صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال ماکیان(مرغ و ماهی) در شیراز

خرید یخچال ماکیان(مرغ و ماهی) در شیراز

خرید یخچال مرغ و ماهی در شیراز

صنایع برودتی زارعی یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر محصولات پروتئینی و آبزی می‌باشد که با 20 سال تجربه خوش درخشیده است.یخچال‌های مرغ و ماهی بسیار متنوع می‌باشد و در انواع گوناگون درب دار، بدون درب، ویترینی، یخچال جزیره‌ای یا مواد پروتئینی یا هایپر قرار می‌گیرد.این یخچال صرفا جهت نگهداری فرآورده های پروتئینی نیست می‌توان برای مرغ، ماهی تازه، میگو و گوشت هم استفاده کرد. دمایی که برای این منظور در نظر گرفته شده بصورت زیر صفر و بالای صفر تعریف شده است.

خرید یخچال مرغ فروشی

یخچال ها باید بگونه ای قرار بگیرند که کاملا در دید مشتری قرار گیرد و بتوانند مرغ و ماهی را از نزدیک بررسی و انتخاب نمایند.یخچال‌های ایستاده مرغ و ماهی جز محصولات صنعتی می‌باشد که بدنه آن‌ها تزریق عایق پلی اورتان است.این فوم ویژگی‌های خاصی دارد و موجب حفظ انرژی سرمایی شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

یخچال-مرغ-فروشی-در-شیراز

این یخچال ها قابلیت ساخت بصورت دو طرف نما نیز دارند و یخچال ویترینی عنوان می‌شود. جنس آنها سکوریت نشکن است و در صورت خطر احتمالی ناشی از ضربه دچار شکستگی نمی‌گردد.صنایع برودتی زارعی می تواند این محصولات را با ابعاد و اندازه گوناگونی طراحی، تولید و عرضه نماید.

یخچال ویترینی در شیراز

یخچال‌های ماهی و میگو یک نوع یخچال ویترینی می‌باشد که برای نمایش گذاشتن کامل محصول به کار می‌رود. مواد پروتئینی بطور کامل قابل مشاهده است و مشتری می‌تواند به آسانی انتخاب کند.بدنه یخچال‌ها بگونه ای طراحی شده است که در هر شرایط اقلیمی ضد زنگ است و آسیبی به بدنه وارد نمی‌کند.

انواع یخچال مرغ و ماهی

یخچال پروتئینی عبارتند از

قیمت-یخچال-مرغ-فروشی

جهت نگهداری و خرید این مدل یخچال‌ها رعایت یک سری نکات ضروری می‌باشد.

 

1.قرار دادن فن جهت خنک سازی

2.جنس بدنه

3.ایجاد نمایشگر دیجیتال جهت تنظیم

4.نور پردازی با LED

5.نوع عایق بندی

6.تعداد درب

 

 

ماکیان پس از اینکه از کشتارگاه خارج می شوند تاریخ مصرف بر روی ان ها درج می گردد و بهتر این است که در همان محدوده زمانی مصرف گردد.گستره دمایی جهت نگهداری حدود 1+ تا 5+ درجه سانتیگراد می باشد. عمر مفید جهت نگهداری لاشه های ماکیان در این گستره دمایی حدود 3 روز می باشد.

قیمت یخچال مرغ و ماهی

یخچال ماکیان با طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید و عرضه می‌گردد.قیمت یخچال ها با یکدیگر متفاوت است و عواملی مانند تعداد درب، جنس بدنه، نوع موتور می‌تواند در قیمت تاثیرگذار باشد.متقاضیان گرامی جهت کسب قیمت و سفارش محصول می‌توانید با کادر مجرب فروش صنایع برودتی زارعی تماس حاصل فرمایید.جهت ارتباط با مشاورین به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.