صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال آکواریومی در شیراز

خرید یخچال آکواریومی در شیراز

یخچال آکواریومی در شیراز

وقتی وارد قنادی می‌شویم، با یخچال‌هایی روبه‌رو می‌شویم که پوششی شیشه‌ای داشته و شیرینی‌ها، کیک‌ها، دسرها و سایر تولیدات قنادی را نمایش می‌دهند. این یخچال‌ها همان یخچال‌های آکواریومی یا ویترینی هستند که یکی از اساسی‌ترین اجزای یک شیرینی فروشی یا قنادی خواهند بود. یخچال آکواریومی در انواع مختلفی وجود داشته و بسته به نیاز و شرایط هر شیرینی فروشی، مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب شما را با یخچال آکواریومی و ویژگی‌ها و کاربردهای آن آشنا می‌کنیم.

یخچال آکواریومی

یخچال آکواریومی چیست؟

یخچال آکواریومی جزء یخچال‌های صنعتی بوده که اگر دقت کرده باشید، سطح عمده پوشش آن از جنس شیشه است و علت آن را نیز می‌توان به نقش ویترینی این یخچال‌ها در شیرینی فروشی نسبت داد.

یخچال آکواریومی معمولاً با طراحی زیبایی ساخته می‌شود تا بتواند به زیباسازی و آراستگی محیط شیرینی فروشی نیز کمک کند. لازم به ذکر است که بدنه اصلی این یخچال‌ها از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین در درون یخچال، با استفاده از چراغ‌های آل ای دی، فضایی روشن و جذاب ایجاد شده که هم موجب بهتر دیده شدن تولیدات شیرینی فروشی شده و هم به جذابیت محیط می‌افزاید.

تولید سرما در یخچال آکواریومی، توسط کمپرسوری انجام می‌شود که علاوه بر آن گاز برودتی را نیز پاک‌سازی و فشرده می‌کند.

لازم به ذکر است که یخچال آکواریومی به دو صورت با موتور و بدون موتور تولید می‌شود که شما بسته به نیاز خود می‌توانید مورد مناسب را تهیه نمایید.

یخچال آکواریومی

یخچال آکواریومی موتوردار چیست؟

این یخچال آکواریومی، با به‌کارگیری نیروی موتور تعبیه شده در آن، می‌تواند به‌صورت یکسان و یکنواخت جریان هوای خنک را به‌تمامی نقاط یخچال رسانده و شیرینی‌ها (تر و خشک) و کیک‌های درون آن را سالم و تازه نگه دارد.

یخچال آکواریومی بدون موتور چیست؟

یخچال آکواریومی بدون موتور، تحت عنوان یخچال ویترینی خشک نیز شناخته شده و مناسب برای نگه‌داری شیرینی‌های خشک، نان و… مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این یخچال به‌عنوان ویترین شیرینی فروشی نیز می‌توان به‌خوبی بهره برد.

کاربرد یخچال آکواریومی چیست؟

همان‌طور که گفته شد یخچال آکواریومی اغلب در قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها در جهت سالم نگه‌داشتن محصولات و هم‌چنین نمایش دادن آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر شیرینی فروشی‌ها، از این یخچال در مکان‌هایی مانند کافی‌شاپ، نانوایی، هتل و… نیز می‌توان استفاده کرد.

ویژگی‌های یخچال آکواریومی

برخورداری از سیستم نوفراست: یخچال آکواریومی با برخورداری از سیستم نوفراست، مانع برفک زدن یخچال شده و بدین ترتیب از پیامدهای برفک زدن از جمله اتلاف انرژی و… جلوگیری به عمل می‌آورد.

برخورداری از چراغ‌های ال ای دی: استفاده از چراغ‌های هوشمند ال ای دی، موجب نمایش بهتر محصولات، کمک به انتخاب مشتری، بخشیدن جذابیت به فروشگاه و همچنین کاهش مصرف برق نیز می‌شود.

برخورداری از درب شیشه‌ای نشکن: همان‌طور که گفته شد قسمت عمده پوشش یخچال آکواریومی از جنس شیشه است. شیشه‌ای که بدین‌جهت استفاده می‌شود، نشکن بوده و در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد.

عایق‌بندی با فوم پلی یورتان: در تولید یخچال آکواریومی از فوم پلی یورتان نیز جهت عایق کردن یخچال از جهت تبادل انرژی با بیرون استفاده می‌شود که همین موضوع موجب کاهش هزینه‌های مصرف انرژی خواهد شد.

بدنه استیل: استفاده از استیل در ساخت بدنه اصلی یخچال آکواریومی هم موجب بخشیدن جلا و درخشندگی و زیبایی منحصربه‌فرد محصول شده و هم مقاومت آن را در مقابل عوامل مختلف تأمین می‌کند.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.