صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید سرخ کن در شیراز

خرید سرخ کن در شیراز

خرید سرخ کن صنعتی در شیراز

صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال سابقه مفید و پربازده، پیشرو در تولید انواع محصولات برودتی مانند یخچال صنعتی و فریزر ایستاده، گرمایشی مانند تجهیزات آشپزخانه‌ای با بهترین مواد اولیه و کادر متخصص آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می‌باشد.

سرخ کن فست فودی

این مجموعه با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز و مواد اولیه با کیفیت و تیم حرفه‌ای توانسته است محصولات خود را بصورت تک و عمده ارسال نماید. یکی از محصولات پرفروش صنایع برودتی زارعی سرخ کن صنعتی می‌باشد یکی از پرقدرت‌ترین وسیله کاربردی تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی و تجهیزات فست فودی به حساب می‌آید.

سرخ کن چیست؟

همانطور که از نامش پیداست جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی فست فودی مانند فیله مرغ، سوسیس، سیب زمینی، هات داگ، پیاز بکار می‌رود. این دستگاه را می‌توان با روغن و بدون روغن جهت تسریع کار آشپزان استفاده کرد. امروزه تعداد کثیری از افراد جامعه جهت سرخ کردن مواد غذایی از سرخ کن های کوچک و خانگی استفاده می‌کنند. می‌توان آن را بدون وصل کردن به گاز شهری به برق متصل کرد.

 

اکثر سرخ کن‌های کوچک و تولیدات خانگی هستند و با برق تغذیه می‌شوند. البته بایستی عنوان کرد که سرخ کن‌های گازی غذاهای سرخ شده را ترد ترد و خوشمزه تر آماده می‌کنند. این دستگاه مخصوص مکان های سرباز یا محوطه می‌باشد از لحاظ سایزی بزرگتر از سرخ کن‌های برقی هستند.سرخ کن جزء دستگاهی ست که جهت آشپزی راحت با مواد غذایی در اختیار آشپزها قرار می‌گیرد.

سرخ کن صنعتی چیست؟

سرخ کن صنعتی یکی از پرکاربردی‌ترین تجهیزات آشپزخانه‌ای صنعتی می‌باشد که در مدل های گوناگونی و در ابعاد بزرگتری نسبت به سرخ کن برقی تولید می‌گردد. این محصول وابسته به نوع و سایز دارای قیمت و مدل‌های متنوعی است. سرخ کن صنعتی دارای یک المنت و محفظه‌ای بزرگ جهت قرار گیری روغن در دستگاه می‌باشد. به منظور سرخ کردن یک سبد بزرگ در محفظه تعبیه شده است. بعد از قرار گرفتن محصول در سبد با فشردن دکمه داخل مخزن درون روغن قرار گرفته و مواد غوطه ور شده و شروع به سرخ کردن می‌کند.

سرخ کن صنعتی در انواع گوناگونی می باشد؛

عبارتند از سرخ کن پیاز، سرخ کن صنعتی رومیزی، سرخ کن صنعتی سیب زمینی

سرخ کن پیاز چیست؟

دستگاه سرخ کن پیاز یک وسیله پرکاربرد جهت سرخ کردن حجم زیادی از پیاز در مدت زمان کوتاه است. این دستگاه در کارگاه‌های تولید پیاز داغ، رستوران‌ها و خط تولید سبزیجات مفید واقع شده است.جنس بدنه، سبدها، و محفظه دستگاه پیاز سرخ کن از استیل است. این محصول مجهز به سبدهایی مخصوص سرخ کردن سیب زمینی، پیاز، سبزی می‌باشد.

سرخ کن صنعتی رومیزی چیست؟

این محصول پرکاربرد در رستوران‌ها و فست فودی‌ها زیاد دیده می‌شود. می‌تواند با گاز یا برق تغذیه کند و به دلیل ابعادی که دارد کاملا بر روی میز قرار می‌گیرد و در رستوران ها و آشپزخانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و تحت عنوان سرخ کن نیمه صنعتی معرفی می گردد.

سرخ-کن-2-لگن-رومیزی-گازی در شیراز

سرخ کن صنعتی سیب زمینی

این دستگاه جهت سرخ کرن سیب زمینی در کوتاهترین زمان ممکن بکار می رود.تمام ابعاد دستگاه از استیل ضد زنگ پوشیده شده است.دستگاه جهت سرخ کردن روغن مصرفی پایینی دارد و می‌تواند محصول را کاملا سرخ و مغز پخت کند.

انواع سرخ کن صنعتی عبارتند از سرخ کن صنعتی گازی، سرخ کن صنعتی برقی، سرخ کن معمولی، سرخ کن صنعتی بدون روغن

سرخ کن صنعتی گازی: سرخ کن صنعتی گازی در دو حالت حرارت مستقیم و غیر مستقیم تولید می‌گردد. این دستگاه از گاز شهری تغذیه می‌کند. مدل سرخ کن صنعتی حرارت مستقیم به مخزن روغن برخورد نمی‌کند. در سرخ کن گازی حرارت غیرمستقیم در مقایسه با سایر سرخ کن‌ها عمر روغن مصرفی نیز بیشتر می‌شود.

سرخ کن صنعتی برقی: تمام ابعاد این سرخ کن از جنش استیل است. و مجهز به حرارت مستقیم است. این دستگاه در سه نوع مدل سرخ کن معمولی، سرخ کن صنعتی بدون روغن، مینی سرخ کن طراحی و تولید می‌شود.

سرخ کن معمولی با المنت حرارتی موجب گرم شدن روغن درون مخزن می‌گردد. این حرارت معمولا با درجه‌های مختلفی کنترل می گردد و قابل افزایش است.

سرخ-کن-صنعتی-بدون-روغن در شیراز

سرخ کن صنعتی بدون روغن

این مدل سرخ کن بدون روغن کار می‌کند و می‌تواند با فن آوری جریان سریع هوا مواد غذایی را سرخ کند.

 

1.مینی سرخ کن

2.سرخ کن مبله

 

سرخ کن مبله این محصول مختص به مکان‌های بزرگ می‌باشد که محدودیتی از لحاظ فضا نداشته باشند.

 

 سرخ کن رومیزی بصورت تک لگن و دولگن تولید می‌گردد.

سرخ کن تک لگن: این سرخ کن دارای یک لگن و یک یا دو سبد می‌باشد. مواد غذایی برای سرخ شدن درون سبد قرار گرفته سپس در روغن شناور می‌گردد. بعد از سرخ شدن مواد غذایی سبد به راحتی جدا شده و روغن اضافی گرفته می‌شود.

 

سرخ کن دولگن دارای دو لگن و دو سبد جهت سرخ کردن می‌باشد.

 

 

برای خرید سرخ کن صنعتی چه نکاتی را بایستی رعایت کرد؛

  1. جنس بدنه
  2. ظرفیت
  3. تعداد لگن ها
  4. مدل دستگاه

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.