صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید فریزر صندوقی صنعتی در شیراز

خرید فریزر صندوقی صنعتی در شیراز

خرید فریزر صندوقی صنعتی در شیراز

فریزرهای صنعتی یکی از پرکاربردترین تجهیزات سرمایشی در صنایع مختلف می باشد، فریزرهای صندوقی معمولا برای نگهداری مواد غذایی سرد و فریزری و پروتئینی و منجمد می باشد این فریزرها با توجه به کاربردی که دارند و با ابعاد مورد نیاز مشتری تولید می شود دمای داخلی این فریزرها تا -20 درجه هم کاهش می یابد.

صنایع بروتی زارعی تولید کننده انواع فریزرها، یخچال های صنعتی، شیر سرد کن، آب سرد کن، انواع تاپینگ سرد و گرم با استفاده از مرغوب ترین متریال و بهره مندی از تکنولوژی روز، اعتماد مشتریان را جلب کرده است و به تولید انبوه رسانده است.در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد فریزر صندوقی اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی صنعتی چیست؟

فریزر صندوقی یکی دیگر از مدل های فریزر صنعتی می باشد که معمولا برای نگهداری بستنی یا محصولات انجمادی مانند مرغ و گوشت منجمد کاربرد دارد.این فریزرها معمولا دارای درب شیشه ای بوده و برای نگهداری نوشیدنی ها یا مواد غذایی منجمد کاربرد دارد.

نوعی از این فریزر ها صندوقی می باشد که بصورت خوابیده است .اغلب دارای درب شیشیه ای یا کشویی هستند و در لیتراژ متفاوتی عرضه می گردد و از آن برای نگهداری انواع بستنی، گوشت منجمد و سبزیجات انجمادی، ماهی و مرغ استفاده می شود.

به علت متنوع بودن فریزرهای صندوقی معمولا در منازل مسکونی و یا مکان های تجاری به وفور دیده می شود.یکی از لوازم ضروری این فریزرهای صندوقی خوابیده است که عملکرد مفیدی در هایپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای دارد. حتی ممکن است در آشپزخانه های خانم های خانه دار هم دیده شود. در اکثر شهرهای جنوبی برای نگهداری ماهی و میگو از این محفظه های سرمایشی استفاده می شود و همچنین برای نگهداری انواع بستنی و فالوده گزینه خوبی در فصل گرم تابستان است. 

عملکرد فریزرهای صندوقی خوابیده:

امروزه در فریزرها از گاز فرئون به عنوان مبرد استفاده می شود.این فریزرها محفظه ای با دمای زیر صفر می باشد به دلیل ظاهر متفاوت و ارتفاع کم نام صندوقی انتخاب شده است.معمولا بدون درب ، درب شیشه ای یا محدب می باشد ، این فریزرها نقش مهمی در نگهداری مواد انجمادی فاسد شدنی دارند.

 

معمولا با گنجایش 350 لیتری ، 400 لیتری ، 650 لیتری و 1000 لیتری تولید می شود و با سفارش مشتری تناسب دارد به دلیل شیشه ای بودن درب آن ها جنس کاملا قابل مشهود می باشد و اغلب از شیشه سکوریت نشکن تهیه شده است.

فریزر صندوقی

معایب فریزرهای صندوقی:

فریزر های صندوقی نسبت به مدل ایستاده فضای بیشتری را اشغال می کند و یکی دیگر از معایب این فریزر ها این است که دسترسی به محصولات دشوارتر می باشد از این رو از سبدهای فلزی برای رفع مشکل استفاده شده است و براحتی اجناس قابل تفکیک می باشد.

فریزر صندوقی بستنی

مزایای فریزرهای صندوقی:

از مزایای فریزرهای صندوقی می توان به این مطلب اشاره کرد که سیستم یخ زدایی آن ها اتومات می باشد و اغلب بدون برفک می باشد فریزرهای صندوقی قدرت و گنجایش بیشتری دارد و نسبت به نوع ایستاده آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. 

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.