صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید کابینت آشپزخانه های صنعتی در شیراز

خرید کابینت آشپزخانه های صنعتی در شیراز

کابینت آشپزخانه های صنعتی

آشپزخانه صنعتی از ترکیب دو کلمه “آشپزخانه” و “صنعتی” ساخته شده است آشپزخانه محلی برای آماده کردن و پخت غذا می باشد ولی وقتی مفهوم صنعتی به این مورد اضافه می شود.تغییر در روند کار شکل نمی گیرد ولی معنای قدرتمندی پیدا می کند. آشپزخانه صنعتی آشپزی در معنای وسیع تری می باشد مانند هتل ها، سالن های پذیرایی، تالارها، دانشگاه ها، بیمارستان و سایر ارگان هایی که در وسعت بیشتری تهیه غذا صورت می گیرد. 

کابینت آشپزخانه صنعتی

آشپزخانه مراکزی مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و… جزء آشپزخانه صنعتی محسوب می‌شوند و برای کارکرد هر چه بهتر نیاز به تجهیزات مختلفی دارند. از جمله تجهیزات این مراکز، کابینت آشپزخانه صنعتی است که انواع مختلفی دارند. در این مطلب به معرفی کابینت آشپزخانه صنعتی و شرح نکات پیرامون آن می‌پردازیم.

 

یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده آشپزخانه های صنعتی، کابینت می باشد که به معنای گسترده فضایی برای وسایل و آماده سازی غذا می باشد.جنس این کابینت ها از استیل می باشد و به دلیل موازین بهداشتی استفاده از این فلز بسیار مفید است زیرا در برابر مواد شوینده مقاوم بوده و واکنشی نشان نمی دهد و از یک طرف در برابر خوردگی هم مقاوم است.

کابینت استیل

کابینت استیل به ندرت در مصرف خانگی دیده می شود اما به وفور در مصارف صنعتی کاربرد دارد.کابینت استیل دوام و مقاومت بالایی دارد و بیشتر در بیمارستان و آشپزخانه های صنعتی کاربرد دارد این متریال در برابر ضربه مقاوم است و براحتی قابل شتسشو می باشد.قدرت انطباق پذیری استیل با سایر متریال بسیار بالا است و با هر دکوری می توان هماهنگ کرد نصب آسان و راحتی دارد و مهمترین ویژگی این کابینت ها، سازگاری با محیط زیست می باشد که بارها و بارها قابل بازیافت می باشد. 

کابینت آشپزخانه صنعتی چیست؟

کابینت آشپزخانه صنعتی، معمولاً از جنس استیل ساخته می‌شود و دلیل آن را نیز می‌توان به قابلیت بالای استیل در سهولت در نظافت و همچنین در مقاومت مقابل عواملی مانند زنگ زدن، خوردگی، پوسیدگی نسبت داد. بنابراین از آن جا که در آشپزخانه‌های صنعتی روزانه به کرات، مواد غذایی مختلفی تهیه شده و برای تهیه و نظافت پس از آن، کابینت‌ها در معرض تماس با آب و رطوبت زیادی قرار می‌گیرد، کابینت استیل بهترین گزینه برای این آشپزخانه‌ها خواهد بود.

 

کابینت آشپزخانه صنعتی که از جنس استیل ساخته می‌شود، نسبت به سایر انواع کابینت‌ها، دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت. همچنین همان‌طور که گفته شد به دلیل آسان بودن فرایند تمیز کردن، برای مصارف آشپزخانه که به‌شدت در معرض تماس با مواد غذایی مختلف قرار دارند، بسیار مناسب خواهند بود.

موارد استفاده کابینت آشپزخانه صنعتی چیست؟

کابینت آشپزخانه صنعتی را می‌توان برای نگه‌داری و ذخیره مواد غذایی مختلف و ظروفی که در آشپزخانه‌های صنعتی مانند آشپزخانه‌های رستوران، هتل، کافی‌شاپ و… استفاده می‌شوند، به کار گرفت. برخورداری کابینت آشپزخانه صنعتی از درب و کشو می‌تواند امنیت و سلامت مواد غذایی و ظروف درون آن را فراهم کند.

انواع کابینت آشپزخانه صنعتی

همان‌طور که گفته شد کابینت آشپزخانه صنعتی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

1- کابینت دیواری

این کابینت‌ها نیز هم برای نگه‌داری ظروف و مواد غذایی و نیز در جهت زیباسازی فضای آشپزخانه مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

2- کابینت آبچکان

این کابینت‌ها همان‌طور که نامشان گویای ماهیت آن‌ها است، دارای آبچکانی هستند که آب ظروف شسته شده را به خارج از کابینت‌ها هدایت می‌کند.

 

3- کابینت ایستاده

مهم‌ترین ویژگی کابینت آشپزخانه صنعتی ایستاده، مقاومت بالای آن است. آلیاژهایی که در ساخت استیل موردنیاز برای تولید این کابینت استفاده می‌شود بسته به نوع و شرایط محیط هدف، متفاوت خواهد بود. کاربرد این کابینت معمولاً برای نگه‌داری ادویه‌جات است.

کابینت-استیل

مزایای استفاده از استیل در ساخت کابینت آشپزخانه صنعتی

1.مقاومت در برابر عوامل مخرب محیطی

همان‌طور که می‌دانید، رطوبت، تغییر دمای محیط، ضربه و… از جمله عواملی هستند که ممکن است به هر کالایی آسیب برساند. کابینت‌ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند و از آن جا که کاربرد حساس و جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه‌ها دارند، بهتر است از متریالی مانند استیل برای ساخت آن‌ها استفاده کرد که در مقابل عوامل مخرب، مقاوم باشند.

 

2.سهولت در تمیز کردن

همان‌طور که می‌دانید، کابینت‌های آشپزخانه‌ها، از جمله کابینت آشپزخانه صنعتی، به این علت که روزانه در معرض تماس با موارد غذایی مختلف، ادویه‌جات، چاشنی‌ها و…. قرار می‌گیرند، آلوده شده و نیاز به تمیز کردن دارند. برخی از مواد غذایی نیز موجب ایجاد لکه بر روی کابینت‌ها می‌شوند، اما با استفاده از کابینت استیل برای آشپزخانه‌های صنعتی، هیچ‌گونه لکه‌ای از مواد غذایی روی کابینت‌ها ایجاد نشده و همچنین تمیز کردن سایر آلودگی‌ها به‌آسانی انجام خواهد شد.

 

3.ظاهر زیبا و درخشنده

استفاده از کابینت استیل برای کابینت آشپزخانه صنعتی علاوه بر نگه‌داری مواد غذایی و ظروف در عین مقاومت در برابر آسیب‌های مختلف جلوه‌ای مدرن و درخشنده نیز به آشپزخانه می‌بخشد.

 

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.