صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

یخچال-شش-درب-در-شیراز

ارسالی مشتری

یخچال ایستاده صنعتی، صنایع برودتی زارعی در شیراز با 22 سال سابقه مفید و درخشان، پیشرو در تولید و عرضه انواع یخچال صنعتی ایستاده، ویترینی، جزیره‌ای با بکارگیری مواد اولیه مرغوب و بهره‌مندی از نیروهای متخصص و کارآزموده در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.جهت کسب قیمت و سفارش، کارشناسان ما در بخش فروش آماده خدمات رسانی می‌باشند.

سوالات متداول

یخچال‌های ایستاده به صورت تک درب، دو دربف سه درب و چهار درب تولید می‌گردد.

یخچال‌های ایستاده به صورت ویترینی از بالا تا پایین شیشه بصورت دو طرف نما و یک طرف نما و یخچال ایستاده انباری دار تولید می‌شود.

یخچال‌های ایستاده با در نظر رفتن تعداد درب دارای موتورهای گوناگونی می‌باشد که شامل دانفوس، امبراکو….

انواع یخچال‌های ایستاده

  1. یخچال ایستاده تک درب
  2. یخچال ایستاده دو درب
  3. یخچال ایستاده سه درب
  4. یخچال ایستاده چهار درب
  5. یخچال ایستاده شش درب

یخچال ایستاده چند درب در شیراز

یخچال ایستاده فروشگاهی یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین تجهیزات برودتی به حساب می‌آید.یخچال ایستاده در رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها قابل رویت است.جنس بدنه این یخچال‌ها وابسته به تعداد درب می‌باشد که در دو نوع استیل و گالوانیزه تولید و عرضه می‌گردد. هر یک از یخچال ها با بدنه استیل و گالوانیزه ویژگی‌های خاصی دارند که مقاوم بودن و ضد پوسیدگی از مهمترین آن‌ها به شمار می‌آید. شیشه‌های تعبیه شده در بدنه یخچال دو جداره نشکن است که فضای میانی جداره با گاز آرگون پوشیده شده است.گاز آرگون یکی از بهترین گازهای خنک کننده است که خصوصیات منحصربفردی دارد.

 

علاوه بر ایجاد دمای مناسب جهت نگهداری، موجب سالم ماندن و حفظ برودت محصولات غذایی و خوراکی می‌گردد. بنابراین مانع از دفع انرژی سرمایی از دستگاه می‌شود. تعداد طبقات درج شده در یخچال وابسته به تعداد و ابعاد مورد سفارش است و می‌توان گفت کاملا متغیر است.شیشه‌های بکار رفته در بدنه یخچال کاملا مقاوم است و می‌توان محصولات لبنی، غذایی و خوراکی را به آسانی قرار داد.در ادامه قصد داریم ویژگی‌های یخچال ایستاده را توضیح دهیم با صنایع برودتی زارعی همراه شوید.

یخچال های ایستاده قابل استفاده در چه مکان هایی می باشد؟

چنانچه صاحبان کسب و کار بخواهند فروشگاه، سوپرمارکت یا هایپرمارکت راه اندازی نمایند.قطعا یکی از دستگاه‌های مورد نیاز جهت افتتاحیه و انجام کار، یخچال‌های ایستاده یا خوابیده صنعتی می‌باشد.بنابراین یکی از پرکاربردترین تجهیزات در هر فروشگاه مواد غذایی یخچال‌های ایستاده چند درب می‌باشد.با توجه به نیاز خریدار و نگهداری محصولات در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید و عرضه می‌گردد.

ما در صنایع برودتی زارعی قصد داریم با توجه به نیاز خریدار طرح های گوناگونی از یخچال های ایستاده را برای هر صنف تولید نماییم تا مشتریان بتوانند در میان این همه تنوع دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

 

یخچال ایستاده با چه ابعادی تولید می‌شود؟ یخچال ایستاده در ابعاد 60 ، 70، 75 ، 12 ، 200 ساخته می‌شود.این محصول در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارد.

قیمت یخچال های ایستاده در شیراز

یخچال‌های ایستاده صنایع برودتی زارعی در انواع گوناگونی اجرا می‌شوند و شما بیننده گرامی می‌توانید با توجه به نوع محصول و فضای مشخص، دستگاه خود را سفارش دهید. جهت کسب قیمت از طریق شماره‌های مندرج در پایین مقاله و یا صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

یخچال‌های ایستاده صنعتی با توجه به ابعادی که دارند در حیطه کاری متفاوتی کارایی دارد. به طور مثال یخچال قصابی ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر یخچال‌های صنعتی دارد.یخچال قصابی دارای دو طرف نما و یک طرف نما و همچنین در بخشی از دستگاه دارای آویزی مخصوص لاشه می‌باشد. بدنه این دستگاه کاملا استیل است و به دلیل اینکه مدام در مجاورت رطوبت لاشه‌ها قرار می گیرد بایستی از جنس ضد زنگ و ضد پوسیدگی در نظر گرفت یکی از مزیت‌های مهم این فلز قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن است.

یخچال فروشگاهی یا مغازه‌ای در انواع قصابی، یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی، یخچال پروتئینی و.. با در نظر گرفتن نوع محصول و میزان برودت دستگاه دارای مشخصات منحصربفردی هستند.

مشخصات فنی یخچال ایستاده صنعتی

ابعاد

وابسته به تعداد درب

جنس بدنه بیرونی

گالوانیزه

جنس بدنه داخلی

گالوانیزه

جنس درب

شیشه های دوجداره

نوع عایق

تزریق فوم پلی اورتان

تاج

دارد

نورپردازی

LED

قدرت موتور

وابسته به ابعاد

قطعات بکار رفته در یخچال ایستاده صنعتی

کابین یخچال دارای قطعات متفاوتی می‌باشد که در صورت نقص فنی مانع از حفظ برودت و سرما می‌گردد.قطعات یخچال دارای اپراتور، کندانسور، ترموستات و کمپرسور می‌باشد.

نحوه سفارش یخچال های ایستاده صنعتی در شیراز

جهت خرید از محصولات صنایع برودتی زارعی می‌توانید با کارشناسان فروش از طریق شماره‌های مندرج در پایین صفحه یا مراجعه به صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.شما می‌توانید از سراسر کشور سفارش خود را به صورت تکی یا عمده توسط صنایع برودتی زارعی دریافت نمایید.ارسال به سراسر کشور توسط باربری‌های معتبر امکان پذیر است.

هنگام خرید یخچال ایستاده صنعتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خریداری یخچال ایستاده صنعتی باید تمام شرایط از قبیل، فضای فروشگاه، شرایط اقلیمی شهر میزان دمای یخچال، نوع محصول، نوع کاربرد در نظر گرفت. قطعا وجود چرخ در بخش تحتانی دستگاه موجب سهولت در امر جابجایی می‌شود. در صورت نیاز می‌توان با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. بنابراین با خرید محصول کاربردی، کسب و کار خود را به بهترین نحو توسعه دهید.

یخچال های ایستاده صنعتی در شیراز

یخچال فروشگاهی

یخچال صنعتی

یخچال ایستاده دارویی

این مدل یخچال ایستاده به صورت تک درب، دو درب قابلیت تنظیم دم را در هربازه‌ای دارد. یخچال دارویی یا یخچال آزمایشگاهی جهت نگهداری دارو مواد شیمایی بکار می رود و این قبیل یخچال‌ها ویژگی برجسته‌ای دارند که امکان تخلیه آب در زیر یخچال را فراهم می‌آورد تا محیط کار آلوده نگردد.

یخچال دو درب ایستاده داروخانه

مشخصات یخچال های دارویی

ابعاد

60*60*200 سانتی متر

70*70*200 سانتی متر

70*65*200 سانتی متر

جنس بدنه

استیل

قدرت کمپرسور

3/1

جنس درب

سکوریت نشکن

تاج

دارد

یخچال‌های سوپرمارکتی

یخچال‌های ایستاده سوپرمارکتی در انواع تک درب تا شش درب تولید می‌شود و از آن به عنوان یخچال سوپرمارکت یا مغازه قابل استفاده است و امکان نصب استیکر در بدنه یخچال فراهم می‌آورد.ابعاد قابلیت سفارش سازی دارد.

یخچال-سه-درب-در-شیراز

یخچال‌های قصابی

یخچال‌های قصابی از انواع یخچال ایستاده صنعتی می‌باشد.ابعاد و تعداد طبقات یخچال نسبت به سایر یخچال‌های صنعتی به علت قرار گیری بن ماری و آویز لاشه کاملا متفاوت است.

یخچال-قصابی-با--دو-طرف-نما-در-شیراز

مشخصات فنی یخچال‌های قصابی

ابعاد

2متر در 2متر

جنس بدنه داخلی و خارجی

استیل ضد زنگ

نوع عایق تزریقی

پلی اورتان

جنس طبقات

شیشه یا استیل

قدرت موتور

5/1 اسب

دمای داخلی

بالای صفر

نوع دما

قابل تنظیم

نورپردازی

LED

نوع شیشه

سکوریت ضدبخار

یخچال‌های ایستاده نوشابه

این قبیل یخچال‌ها به صورت تک درب در رستوران‌ها، هتل‌ها، فست فودی‌ها، سوپرمارکت‌ها جهت قرار گیری انواع نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان بدنه یخچال را با نصب استیکر دلخواه جلوه ویژه‌ای داد. طبقات قابل تنظیم و جابجایی هستند.

یخچال رستورانی زارعی در شیراز

ابعاد

60و70و120

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس شیشه

دوجداره

روشنایی

LED

طبقات قابل تنظیم

دارد

یخچال‌های ایستاده سه درب

یخچال‌های ایستاده سه درب با طول 2 متر برای نگهداری مواد لبنیاتی، پروتئینی و تحت عنوان یخچال پروتئینی و لبنیاتی شناخته شده اند.طبقات یخچال به درخواست مشتری به صورت شیشه یا فلزی ساخته می‌شوند.

یخچال-لاینی-سه-درب-در-شیراز

یخچال ایستاده 5درب

یخچال ایستاده 5درب در شیراز

یخچال ایستاده 6درب

یخچال-ایستاده-در-شیراز

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم