صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

فریزر چیست؟خرید فریزر صنعتی در شیراز

فریزر چیست؟خرید فریزر صنعتی در شیراز

فریزر چیست؟

از کلمه لاتین frezzer به معنی منجمد کننده گرفته شده است و عملکرد فریزر شبیه به یخچال است با این تفاوت که ترموستات در پایین ترین دما تنظیم می شود تا فرآیند منجمد سازی صورت گیرد.به فریزرهای صنعتی، یخچال زیر صفر هم اطلاق می گردد. یکی از تجهیزات ضروری در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، فست فودی ها، و هتل ها می باشد. معمولا در لبنیاتی ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای هم دیده می شود و بر اساس فضای کار و میزان بازدهی در نظر گرفته می شود.

در فریزر های پر قدرت برای فرآیند خنک سازی از اقداماتی مانند بادبزن های مخصوص و حتی کولر و پنکه های ویژه بهره مند می باشند.فریزر وسیله ای ضروری در امرار معاش و زندگی روزانه می باشد و قطعا بیشترین کاربرد آن در استفاده طولانی مدت کترینگ ها ، فست فودی ها، رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای می باشد.

فریزرهایی که در دمای زیر صفر تنظیم می شوند مخصوص منجمد کردن مواد غذایی مانند گوشت و بستنی می باشد.فریزرها بسته به نوع کاربرد و میزان فضای موجود در اشکال گوناگونی تهیه می شود و معمولا تا تعداد شش درب نیز قابل مشاهده می باشد بنابراین در هنگام خرید بایستی توجه کافی داشته باشیم و با مشاوره لازم جنس مورد نظر را انتخاب کنیم.

فریزرها در انواع ایستاده و صندوقی تولید می گردد که هر کدام با توجه به ابعاد و مشخصاتی که دارد کاربرد دارند.

فریزر صندوقی

فریزرهای ایستاده:

 این مدل از فریزها به دلیل اشکالی که دارد در چند نوع مختلف عرضه می گردد. تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب، که هر کدام با توجه به نیاز و کاربرد مصرف کننده تولید می گردد. مدل تک درب پرکاربردترین آنها می باشد در فست فودی ها، سوپرمارکت های کوچک و بزرگ، رستوران ها و کافی شاپ و فروشگاه های اغذیه به وفور دیده می شود.

فریزرهای صندوقی: 

فریزرهای صندوقی مخصوص مکان هایی می باشد که فضای محدودی دارند بسیار پرکاربرد است و معمولا در مدل های دو درب، چهار درب و شش درب عرضه می گردد. اغلب از جنس استیل می باشد که بصورت صاف یا محدب است.

مهمترین مزیت این فریزرها این است که مناسب برای فضاهای کوچک می باشد و مشتریان و مغازه داران به آسانی می توانند با آن کار کنند. قیمت فریزرهای صنعتی بر اساس فاکتورهایی مانند مدل، ظرفیت، نوع متریال بکار رفته و قطعات و هم چنین برند و نوع طراحی تعیین می گردد.

صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی، مشاور و طراح مقتدری در این زمینه می باشد و میتواند محصولی را با کیفیت خوب و قیمت مناسب با مدرن ترین ابزار روز در خدمت شما عزیزان قرار دهد.  

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.