صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید تاپینگ سرد و گرم در شیراز

خرید تاپینگ سرد و گرم در شیراز

خرید تاپینگ سرد و گرم در شیراز

تجهیزات آشپزخانه ای شامل اقلام گوناگونی می‌باشد که یکی از این موارد تاپینگ است.این محصول جهت نگهداری مواد اولیه پخت پیتزا و ساندویچ بکار می‌رود.

تاپینگ سرد و گرم

تاپینگ چیست؟

تاپینگ در قالب یخچال و فریزر می‌باشد که به ارتفاع 70 سانتی متر و به طول 1 تا 2متر طراحی می گردد. فضای رویی با عرض 70 سانتی متر طراحی شده است که دریچه‌هایی جهت قرار گیری بن ماری تعبیه شده است.

بدین صورت سرماگیری به آسانی از داخل دستگاه انجام می‌گیرد. قرار گیری تجهیزات جانبی پیتزا و ساندویچ موجب تسریع عملکرد پخت می‌گردد. قسمت پایین تاپینگ انباری در نظر گرفته می‌شود که برای دپو کردن مواد غذایی دیگری مانند گوشت، سبزیجات، و دیگر اجناس فاسد شدنی است.

طراحی این دستگاه موجب بالا بردن کیفیت و سرعت عمل و در نتیجه ارتقا در امر فروش می‌گردد. امروزه این دستگاه باعث بالا بردن  بازدهی فروشندگان شده است. این محصول کاربردی برای ساندویچ فروشی‌ها و فست فودی‌ها و آشپزخانه‌های رستوران بسیار فوق العاده می‌باشد.

تاپینگ سرد چیست؟(یخچال رویه میز کار، فریزر رویه میز کار)

تاپینگ یخچال دار یا تاپینگ فریزر دار در رستوران ها ، کافی شاپ ها، سوپر پروتئین و دیگر مشاغلی که نیاز به آماده سازی اقلام دارند کاربرد دارد. تاپینگ موجب سرعت عمل در فروش شده که این امر مستلزم دسترسی آسان به اجناس است. خریدار می‌تواند محصولات خود را در محل مورد نظر به صورت شیک انتخاب و خریداری نماید.

تاپینگ گرم چیست؟

این دستگاه با گرم نگه داشتن موارد جانبی پخت شده کمک شایانی در آماده سازی و ارائه سریع غذا در رستوران ها می‌باشد. وسیله‌ای بسیار کاربردی است که توصیه می‌شود اگر قصد راه اندازی رستوران، آشپزخانه صنعتی یا فست فودی دارید دستگاه خود را از صنایع برودتی زارعی تهیه نمایید.

تاپینگ بستنی چیست؟

تاپینگ بستنی بصورت مکعبی و یا دایره ای با جداره شیشه تولید می‌گردد. به جرات می‌توان گفت این دستگاه از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار است. هر شرکتی نمی‌تواند در بازار رقابت آن را تولید نماید. سرمای این دستگاه بین 16- تا 21- درجه سانتیگراد است. این دستگاه بدون برفک است که این امر حاصل رعایت یکسری شاخص‌های مهم می‌باشد. عبارتند از بهترین برند کمپرسور، کندانسور، تعداد و نوع رادیات و کوئل و تمام قطعاتی که در شکل گیری یونیت و گازگیری دستگاه نقش دارند بسیار مهم است.

تاپینگ بستنی

تاپینگ پیتزا چیست؟

یکی از وسایل کاربردی در اکثر رستوران‌ها و فست فودی‌ها که قابل رویت است تاپینگ پیتزا می‌باشد. این محصول یکی از تولیدات پرفروش صنایع برودتی زارعی می‌باشد و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد کاربردی است.صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال سابقه مفید در زمینه تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی ارائه دهنده انواع تاپینگ پیتزا با توجه به نیاز مشتری می باشد.

یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی که بسیار کاربردی ست جهت آماده سازی محصولات  در ساندویچی و رستوران ها تاپینگ پیتزا است. این دستگاه دارای دریچه‌هایی جهت قرار گیری بن ماری می‌باشد. بن ماری ها از جنس استیل ساخت می شوند و به آسانی قابل شستشو ضد عفونی کردن هستند.مواد دور چین غذا را در ظرف های بن ماری قرار می‌دهند به طور جداگانه تا به خت غذا و آماده سازی سرعت ببخشد.

 

تاپینگ پیتزا و ساندویچ برای نگهداری مواد اولیه پیتزا مانند(پنیر پیتزا، قارچ، گوشت، کالباس، گوجه، خیارشور) در لگن‌های بن ماری در فضای رویی تاپینگ قرار می‌گیرد. ابعاد مورد نظر جهت لگن‌های بن ماری بطور استاندارد 6 بن ماری 3/1 و یا 8 بن ماری 3/1 و یا 10 بن ماری 3/1 تولید می‌گردد. تعداد بن ماری ها قرار گرفته طبق سفارش مشتری ساخته می‌شود.

 

 

میز قرار گفته روی تاپینگ به چند قسمت مساوی تقسیم می ‌شود که هر قسمت با بن ماری از جنس استیل پر می‌شود. مواد غذایی جانبی درون بن ماری قرار می‌گیرد و به جهت جداسازی محصول به آسانی قابل تفکیک هستند. این دستگاه از جنس استیل استنلس یا ضد زنگ است که هیچ گونه تاثیری بر روی کیفیت غذا نمی گذارد. در مدت زمان طولانی قابل نگهداری است. ظرف‌های بن ماری  دارای درب‌های از جنس استیل می‌باشند که می‌تواند بصورت جداگانه و یا کامل طراحی شود و بدین ترتیب مانع از ایجاد آلودگی محصول می‌گردد.

قسمت انتهایی تاپینگ فضایی طراحی شده است که می‌توان مواد غذایی نگهداری کرد و از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری نمود فضای در قسمت پایین لگن‌ها وجود دارد که می‌توان به عنوان میز کار بهره برد.

ویژگی‌های تاپینگ سرد

  1. متریال بکار رفته در ساخت دستگاه از جنس قوطی فولادی می‌باشد.
  2. نوع عایق بکار رفته از نوع پلاستوفوم فشرده می‌باشد.
  3. میزان قدرت کمپرسور با در نظر گرفتن متراژ دستگاه می‌باشد.
  4. فضای پایینی دستگاه بصورت دو طبقه به عنوان یخچال یا فریزر کاربرد دارد.
  5. مجهز به ترموستات جهت نمایش و کنترل دما
  6. دما قابل تنظیم تا 8 درجه سانتیگراد
  7. قابل طراحی و تولید در ابعاد و اندازه استاندارد

انواع تاپینگ پیتزا شامل موارد ذیل می باشد

  1. تاپینگ پیتزا فریزر دار
  2. تاپینگ پیتزا رومیزی
  3. تاپینگ ساندویچی
  4. تاپینگ ترشیجات
  5. تاپینگ سبزیجات

تاپینگ پیتزا فریزر دار:این دستگاه برای نگهداری مواد اولیه فریز شده کاربرد دارد. در واقع به منظور نگهداری و انجماد سریع محصولاتی است که باید منجمد گردد. این گونه مواد غذایی را به مدت طولانی می‌توان  نگهداری  کرد. تاپینگ یخچال دار جهت خنک نگه داشتن مواد غذایی و محصولاتی است که قرار است مدت زمان کوتاهی بماند و بایستی در همین بازه زمانی استفاده کرد.

 

تاپینگ پیتزا رومیزی: این مدل تاپینگ مخصوص مکان‌هایی ست که فضای محدودی دارند کاربردی می‌باشد. برای ایجاد فضای بیشتر یک میز کار مناسب روی کار تعبیه شده است و ساخت یک تخته کار پلی اورتان بسیار مقاوم جهت خرد کردن گوشت و مرغ که بوی نامطبوعی را به خود نمی‌گیرد. این تاپینگ‌ها هیچ گونه یخچال یا فریزری ندارند جهت خنک کرن لگن‌ها و صرفا از لوله کشی سرد و کمپرسور استفاده می‌شود.

 

تاپینگ ساندویچی: در دو مدل مختلف ارائه می‌گردد. بصورت رومیزی و پایه دار طراحی می‌شود. از مدل رومیزی بدون یخچال جهت آماده سازی غذادر رستوران استفاده می‌گردد.

 

تاپینگ ترشیجات: تاپینگ ترشیجات محصولی بسیار کاربردی است. جهت آماده سازی و ارائه انواع ترشی، سالاد و دیگر مواد غذایی به عنوان پیش غذای سرد و گرم کاربرد دارد. می‌توان طبق سفارش و اندازه دلخواه مشتری تولید کرد.

تاپینگ-ترشی جات

ابعاد تاپینگ پیتزا

تاپینگ-پیتزا-120-سانتی

تاپینگ پیتزا 120 سانتی متر

تاپینگ-پیتزا-150-سانتی

تاپینگ پیتزا 150 سانتی متر

تاپینگ-پیتزا-190-سانتی

تاپینگ پیتزا 190 سانتی متر

قیمت تاپینگ پیتزا و ساندویچ

صنایع برودتی زارعی با 20 سال سابقه مفید در تولید و فروش تاپینگ پیتزا و ساندویچ می‌تواند محصولات خود را به صورت تک  عمده به سراسر شهرهای ایران ارسال نماید. این شرکت می‌کوشد محصولات خود را بالاترین کیفیت و بهترین مواد اولیه و مناسب ترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.