صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

نمایندگی فروش انواع یخچال صنعتی در شیراز

نمایندگی فروش انواع یخچال صنعتی در شیراز

نمایندگی فروش انواع یخچال صنعتی در شیراز

یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی و تجاری، یخچال و فریزر صنعتی به شمار می‌آید که بیشترین کاربرد را در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فست فودی‌ها، سوپرمارکت‌ها، گوشت و مرغ فروشی‌ها دارد. این دستگاه بگونه‌ای ساخته شده که می‌تواند مواد غذایی را در دمای خاص نگهداری کند.

یخچال-صنعتی-در-شیراز

یخچال صنعتی یک دستگاه کاربردی و ضروری است که برای نگهداری اقلام زیادی از مواد غذایی فاسد نشدنی مانند محصولات پروتئینی، لبنی، نوشیدنی، گوشت و … بکار می‌رود. انواع یخچال صنعتی بگونه‌ای تولید می‌شود که امکان نگهداری انواع مواد غذایی را با دماهای متفاوت به مدت طولانی فراهم می‌آورد. این یخچال‌ها با تنوع زیادی برای مصارف گوناگونی طراحی و تولید می‌شود. یخچال‌های صنعتی برخلاف یخچال‌های خانگی دارای ابعاد با ظرفیت‌های متفاوتی هستند و جهت مصارف صنعتی کاربرد دارند.

یخچال-پرده-هوا-در-شیراز

یخچال صنعتی چست؟

یخچال‌ها و فریزرهای صنعتی، نسبت به یخچال‌های خانگی وسعت بیشتری دارند و دارای شکل و ظرفیت‌های متفاوتی هستند. میزان مصرف انرژی یخچال‌های صنعتی نسبت به مدل‌های خانگی بیشتر است. این موضوع به دلیل استفاده از اجزایی مانند اواپراتور و فن‌های خنک کننده، گرم کننده‌های ضد برفک و کمپرسورهایی با کارایی بالا می‌باشد. اما با این وجود در آشپزخانه‌های صنعتی مقرون بصرفه است و ضامن حفظ کیفیت مواد غذایی خواهد بود.

این یخچال‌ها هوای گرم فضای داخلی را به فضای بیرونی هدایت می‌کند و این گونه موجب خنک نگه داشتن دستگاه می‌شود. اندازه و ابعاد این نوع یخچال‌ها نسبت به یخچال‌های استاندارد خانگی متفاوت است و متناسب با نگهداری مواد غذایی تولید و عرضه می‌گردد. یخچال و فریزرهای صنعتی شامل یخچال‌های فروشگاهی، یخچال ایستاده، یخچال سوپرمارکتی، شیشه خم، فریزر خوابیده، صندوقی، فریزر ایستاده، پرده هوا که با استاندارد‌های روز در کشور ساخته می‌شود.

تنوعی از یخچال‌ها و فریزرهای صنعتی کوتاه و بلند برای استفاده در مغازه‌ها، هایپرمارکت‌ها، کافی شاپ‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیار مناسب است.

یخچال ایستاده 5درب در شیراز

یخچال‌های صنعتی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند

  1. یخچال های صنعتی ایستاده(عمودی)
  2. یخچال های صنعتی کابینتی(صندوقی)
یخچال چهار درب دو طرف نما در شیراز
یخچال جزیره ویترینی در شیراز

یخچال‌های ایستاده صنعتی با ابعاد گوناگونی به صورت تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب، طراحی و تولید می‌شوند. وجود یخچال‌های صنعتی با گنجایش بالا در آشپزخانه‌های صنعتی می‌توانند برای نگهداری مصرف روزانه آشپزخانه و آماده سازی غذا و سرویس را سرعت می‌بخشد.

یخچال‌های صنعتی ایستاده درب شیشه‌ای

این مدل یخچال‌ها بصورت پشت بسته و دارای درب شیشه‌ای هستند که در فروشگاه‌های اغذیه و بازارها رایج است. این امکان برای مشتری فراهم می‌آورد که بتوانند محصولات را به وضوح مشاهده نماید و به آسانی انتخاب کرده و خریداری کنند. ابعاد یخچال به تناسب فضای داخلی و میزان فضای آزاد قابل سفارش می‌باشد. وجود درب‌های شیشه‌ای موجب ارتقا در امر فروش و جلوه‌های زیبای اجناس داخل یخچال می‌گردد. این مدل یخچال‌ها بسیار مناسب در بازارهای خرید و فروش می‌باشد.

یخچال پروتئینی تک درب در شیراز

یخچال‌های صنعتی ویترینی

یخچال‌های ویترینی به شما اجازه می‌دهد که تمام اجناس را بطور کامل در معرض دید مشتری قرار گیرد و بتواند آن را مشاهده نماید. در قنادی‌ها وشیرینی فروشی‌ها جهت نگهداری شیرینی، کیک و شیرینی‌های فاسد شدنی، بهترین گزینه می باشد.یخچال ویترینی می‌تواند مدت زمان طولانی مواد غذایی را خنک و سرد حفظ کند.این یخچال بهترین گزینه برای نانوایی، قنادی، سوپرمارکت، فروش گوشت و مرغ مواد پروتئینی و نوشیدنی‌ها می‌باشد.

قیمت-یخچال-ویترینی-در-شیراز

مشخصات فنی یخچال و فریزرهای صنعتی

گستره دمایی اکثر یخچال‌های صنعتی و فریزر صنعتی بین 2.2 درجه سانتیگراد تا 4.4 درجه سانتیگراد تنظیم می‌شود. این در حالی است که بازه دمایی اکثر فریزرهای صنعتی دمایی بین 20- درجه تا 16.5- درجه می‌باشد.گاهی اوقات میزان دمای یخچال‌های صنعتی تا دمای 23- درجه سانتیگراد هم قابل تنظیم است که صرفا جهت ایمنی واکسن‌ها و بعضی از داروهای خاص و حیاتی به کار می‌رود.

جنس بدنه یخچال عمدتا از استیل استنلس می‌باشد تا در برابر خط و خش مقاومت کند. تجهیزاتی مثل درها، قفل‌ها، واشرها، از مواد اولیه درجه یک و مقاوم تولید می‌شود. برای سهولت حمل و نقل و جلوگیری از چرخش اضافی چرخ‌های تعبیه شده در زیر دستگاه ترمزهایی قرار داده اند.

آشنایی با انواع یخچال‌های صنعتی

یخچال ایستاده ویترینی چه خصوصیاتی دارد:

 

  1. این یخچال‌ها در انواع مختلف و با سایز و ارتفاع متغیر تولید می‌شود.
  2. یخچال‌های ویترینی دارای دو یا سه بخش می‌باشد.
  3. جنس درب معمولا از فولاد ضد زنگ و شیشه سکوریت می‌باشد.
  4. درب‌ها به دلیل وجود ورق‌های فولادی طول عمر بالاتری دارند.
  5. مدل شیشه‌ای باعث می‌شود محصولات درون یخچال کامل نمایش داده شود.
  6. بهترین گزینه برای قنادی‌ها، سوپرمارکت‌ها، شیرینی فروشی‌ها است.

یخچال‌های کابینتی و صندوقی چه خصوصیاتی دارند:

 

  1. این یخچال به غیر از طبقه مجهز به قفسه هایی برای قرار گیری مواد غذایی هستند.
  2. سایز مناسبی دارند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
  3. جنس درب و شیشه از نوع استیل و سکوریت می باشد.
  4. این نوع یخچال‌ها در انواع 2درب تا 6 درب تولید می‌شوند و دارای 4 کشو تا 9 کشو تنظیم می‌شود.
  5. در محیط هایی که فضای کافی برای کابینت وجود ندارد یک انتخاب اقتصادی می‌باشد.
  6. این مدل یخچال‌ها برای نگهداری گوشت، مرغ و بستنی قابل استفاده است.

قیمت یخچال های صنعتی چگونه تعیین می شود؟

قیمت نهایی یخچال‌های صنعتی وابسته به فاکتورهای زیادی می‌باشد که در ادامه قصد داریم به چند مورد از آن‌ها اشاره کنیم.

 

 

  1. اولین نکته متریال استفاده شده در یخچال می‌باشد که از جنس استیل استنلس تهیه می‌گردد به دلیل مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی بسیار پرکاربرد است.
  2. ظرفیت یخچال و نوع یخچال در قیمت نهایی تاثیرگذار است.
  3. نحوه طراحی و ساخت نوع یخچال هم مهم است. مثلا سیستم سرمایشی بکار رفته در یخچال‌های کبابی متفاوت از یخچال‌های صنعتی فروشگاهی می باشد.
  4. بایستی متذکر شد اگر یخچال طبق اصول فنی طراحی نشده باشد ممکن است دچار اختلالاتی شود از قبیل مصرف انرژی بالا، ایجاد برفک، کارایی پایین
  5. صنایع برودتی زارعی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا یخچال‌هایی را طراحی و تولید می‌کند با بالاترین کیفیت و کمترین میزان مصرف انرژی دارد.
انواع یخچال صنعتی در شیراز

برای خرید یخچال بایستی چه نکاتی را در نظر گرفت

 

  1. ابعاد یخچال‌های صنعتی موجود در بازار با سایزهای متفاوتی تولید می‌شود و وابسته به نیاز مشتری قابل تنظیم است.
  2. برچسب مصرف انرژی بایستی یخچالی را انتخاب کرد که کمترین مصرف انرژی و بالاترین میزان بازدهی را داشته باشد.
  3. هر چه میزان کارایی و بازدهی کمپرسور یخچال بیشتر باشد طول عمر و میزان کارایی ان نیز بیشتر خواهد بود.

 

 

صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع یخچال‌های صنعتی و فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه ای با 20 سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع یخچال‌های ایستاده و ویترینی با بهترین مواد اولیه و نیروهای متخصص و کادر مجرب فروش آماده خدمات رسانی به شما مشتریان می‌باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.