صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

تجهیزات خط کامل سلف سرویس در شیراز

تجهیزات خط کامل سلف سرویس در شیراز

تجهیزات خط کامل سلف سرویس در شیراز

خط کامل سلف سرویس برای سبکی از سرو غذا است که در آن غذاهای آماده بر اساس ترتیب سرد یا گرم روی میز نمایش داده می­ شوند و مشتریان خودشان آن غذاها را سرو می­کنند. به‌طور کلی، در این سبک از غذاخوری مشتری برای صرف غذا، قیمت ثابتی می­ پردازد و این حق را دارد که هر مقدار غذا را که می­خواهد انتخاب کند.

 

در عصر حاضر، سرو غذا به سبک سلف سرویس در سراسر جهان بسیار رایج شده است؛ زیرا سلف سرویس، سبکی از سرو غذا است که در آن مشکلی برای تهیه غذا و انتخاب خود وجود ندارد و احتمال هدر دادن غذای غیرضروری بسیار کم است.

 

یکی از مزایای سرو سلف سرویس این است که نوعی سرویس سریع است که می­تواند در مدت زمان کوتاهی با تعداد زیادی از مشتریان سروکار داشته باشد و در مدت زمانی که مشتریان در حال سرو غذا هستند؛ کارکنان کمتری درگیر می ­شوند و شما می ­­توانید تمرکز بهتری روی کیفیت پخت غذا داشته باشید.

 

 

خط کامل سلف سرویس

خط کامل سلف سرویس چیست؟

خط کامل سلف سرویس تجهیزاتی می باشد که در رستوران ها و سالن های غذاخوری دیده می شود و از آن برای نگهداری و سرو غذا و تامین غذای مشتریان و یا پرسنل استفاده می شود.این تجهیزات هیچ نقشی در پخت غذا و آشپزخانه ندارد.

 

صرفا جهت تامین و ارسال غذا به مشتریان می باشد.این محصول در جهت مرتفع سازی نیاز پرسنل می باشد که اکثرا در رستوران ها، دانشگاه ها، ادارات، کارخانه ها، بیمارستان ها، فودکورت، تالارها و فست فودها می باشد.

 

این نوع محصول از چندین نوع کانتر با کاربری های متفاوتی تشکیل شده و هر کدام می توانند در ابعاد متفاوتی طراحی شوند.این کانترها به صورت برقی یا گازی می باشد.خط کامل سلف سرویس در رستوران ها بصورت کانترگرم، کانتر سرد، کانتر ساده، کانتر نوشابه، کانتر قاشق چنگال، و ظروف استیل، کانتر نگهداری، کانتر صندوق و سالاد بار می باشد.

 

کانترهای سلف سرویس عمدتا تمام استیل با روکش کورین یا چوب هستند که لوله های استیل به آن ها متصل است.سلف سرویس یک ایده جالبی است که افراد می توانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.  

خط کامل سلف سرویس

تجهیزات خط کامل سلف سرویس

ارائه غذای با کیفیت در خط سلف سرویس هدف نهایی یک رستوران است و ارائه چشم‌نواز غذا به مشتریان، آنها را به خوردن غذا ترغیب می­ کند. این اولین برداشتی است که بازدیدکنندگان پس از ورود به رستوران دریافت می­ کنند.

 

تجهیزات شما باید قابل‌ ارائه، شیک و کاربردی باشند تا برای انواع سروهای سلف سرویس مناسب باشند. این تجهیزات شامل ظروف پخت سینی و سبدهای سرو باشد. ظروف سلف سرویس نیز موردنیاز است تا مشتریان بتوانند بشقاب­ های خود را هنگام عبور پر کنند.

 

برای سرو موفقیت‌آمیز یک وعده غذایی، به روش ­های گرمایشی مناسب نیاز دارید تا غذا گرم بماند و طعم تازه­ای داشته باشد. چندین نوع تجهیزات تضمین می ­کنند که غذا چه سرد و چه گرم همیشه در دمای مطلوب باشد.

 

برای سرو یک غذای عالی به این نوع تجهیزات نیاز دارید:

 

–         گرم‌کننده غذا: همان‌طور که از نام آن پیداست از گرم‌کننده بوفه برای گرم نگه‌داشتن غذا استفاده می شود.

 

–         ظروف چفینگ: ظروف چفینگ یک روش کارآمد برای گرم نگه‌داشتن غذا هستند. آن­ها می‌توانند از طریق یک وسیله گرمایشی که سوخت را می‌سوزاند، غذا را گرم نگه دارند.

 

–         قفسه: قفسه­ ها روشی ایده آل برای سرو میوه ­ها، نان و سایر تنقلات را ارائه می­ دهند.

 

–         پایه کیک: برای ارائه کیک‌های پخته شده استفاده می ­شود.

تجهیزات سلف سرویس

بخش های خط کامل سلف سرویس

برای ارائه یک سرویس خوب به مشتریان خود، لازم است بخش­های زیر را در خط سلف سرویس خود داشته باشید:

  •  کانتر نوشیدنی
  • کانتر پیش غذا
  •  کانتر ادویه (نمک، فلفل و …)
  • کانتر ظروف
  •  کانتر قاشق و چنگال
  •  کانتر غذای گرم
  •  کانتر غذای سرد

موارد استفاده از خط کامل سلف سرویس

اگر یک رستوران یا یک غذای فوری کوچک دارید؛ استفاده از خط سلف سرویس می­تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. هم­چنین استفاده از آن باعث سود بیش­تری برای شما می ­شود. چرا که وجود خط سلف سرویس تعداد کارمندان موردنیاز شما را کم کرده و هم‌زمان مشتری رضایت بیش­تری خواهد داشت.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.