صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید سردخانه خودرو در شیراز

خرید سردخانه خودرو در شیراز

خرید سردخانه خودرو در شیراز

حمل و نقل مواد غذایی و دارویی با استفاده از سردخانه خودرو، نقش حیاتی در حفظ کیفیت و تازگی این اقلام ایفا می کند. در این میان، شهر شیراز به عنوان قطب تولید و توزیع محصولات کشاورزی و دارویی در جنوب ایران، از تقاضای بالایی برای خرید سردخانه خودرو برخوردار است. در این مقاله، به عنوان راهنمای جامع خرید سردخانه خودرو در شیراز، به بررسی انواع سردخانه ها، نکات کلیدی انتخاب، معرفی مراکز معتبر فروش و ارائه اطلاعات مفید برای خریدی آگاهانه می پردازیم.

صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال سابقه تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی، تجهیزات آشپزخانه‌ای و سردخانه‌های ثابت و متحرک، سردخانه میوه و خرما …. خوش درخشیده است. سردخانه خودرو یکی از سردخانه‌های پرکاربرد است که در مدل‌های متفاوتی وابسته به نوع ماشین طراحی و تولید می‌گردد.

سردخانه خودرو یا ماشین

سردخانه چیست؟

سردخانه‌ها محفظه‌ای هستند که بصورت اتاقک یا کانکس طراحی و تولید می‌گردند. این محفظه جهت خنک نگه داشتن مواد غذایی، پروتئینی، کشاورزی، سبزیجات، دارویی، خشکبار بکار می‌رود. این محفظه مجهز به تجهیزاتی می‌باشد که کمک به حفظ انرژی برودتی کرده  موجب سرد و خنک نگه داشتن محصولات غذایی و غیر غذایی می‌گردد.

این سردخانه با محفظه کوچک و سرد نگه داشتن محصول و حفظ تازگی موجب ارتقا در امر فروش می‌شود و در اکثر کارخانه‌های صنایع غذایی، دارویی، تره بار به وفور دیده می‌شود.

انواع سردخانه‌ها از لحاظ شکل ظاهری به سردخانه ثابت و متحرک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر و سردخانه خودرو تقسیم می‌شود.

سردخانه خودرو چیست؟

سردخانه ماشین به عنوان اتاق‌های یخچالی جهت جابجایی و حمل و نقل محصولات غذایی و غیر غذایی ساخته شده‌اند. تحت دمای بالای صفر و زیر صفر تنظیم شده‌اند. این سردخانه‌ها با ایجاد محفظه‌ای خنک و سرد کمک به حفظ تازگی محصول کرده است و موجب تازه ماندن مواد غذایی و از فساد محصول جلوگیری می‌کند. اتاق‌های یخچالی می‌توان به عنوان سردخانه لبنیات، گوشت، محصولات پروتئینی، مرغ، میوه، خشکبار، سبزیجات استفاده کرد.

سردخانه ماشین در شیراز

انواع سردخانه خودرو

سردخانه‌های خودرو در انواع گوناگونی قابل تولید هستند.

1)سردخانه نیسان

2)سردخانه کامیون

3)سردخانه پراید

4)سردخانه ایسوزو

5)سردخانه پیکان

انواع دما در سردخانه خودرو

سردخانه های خودرو در دو دسته کلی زیر صفر و بالای صفر عرضه می شوند:

  • سردخانه زیر صفر: مناسب برای حمل و نقل مواد غذایی منجمد مانند گوشت، مرغ، بستنی و …
  • سردخانه بالای صفر: مناسب برای حمل و نقل مواد غذایی فاسد شدنی مانند لبنیات، میوه و سبزیجات و ..

سردخانه خودرو با دمای بالای صفر

گستره دمایی این نوع سردخانه‌ها بین 1+ الی 4+ درجه سانتی گراد می‌باشد. این سردخانه‌ها جهت نگهداری محصولات با حفظ کیفیت اولیه با دمای بالاتر از نقطه انجماد است. این محفظه می‌تواند محصول را کاملا خنک، سرد و تازه نگه دارد و از ایجاد هر گونه فساد جزیی بر روی مواد غذایی و کاهش طعم و مزه جلوگیری کند. محدوده زمانی نگهداری مواد غذایی در سردخانه بالای صفر خودرو 15 روز است.

سردخانه خودرو با دمای زیرصفر

گستره دمایی این نوع سردخانه‌ها بین 12- تا 23- درجه سانتیگراد است. این نوع سردخانه مخصوص نگهداری مواد غذایی انجمادی می‌باشد که بایستی تحت دمای زیر صفر قرار گیرند و باید فریز باشند و بصورت فریزر شده عرضه شوند. این گونه مانع از فاسد شدن محصول می‌شوند. مدت زمان نگهداری در سردخانه زیر صفر بیش از دو هفته می‌باشد.

مشخصات فنی سردخانه خودرو

متریال بکار رفته در تمام ابعاد سردخانه خودرو، ساندویچ پانل با مواد پلی اورتان می‌باشد. کف سازه از جنس آلومینیوم بصورت ریلی فیکس شده است که قادر است جریان هوا را به آسانی انتقال دهد و قابلیت شستشو نیز دارد. جنس یراق آلات سردخانه و چهار چوب درب اصلی سردخانه و آبریزها از استیل می‌باشد.

اجزای سردخانه در شیراز

مزیت سردخانه خودرو عبارتند از

  • ابعاد اتاق‌های سردخانه از جنس ساندویچ پانل پلی اورتان بصورت پنل با دانسیته 45 می‌باشد.
  • کف سردخانه پوشیده از آلیاژ آلومینیوم با قابلیت شستشو و مسیری جهت عبور و مرور هوا
  • جنس ورق‌های تعبیه شده در فضای داخلی و خارجی سردخانه آلوزینک است.
  • ورق بکار رفته در فضای داخلی بصورت کرکره‌ای طراحی شده است که بتواند هوا را در تمام فضای اتاقک عبور دهد.
  • درزگیری بدنه سردخانه با کمک چسب های درزگیر پلی اورتان پوشش داده می‌شود.
  • چهار چوب اصلی اتاقک و آبریزهای سردخانه از جنس استیل است.
  • یراق آلات و متریال قفل و لولا از جنس استیل است.

این اتاقک مجهز به دو لنگه درب می‌باشد که از پشت با لاستیک دو رنگ سه قلابه از نوع pvc اختصاصی می‌باشد.

سردخانه نیسان با دمای بالای صفر

این سردخانه جهت حمل توسط نیسان طراحی شده است. در صنایع برودتی زارعی این اتاقک دارای دمای بالای انجماد برای نگهداری مواد غذایی، لبنی مانند شیر، پنیر، ماست و سبزیجات بکار می‌رود و البته برای مدت زمان کوتاه می‌تواند محصولات را خنک نگه دارد.

سردخانه نیسان با دمای زیر صفر

اتاقک سردخانه نیسان بگونه ای طراحی شده است که قابلیت نگهداری محصولاتی مانند گوشت، مااهی، مرغ و بستنی را در دمای زیرصفر را دارد و محصولات بصورت فریزر شده قابل عرضه می‌باشد. مدت زمان حمل محصول می‌تواند طولانی مدت باشد.

سردخانه- نیسان زیر صفر

سردخانه کامیون با دمای بالای صفر

سردخانه‌های کامیون به دلیل حجم گسترده‌ای که دارد. گنجایش نگهداری محصولات غذایی در حجم زیاد دارا می‌باشد و می‌تواند با ایجاد هوای سرد و خنک محصولات دارویی، غذایی و کشاورزی را بالای صفر درجه با حفظ کیفیت اولیه نگهداری کند. ضمنا مانع از فاسد شدن و پلاسیدگی محصول می‌‌رود.

سردخانه-کامیون دمای بالای صفر

سردخانه کامیون با دمای زیر صفر

سردخانه‌های کامیون ابعاد بزرگ و گسترده‌ای دارند که جهت حمل و جابجایی مواد غذایی می‌باشد که نیاز به انجماد دارند. به دلیل وسعتی که دارد گنجایش بالایی دارند که می‌تواند تحت دمای پایین‌تر از انجماد محصولات را با حفظ کیفیت اولیه نگهداری کند. مواد طی مدت زمان عرضه منجمد می‌ماند و سپس  وارد بازار می‌شود.

سردخانه-کامیون زیر صفر

سردخانه وانت پراید

این سردخانه با توجه به ابعاد و سایز خودرو طراحی شده است و نسبت به دیگر وسایل خودرو ابعاد اتاقک سردخانه کوچک می‌باشد. اما با این وجود این امکان را دارد که میزان قابل توجهی از محصولات را در درون سردخانه جای دهد.

سردخانه وانت -پراید-در-شیراز

اجزای سردخانه خودرو

سردخانه خودرو شامل بخش‌های مختلفی است.عبارتند از درب صنعتی، چیلر، اواپراتور، کندانسور و کابین یخچالی خودرو است.

سردخانه-خودرو در شیراز

2. نکات کلیدی انتخاب سردخانه خودرو:

  • نوع کاربری: ابتدا باید مشخص کنید که سردخانه برای چه نوع مواد غذایی استفاده خواهد شد.
  • ابعاد و ظرفیت: با توجه به حجم مواد غذایی که قصد حمل و نقل آن را دارید، باید سردخانه ای با ظرفیت مناسب انتخاب کنید.
  • نوع موتور: سردخانه ها با موتورهای دیزلی و بنزینی عرضه می شوند. موتورهای دیزلی قدرت بیشتری دارند اما مصرف سوخت آنها نیز بالاتر است.
  • ضخامت عایق: ضخامت عایق به حفظ دمای داخل سردخانه کمک می کند.
  • نوع بدنه: بدنه سردخانه ها می تواند از جنس فایبرگلاس، ورق کامپوزیت یا ساندویچ پانل باشد.
  • امکانات و آپشن ها: برخی از سردخانه ها مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه، سیستم روشنایی داخلی، سیستم دزدگیر و … هستند.
  • قیمت: قیمت سردخانه ها با توجه به نوع، ابعاد، امکانات و آپشن ها متفاوت است.

شرایط نصب سردخانه به وسایل نقلیه چگونه است؟

قابلیت نصب و راه اندازی سردخانه بر روی خودرو در کارخانه امکان پذیر است و اگر تقاضای مشتری نصب بیرون از کارخانه باشد انجام پذیر است. صنایع برودتی زارعی قادر است محصول را توسط باربری به تمام نقاط کشور ارسال کند.

نحوه سفارش سردخانه خودرو چگونه است؟

جهت اخذ قیمت و راهنمایی می‌توانید با مشاورین مجرب کارخانه از طریق شماره‌های مندرج در پایین صفحه و یا از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

خرید سردخانه خودرو در شیراز با توجه به تنوع محصولات و رقابت در بازار، نیازمند اطلاعات کافی و انتخابی آگاهانه است. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین سردخانه خودرو کمک کرده باشد.مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم-کوشش شمالی ،خیابان ساعی،انتهای خیابان 801 ،خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.