صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید گریل در شیراز

خرید گریل در شیراز

آشنایی با گریل در شیراز

یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که در فست فودی ها به‌شدت مورداستفاده قرار می‌گیرد گریل است. شما برای تهیه همبرگرهای مخصوص، انواع استیک‌ها و یا پختن فیله‌های مرغ باید از دستگاه گریل استفاده کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید این غذاهای خوشمزه را آماده کنید. گریل ها حرارتی حدود ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد دارند و می‌توانند با انتقال حرارت به صفحه موردنظر پخت، غذاهای خوشمزه ما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کند.

 

به‌طور کلی می‌توانیم گریل ها را به سه دسته تقسیم کنیم؛ گریل های روغنی، گریل های زغالی و گریل های میکس. هر کدام از این گره‌ها کاربرد مخصوص خود را دارند و در فضای مخصوص خود نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای مثال گریل های روغنی زمان مورداستفاده قرار می‌گیرند که شما برای پخت یک غذا به روغن نسبتاً بیشتری نیاز داشته باشید.

 

گریل

گریل چیست؟

دستگاهی که می توان مواد غذایی را بدون نیاز به روغن کباب کرد.گریل کردن شباهت زیادی به سرخ کردن دارد در هر دو روش از شعله مستقیم استفاده می شود، گریل کردن یکی از سالم ترین روش های طبخ غذا می باشد و جایگزین مناسبی بجای سرخ کردن و استفاده از روغن است.با این روش می توان مواد غذایی را با روش سالم تری تهیه کرد.

 

انواع گوشت و سبزیجات را می توان با روش گریل آماده کرد. روش سرخ کردن حرارت مستقیم از پایین متصاعد می شود ولی در گریل  کردن حرارت مستقیم از بالا ساطع می گردد.قطعا در روش گریل ارزش غذایی حفظ شده و کم کالری می باشد در حالی که با سرخ کردن ارزش غذایی کم شده و کالری افزایش می یابد.

 

دستگاه گریل جز وسایل و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که به وفور یافت می شود و می توان انواع گوشت و سبزیجات را به آسانی روی دستگاه گریل کرد.این دستگاه در دو مدل عرضه می گردد.مدل تخت و شیار دار که هر دو مدل کاربرد فراوانی دارد.

 

معمولا از مدل شیاردار برای گریل کردن انواع گوشت استفاده می شود و از گریل تخت برای کباب کردن غذاهای دریایی و نرم استفاده می شود.

 

گریل در شیراز

موارد استفاده گریل

باید همان‌طور که گفتیم گریل ها در بیشتر فست فودی ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و کاربرد بسیار بالایی نیز دارند. زمانی که شما در فست فودی خود هستید و ناگهان متوجه حضور افراد زیادی برای سفارش می‌شوید باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالایی غذای آن‌ها را آماده کرده و در اختیارشان قرار دهید.

 

در غیر این صورت به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید تبدیل به یک فست فودی خوب و حرفه‌ای بشوید چرا که مشتری انتظار دارد بتواند در زمان کوتاهی غذای خود را به دست آورده و آن را میل کند. برای این کار شما مجبور به استفاده از گرید ها در انواع مختلف آن هستید. با استفاده از گریل ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن غذای موردنظر خود را آماده کرده و به مشتری تحویل دهید.

 

اینجاست که می‌توانیم به موارد استفاده گریل پی ببریم چرا که اگر از آن استفاده نکنید باید زمان بسیار زیادی را صرف پختن انواع همبرگرها و یا فست فودها بکنید. و همان‌طور که اشاره کردیم در فست فودی ها شما زمان بسیار زیادی برای انجام کار و تصمیم‌گیری ندارید و باید هرچه زودتر غذای مشتری را آماده کرده و به او تحویل دهید. پس با استفاده از دستگاه گریل غذاهای موردنیاز خود را در اسرع وقت آماده کرده و کسب‌وکار خود را به پیشرفت برسانید.

 

کاربرد گریل

اگر نخواهیم فقط به فست فودی ها اشاره کنیم، می‌توانیم بگوییم این دستگاه‌ها برای منزل شما نیز می‌توانند بسیار مفید باشند. طبیعتاً همیشه غذایی که در منزل استفاده می‌کنید برنج و خورشت نیست و گاهی اوقات دوست دارید  برای مهمانان ویژه خود غذاهای فست فودی انتخاب کنید.

 

برای این کار می‌توانید از دستگاه گریل استفاده کنید. گریل ها می‌توانند غذاهای خوشمزه‌ای که شما می‌پذیرد را به‌خوبی سرخ کرده و به خوشمزه‌ترین حالت ممکن به مهمانان خود تحویل دهید. گریل ها با حرارت بسیار بالایی که دارند می‌توانند انواع غذاها و فست فودها را در کمترین زمان ممکن تهیه کرده و به شما تحویل دهند.

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص کار با دستگاه گریل باید به آن توجه کنید این است که در زمان استفاده از این دستگاه سعی کنید گوش و یا ماهی و هر چیزی که دوست دارید گریل کنید را به‌صورت لایه‌های نازک در آورده و در دستگاه گره قرار دهید. چرا که در این صورت  پخت‌وپز شما سریع‌تر و بهتر انجام می‌شود.

 

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.