صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال سه درب صنعتی در شیراز

خرید یخچال سه درب صنعتی در شیراز

یخچال سه درب صنعتی در شیراز

همه ما احتمالاً تابه‌حال حداقل برای یک‌بار یخچال سه درب را از نزدیک دیده‌ایم. این یخچال هم مانند دیگر انواع یخچال برای نگهداری از مواد غذایی استفاده می‌شوند، در ادامه سعی بر این داریم که نکات مهمی را در رابطه با این وسیله بیان کنیم.

یخچال-سه درب

یخچال سه درب چیست؟

با این سؤال شروع می‌کنیم، با توجه به شکل ظاهری این یخچال‌ها که سه درب دارد، به این اسم معروف شده‌اند. در این یخچال‌ها ماده غذایی منجمد نمی‌شود، این موضوع اصلی‌ترین ویژگی آن‌ها به حساب می‌آید. به این موضوع دقت داشته باشید که یخچال‌های سه درب صنعتی هستند و برای کاربردهای شخصی استفاده‌ای ندارند.

از دیگر مواردی که در رابطه با این نوع از یخچال باید بدانید، حجم آن‌ها است. طبیعتاً از آن جایی که این یخچال‌ها سه درب دارند، می‌توان نتیجه گرفت که ظرفیت بالایی دارند. نام دیگر این وسیله، یخچال ویترینی است. با توجه به شیشه‌ای بودن درب یخچال، هرچه درون آن قرار دهید، از بیرون قابل‌مشاهده است. این موضوع باعث می‌شود که درب یخچال کمتر باز شود. شما می‌توانید وسیله‌های مختلفی را در این یخچال‌ها نگه‌داری کنید.

کاربرد یخچال سه درب در چه مواردی است؟

موارد استفاده یخچال سه درب با توجه به کاربرد و ویژگی‌های آن مشخص می‌شود. در این یخچال‌ها ماده غذایی منجمد نمی‌شود اما در دمایی کمتر از دمای محیط نگه‌داری می‌شوند. از این رو برای سوپرمارکت‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی انتخاب خوبی است.

در لبنیاتی‌ها هم می‌توان از این یخچال‌ها استفاده کرد. از آنجایی که حجم بالایی از مواد غذایی در این یخچال‌ها جا می‌شود، در استفاده از فضا هم صرفه‌جویی خواهد شد. احتمالاً در رستوران‌های بزرگ هم این یخچال‌ها را دیده‌اید. با توجه به دو ویژگی اصلی آن‌ها، می‌توان در بسیاری از موارد از این یخچال‌ها استفاده کرد.

یخچال سه درب ایستاده

قیمت یخچال سه درب به چه عواملی بستگی دارد؟

هنگامی که در رابطه با قیمت صحبت می‌کنیم، بسیاری به دنبال یک عدد دقیق هستند، در صورتی که در رابطه با یخچال‌ها نمی‌توان چنین مبلغی را به‌طور دقیق بیان کرد. قیمت یک یخچال با توجه به فاکتورهای متعددی مشخص می‌شود، هر یک از این فاکتورها بر روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند.

  • نوع بدنه یخچال
  • قدرت کمپرسور یخچال
  • نوع کمپرسوری که در یخچال استفاده شده است
  • راندمان کاری (مصرفی) یخچال
  • ظرفیت یخچال
  • رنگ‌بندی

و….

یخچال سه درب

از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که بر روی قیمت یک یخچال ویترینی یا سه درب تأثیر می‌گذارند. البته موضوع قیمت نکته مهم دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. شاید برای شما جالب باشد که مرکز خریدی که انتخاب می‌کنید، هم بر روی قیمت تأثیر می‌گذارد.

به شما پیشنهاد می‌دهیم که مرکزی معتبر را برای انجام خریدهای خود انتخاب کنید. قیمت‌ها در بازار ایران نوسان‌های بسیاری دارند و ثابت نیستند. در این میان سودجویان بسیاری هم وجود دارند که قیمت‌ها را بیشتر از نرخ واقعی محصول می‌گذارند. در صورتی که خرید خود را از مرکزی معتبر انجام دهید، چنین مشکلی نخواهید داشت.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.