صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید فریزر دو درب ایستاده در شیراز

خرید فریزر دو درب ایستاده در شیراز

فریزر دو درب ایستاده

فریزر ایستاده دو درب، جزء یخچال‌های صنعتی یا تجاری بوده که همه ما آن‌ها را در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، فست‌فودی‌ها و… دیده‌ایم. از این یخچال‌ها برای نگه‌داری محصولات مختلف از جمله آبمیوه‌ها، نوشابه‌ها، سالاد، سس‌ها، پنیر، خامه، مربا و… استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این یخچال‌ها بدانید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

فریزر دو درب

فریزر دو درب ایستاده چیست؟

همان‌طور که گفته شد فریزر دو درب ایستاده جزء یخچال‌های صنعتی است که می‌توان از آن در فروشگاه‌های مختلف استفاده کرد. این یخچال‌ها به‌صورت دو درب شیشه‌ای بوده که این موضوع موجب می‌شود محتویات آن به‌خوبی برای مشتری قابل‌مشاهده باشد که این یکی از نیازهای یک فروشگاه خوب است.

کاربرد فریزر دو درب ایستاده چیست؟

فریزر دو درب ایستاده در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها برای نگه‌داری نوشیدنی‌های مختلف از جمله آبمیوه، شربت، آب معدنی و همچنین مواد غذایی مخصوص صبحانه مانند لبنیات، پنیر، مربا، حلوا ارده، انواع سس و… استفاده می‌شود. همچنین از این یخچال‌ها می‌توان در فست فودی ها و کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و… نیز برای نگه‌داری نوشابه، دلستر، آب معدنی، انواع سالاد و … استفاده نمود.

فریزر دو درب

فریزر دو درب ایستاده چه ویژگی‌هایی دارد؟

1- از جمله ویژگی‌های فریزر دو درب ایستاده می‌توان به برخورداری از چراغ‌های ال ای دی مانند سایر یخچال‌های صنعتی اشاره کرد. این موضوع موجب نمایش بهتر و همچنین جذابیت بیشتر محیط خواهد شد.

 

2- لازم به ذکر است که شیشه‌هایی که در درب‌های این نوع یخچال صنعتی تعبیه‌شده‌اند سه جداره بوده و به‌خوبی از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و از جهت موجب کاهش هزینه‌ها می‌شوند.

 

3- درب‌های این یخچال‌ها به‌صورت خودکار قابلیت بسته شدن دارند که این موضوع هم موجب سهولت در استفاده و هم موجب کاهش مصرف انرژی ناشی از باز ماندن بیهوده درب‌ها خواهد شد.

 

4- برخی از این یخچال‌ها دارای قابلیت درب قفل شونده نیز هستند.

 

5- فریزر دو درب ایستاده امکان کنترل دلخواه دما را به کاربر می‌دهد بنابراین می‌توانید بسته به نوع محصولات درون یخچال و سایر شرایط دمای مناسب موردنیاز را تنظیم کنید.

 

6- در فریزر دو درب ایستاده از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده‌شده که مانع برفک زدن یخچال شده و بدین‌جهت از به هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهد شد.

 

7- لازم به ذکر است که قفسه های این یخچال‌ها نیز قابل تنظیم هستند و شما می‌توانید بسته به ابعاد محصولات خود، ارتفاع قفسه ها را تنظیم کرده و از جهت فضا نیز این یخچال‌های صنعتی را بهینه‌سازی نمایید.

 

8- بدنه اصلی این یخچال‌های صنعتی از جنس استیل بوده که هم به یخچال مقاومت بخشیده و هم زیبایی و جلای خاصی به محصول می‌بخشد. بدنه برخی از این یخچال‌ها نیز با استفاده از گالوانیزه ساخته شده است.

 

9- این یخچال‌ها از سیستم خنک‌کنندگی گردش هوا نیز برخوردار هستند که این موجب می‌شود هوای خنک در سراسر نقاط یخچال به‌صورت یکنواخت و یکسان پخش شود.

 

10- نکته جالب دیگر در رابطه با این یخچال‌های صنعتی این است که این یخچال‌ها از پایه‌های چرخ‌دار نیز برخوردار هستند که این موضوع امکان جابه‌جایی راحت یخچال را فراهم می‌آورد.

 

11- ارگونومی این یخچال‌های صنعتی (عرض کم و طول زیاد) موجب می‌شود این یخچال‌ها فضای کمی را در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، کافی‌شاپ و… اشغال کنند که این خود یک مزیت محسوب می‌شود.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.