صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

قیمت فریزرهای صنعتی در آباده

قیمت فریزرهای صنعتی در آباده

قیمت فریزرهای صنعتی در آباده

فریزرهای صنعتی آباده به دو دسته عمده تقسیم می‌شود که شامل فریزرهای ایستاده و خوابیده یا صندوقی. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد فریزرهای صنعتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. فریزر صنعتی جزء یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران، کترینگ، هتل، فروشگاه‌های زنجیر‌ه‌ای بکار می‌رود.

فریزر سه درب ایستاده در شیراز

فریزرهای صنعتی در آباده به عنوان تجهیزات لازم و ضروری آشپزخانه‌های صنعتی به شمار می‌آیند. صنایع برودتی زارعی با 20 سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع یخچال و فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای با مواد اولیه مرغوب و بکارگیری نیروهای متخصص و ماهر در بخش تولید و کارشناسان فروش آماده خدمات رسانی به شما مشتریان می‌باشد.

فریزر صنعتی چیست؟

فریزر صنعتی جزء پرکابردترین وسایل سرمایشی می‌باشد که قابلیت انجماد و نگهداری محصولاتی مانند گوشت، صیفی جات و …تحت دمای داخلی تا 20- درجه سانتیگراد دارد و می‌تواند مدت زمان طولانی با حفظ تازگی اولیه نگهداری کند. فریزر صنعتی دستگاهی کاربردی است که در صنایع مختلفی از قبیل دامداری، دامپروری، داروسازی، غذاسازی کاربرد دارد و می‌توان در هتل‌ها، فست فودی‌ها، کترینگ، فود کورت بهره برد. فریزرها با تغییر دما به زیر صفر درجه می‌توانند مواد غذایی را منجمد کرده و باعث حفظ  کیفیت و سلامت مواد غذایی شوند.

انواع فریزر صنعتی در آباده

فریزرهای صنعتی در دو نوع فریزر ایستاده و خوابیده تولید و عرضه می‌گردد.

فریزرهای ایستاده در مدل‌های ذیل می‌باشد؛

فریزر تک درب در شیراز
فریزر دو درب در شیراز
فریزر ایستاده سه درب در شیراز

فریزرهای خوابیده آباده در انواع

  1. فریزر صنعتی درب شیشه‌ای
  2. فریزر صندوقی قدیمی
  3. فریزر جزیره ای

فریزر ایستاده صنعتی در آباده

علت نامگذاری فریزرهای ایستاده صنعتی به دلیل شاخصه‌های ظاهری دستگاه می‌باشد زیرا ارتفاع آن از سایر فریزرهای صنعتی بیشتر است و ارتفاع حدودا به بلندی 2.5 متر می باشد. فریزرهای ایستاده فروشگاهی درب دار در سه نوع تک درب، دو درب، سه درب، و با متراژ متغیری قابل اجرا می‌باشد و وابسته به طول دستگاه دارای دو مدل موتور سرخود و موتور مرکزی می‌باشد. اگر متراژ فریزر کمتر از 4 متر باشد از موتورهای سرخود استفاده می شود و چنانچه فریزرها بیشتر از 4 متر باشد نیاز به موتور مرکزی دارد.

 

 

 

ابعاد فریزر وابسته به سفارش و سایز دلخواه مشتری قابل طراحی و اجرا می‌باشد. جنس ورق بکار رفته در فضای داخلی و بیرونی از گالوانیزه یا استیل می‌باشد. شیشه‌های بکار رفته در ابعاد و درب فریزر سکوریت نشکن است کاملا ضد ضربه هستند و مقاومت بالایی دارند. به دلیل وجود شیشه تعبیه شده در درب فریزر اجناس کاملا قابل رویت است و مشتری می‌تواند بدون باز کردن درب و اتلاف انرژی سرمایی جنس مورد نظر انتخاب کرده و خریداری نماید. بدنه فریزر با تزریق فوم پلی اورتان مانع از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی می‌شود. فریزرهای صنعتی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند.

مشخصات فنی فریزرهای صنعتی در آباده

  1. ابعاد داخلی و خارجی پوشیده از ورق استیل می‌باشد.
  2. دمای داخلی فریزر صنعتی بین 0تا 20- درجه سانتیگراد است.
  3. باز و بسته شدن درب یخچال مگنتی می‌باشد.
  4. قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات به سهولت انجام می‌گیرد.
  5. مجهز به پردازشگر دیجیتال برای برنامه‌ریزی و کنترل دمای سیستم سرمایشی
  6. مجهز به پایه‌های استیل و قابل تنظیم
  7. مجهز به نورپردازی‌های LED
  8. بهره‌مندی از پیشرفته ترین و بروزترین ماشین آلات آشپزخانه صنعتی

انواع فریزرهای صندوقی آباده

فریزرهای صندوقی از قدرت موتور بالاتری نسبت به فریزرهای خانگی برخوردار هستند. قدرت موتور وابسته به ابعاد و نوع فریزر متفاوت است. این دستگاه به دلیل زاویه دیدی که دارد و وجود شیشه های دو جداره این امکان را فراهم می‌آورد که در برابر ضربه‌های احتمالی مقاوم باشند و تمام محصولات را به وضوح نمایش می‌دهد. ابعاد بدنه از جنس استیل یا گالوانیزه می‌باشد که با توجه به نوع یخچال متفاوت است.

 

فریزرهای صندوقی اغلب دارای قفسه و کشو می‌باشند.فریزرهای صندوقی از لحاظ ظاهری شبیه به یک صندوق می‌باشد و درب آن روی دستگاه به سمت بالا تعبیه شده است. این نوع فریزر مخصوص نگهداری انواع دارو، بستنی، سبزیجات میوه‌های یخی می‌باشد.

فریزر بستنی در شیراز

مشخصات فنی فریزرهای صندوقی آباده

  1. فریزرها دارای ابعاد و مشخصات متفاوتی هستند که قدرت موتور آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.
  2. درب‌های تعبیه شده در فریزرهای صندوقی به صورت استاندارد دوجداره و عایق حرارتی هستند.
  3. سیستم سرمایشی فریزر بصورت لوله کشی و دو جداره می‌باشد.

فریزرهای پرده هوا در آباده

فریزرهای پرده هوا با متراژ متفاوت تولید می‌شوند. این فریزرها مانند دیگر فریزرها وابسته به ابعاد مجهز به موتور سرخود و موتور مرکزی هستند.یخچال‌های بستنی یکی از انواع فریزرهای فروشگاهی می‌باشد که اغلب بدون درب تولید می‌شوند و مخصوص فروشگاه‌های بزرگ با رفت و آمد بسیار جهت نگهداری مواد غذایی منجمد و مرغ و ماهی می‌باشد.

یخچال-جزیره-ای-در-شیراز

فریزرهای صندوقی فروشگاهی در آباده

فریزرهای صندوقی که جهت نگهداری انواع بستنی، یخمک در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها بکار می‌رود. ظرفیت فریزرها حدودا در لیتراژ 300 تا 600 لیتر می‌باشد. فریزرهای صندوقی غیر از طبقات دارای قفسه‌هایی جهت چیدمان انواع بستنی بکار می‌رود. فریزرهای صندوقی مجهز به درب‌های شیشه ای کشویی هستند که جهت به نمایش گذاشتن انواع بستنی بکار می‌رود. متقاضی می‌تواند به آسانی انتخاب کرده و خریداری نماید.

 

 

فریزر 300 لیتر با ابعاد به طول 110 سانتی متر، عرض 61 سانتی متر و ارتفاع 83 سانتی متر

فریزر 400 لیتر با ابعاد به طول 125 سانتی متر، عرض 61 سانتی متر و ارتفاع 83 سانتی متر

فریزر 500 لیتر با ابعاد به طول 150 سانتی متر، عرض 61 سانتی متر و ارتفاع 83 سانتی متر

فریزر 650 لیتر با ابعاد به طول 165 سانتی متر،عرض 61 سانتی متر و ارتفاع 83 سانتی متر

نحوه ثبت سفارش: جهت ثبت سفارش می‌توانید به کارخانه یا دفاتر فروش مراجعه نمایید. برای سفارش می‌توانید بصورت غیر حضوری با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. پس از تولید دستگاه با معتبرترین باربری‌ها در اسرع وقت و سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

مقاله های مرتبط

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.