرفاً لگن دارند اما اکثر سینک‌های ظرفشویی دارای سینی هستند.

سینی سینک‌های ظرفشویی دارای فواید خوبی بوده و برای انجام کارهای آشپزی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم در رابطه با جنس سینک‌های صنعتی به شما عزیزان اطلاعاتی بدهیم باید بگوییم که تمامی آن‌ها فلزی بوده و به همین دلیل کارایی بالایی دارند. شما می‌توانید برای شستشو از انواع سینک‌های ذکرشده استفاده کنید.

سینک-صنعتی

موارد استفاده از سینک صنعتی

در حالت کلی سینک‌های خانگی یا صنعتی برای تمامی موارد قابل‌اجرا بوده و می‌توانید در تمامی کارهای صنعتی از آن‌ها استفاده کنید. به‌طور مثال در تمامی کارخانه‌ها یا تولیدی‌ها می‌توان از سینک صنعتی استفاده کنید. به‌طور مثال می‌توانید هم برای بخش آشپزخانه و پخت‌وپز از سینک صنعتی استفاده کنیم و هم برای مواردی مانند شستشو.

 

ممکن است در بعضی از کارهای صنعتی و تولیدی سینک‌های خاصی موردنیاز باشد. شما می‌توانید از انواع سینک‌های صنعتی در مدل‌های مختلف استفاده کرده و نیازهایی مانند شستشو را برطرف کنید. از طرفی شما می‌توانید از لبه‌های سینک صنعتی بهره ببرید تا آب موجود صرفاً داخل همان لگن‌ها باقی بماند. علاوه بر این آب‌چکان‌ها هم کارایی بالایی داشته و می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

سینک صنعتی دو لگنه

قطعاً همگی با انواع سینک‌ها و آب‌چکان‌ها آشنا بوده و می‌دانیم که چه کاربردی دارند. در امور صنعتی هم می‌توانید برای شستشو از آن‌ها بهره برده و از بخش آب‌چکان هم برای خشک شدن موارد موجود استفاده کنید. به‌طور مثال در کارگاه‌های تولیدی میوه خشک دستگاه‌هایی به نام اسلایسر دستی وجود دارند که باید بعد از هر بار استفاده در همین سینک صنعتی شسته شده و در بخش آب‌چکان هم خشک شوند. در این صورت می‌توانیم بارها از اسلایسرهای دستی استفاده کرده و نیازی نیست صرفاً به اسلایسر برقی مراجعه کنیم. البته که قطعات همان اسلایسر برقی هم به شستشو نیاز داشته و نباید از این مورد غافل شد.

 

سینک های ظرفشویی در ابعاد و سایزهای متفاوتی و با توجه به نیاز مشتری عرضه می گردد و با وجود اینکه حجم زیادی اشغال می کند ولی موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.در انواع مختلفی عرضه میگردد: سینک صنعتی تک لگن، سینک صنعتی دو لگن، سینک صنعتی سه لگن

ویژگی سینک های استیل صنعتی

-تمام استیل بوده و خاصیت ضد خش دارد.

-در برابر گرما، حرارت، زنگ زدگی و خط و خش مقاوم می باشد.

طراحی زیبا و کیفیت بینظیری دارد.

-براق و صیقل می باشد.

-قابل بازیافت بوده است.

-عمر طولانی دارند.

-برای جلوگیری از آب ریزش لبه های بلندی در پشت تعبیه شده است. 

سینک-صنعتی-سه لگنه

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.