صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

فروش تاپینگ بستنی در شیراز

فروش تاپینگ بستنی در شیراز

تاپینگ بستنی در شیراز

در تمام بستنی‌ فروشی‌ها یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی که امروزه موردنیاز است، تاپینگ بستنی است. در واقع می‌توانیم بگوییم اولین و مهم‌ترین وسیله‌ای که در هر بستنی‌فروشی باید وجود داشته باشد همین تاپینگ بستنی است. چرا که بدون داشتن آن اصلاً تأسیس بستنی‌فروشی امکان‌پذیر نخواهد بود.

تاپینگ بستنی نوعی از یخچال است که کار آن نگهداری بستنی است. یخچالی که می‌توانیم انواع بستنی موجود را در آن قرار داده و در مقابل دیدگان مشتریان بگذاریم. استفاده از تاپینگ بستنی در واقع می‌توانیم دکور مغازه خود را نیز جذاب کنیم. چرا که می‌توانیم انواع بستنی‌های جذاب و رنگارنگ را در ویترین یخچال بچینیم در معرض دیده مشتری‌ها قرار دهیم.

با این کار می‌توانیم از آن به‌عنوان ویترین جذاب نیز استفاده کنیم. در این یخچال‌ها چند کاسه بزرگ وجود دارد. کاسه‌هایی که در هر کدام از آن‌ها یک نوع بستنی قرار می‌دهیم.

تاپینگ بستنی

موارد استفاده تاپینگ بستنی

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توانیم در مورد تاپینگ های بستنی بیان‌ کنیم قرار دادن بستنی‌های میوه‌ای در داخل آن است. است به‌طوری‌که در هر کدام از کاسه‌ها یک نوع بستنی میوه‌ای را قرار می‌دهیم و به خواست مشتری می‌توانیم ترکیبی از آن‌ها را به فروش برسانیم.

با این کار می‌توانیم کاربری مغازه خود را نیز تا حد بسیار زیادی بالا ببریم. تاپینگ بستنی می‌تواند متناسب با ابعاد مغازه شما باشد. یعنی هر چقدر که مغازه شما بزرگ‌تر باشد می‌توانید از تاپینگ های بزرگ‌تر نیز استفاده کنید.

طبیعتاً هرچقدر ابعاد و حجم تاپینگ ها بزرگ‌تر باشند می‌توانند جذابیت بیشتری را به مغازه شما بدهند. اما این به این معنا نیست که اگر شما از تاپینگ های کوچک‌تر استفاده کنید نمای زیبایی به شما نمی‌دهد. به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم حجم و اندازه تاپینگ ها بر اساس حجم و اندازه مغازه شما تعیین می‌شود و به هر میزانی که باشد می‌تواند برای شما فوق‌العاده باشد.

از تاپینگ ها معمولاً در کافی‌شاپ‌ها نیز استفاده می‌شود. گاهی اوقات کافی‌شاپ‌ها در کنار محصولات خودشان بستنی‌های مخصوصی را نیز به فروش می‌رسانند. به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم هرجا که فروش بستنی وجود داشته باشد استفاده از تاپینگ می‌تواند مناسب باشد. در کافی‌شاپ‌ها نیز همین‌گونه است، اگر بخواهند بستنی‌های مخصوصی را به فروش برسانند باید از تاپینگ بستنی استفاده کنند.

تاپینگ بستنی

کاربرد تاپینگ بستنی

معمولاً تاپینگ‌های بستنی را به دو صورت در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند. گاهی اوقات درون آن‌ها ظرف‌های یکبار مصرف قرار می‌دهند و بستنی‌ها را نیز با همان ظرف‌ها به فروش می‌رساند. اگر بخواهند این‌گونه از تاپینگ بستنی استفاده کنند باید بستنی‌ها را با وزن و معیار مشخصی به فروش برساند. یعنی از قبل وزن آن‌ها را مشخص می‌کنند و به‌صورت آماده در جایگاه تاپینگ قرار می‌دهند.

اما گاهی اوقات بستنی‌فروش‌ها دوست دارند انواع بستنی‌ها را در این تاپینگ قرار داده و آن‌ها را به‌صورت کیلویی و بر اساس نیاز مشتریان خود به فروش برساند. در این صورت می‌توانند انواع بستنی‌هایی که دوست دارند به فروش برسانند را در ظرف‌های مخصوص تاپینگ قرار داده و بر اساس نیاز مشتری هر کدام از آن‌ها را به فروش برساند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تاپینگ های بستنی دارند این است که به‌هیچ‌ عنوان انرژی را هدر نمی‌دهند.

تاپینگ بستنی

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.