صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال ویترینی در شیراز

خرید یخچال ویترینی در شیراز

خرید یخچال ویترینی در شیراز

از دیرباز تاکنون جهت نگهداری مواد غذایی یخچالی از یخچال ساده خوابیده برای سرد نگه داشتن خوراکی‌ها استفاده می‌کردند.یخچال‌هایی که در فروشگاه استفاده می‌شد اغلب به صورت کوچک و یک طرفه بودند و به دلیل کوچک بودن فضای کافی نداشتند و گاهی اوقات فضای زیادی را اشغال می‌کردند.

یخچال‌های خوابیده قدیمی جلوه زیبایی نداشتند اما امروزه ظاهر فروشگاه‌ها تغییر بسیاری کرده است و متقاضیان می‌توانند اجناس خود را به آسانی مشاهده کنند و انتخاب نمایند و نیازی به حضور مداوم فروشنده نیست.

یخچال‌های قدیمی دست خوش تغییرات بسیاری شده‌اند و یخچال‌های جدیدی جایگزین شدند.یکی از این مدل‌ها یخچال ویترینی می‌باشد که به صورت دو درب یا چند درب تولید می‌گردد و جلوه زیباتری را به فروشگاه می‌بخشد.

 

مزیت یخچال‌های جدید ویترینی این است که فضای مناسبی را ایجاد کرده و کمک به انتخاب مشتری می‌نماید.برای طراحی اغلب فروشگاه‌های زنجیره‌ای از یخچال‌های ویترینی بهره‌مند می‌شوند زیرا باعث ایجاد نمای زیبایی شده و در نتیجه موجب ارتقای فروش می‌گردد و تاثیر مثبتی در روحیه مشتریان می‌گذارد.

یخچال ویترینی در شیراز

مزایای یخچال های ویترینی نسبت به یخچال های خوابیده

یخچال‌های خوابیده در گذشته بسیار پرکاربرد بودند و تا حد زیادی توانستند جایگاه ویژه‌ای بوجود آورند. یخچال های خوابیده با ظاهری نوین و جذاب خود را تطبیق داده و در حفظ جایگاه خود کوشیدند اما یخچال‌های ویترینی به مرور وارد بازار شدند و جایگاه خاصی را در فروشگاه‌ها، فست فودی‌ها و سوپرمارکت‌ها باز کردند.

1)کاهش فضای مورد نیاز یخچال ویترینی نسبت به یخچال خوابیده

2)یخچال‌های ویترینی به دلیل فضای زیادی که در اختیار مشتری ها قرار می‌دهد قابلیت دسترسی بیشتری را بوجود می‌آورند.

3)طراحی یخچال‌های ویترینی با نورهای LED و درب های کشویی یا باز شونده از بیرون، شیشه‌های شفاف جلوه زیبایی ایجاد می‌کند.

4)یخچال‌های ویترینی بر روی پایه‌های چرخ دار سوار هستند که مسئله جابجایی را به سهولت حل می‌کند و این گزینه مهمترین اولویت است.

طراحی موتورهای یخچال ویترینی به مرور مدرن تر شده و گستره دمایی زیادی را برای تنظیم بوجود می‌آورد.قبلا مشکلات عدیده‌ای برای تمیز کردن یخچال‌های خوابیده وجود داشت که با این موضوع به کمک یخچال های ایستاده حل شد زیرا درب بطور کامل باز می شود و نظافت را به راحتی می‌توان انجام داد.

یخچال ویترینی در شیراز

یخچال ویترینی چیست؟

یخچال هایی می‌باشد که نه تنها موجب حفظ و نگهداری مواد مختلف غذایی در فضای سرد می‌شود بلکه فضایی را ایجاد می‌کند که نمای زیبایی را می‌بخشد و دکور مناسبی را از محصولات به نمایش در می‌آورد.قطعا زیبایی فضا و نمای بهتر محصولات موجب رضایت افراد متقاضی و صاحبان کسب و کار می‌شود و در بهبود کارایی و عملکرد تاثیر بسزایی دارد.

اجزای تشکیل دهنده یخچال های ویترینی

اجزای تشکیل دهنده یخچال‌های ویترینی شامل کمپرسور یا موتور، ترموستات، اواپراتور، کندانسور می‌باشد.در مطالب پیشین اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد اجزای یخچال بیان شده است در این مقاله به اختصار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

1.کمپرسور یا موتور: یخچال بخار گاز موتور یخچال را به کمک عمل میعان به مایع تبدیل می‌کند.

 

2.ترموستات: قطع و وصل شدن جریان برق کمپرسور به عهده ترموستات می‌باشد. زمانی که گستره دمایی یخچال در بالاترین مقدار خود باشد با وصل شدن جریان برق ترموستات شروع به کار کرده و فضای داخلی را سرد می‌کند و چنانچه دما به پایین ترین مقدار خود رسید جریان برق را از کمپرسور قطع می‌کند.

 

3.اواپراتور: قطعه ای جهت تبرید یخچال می‌باشد و اگر یخچال خنک نکند قطعا می‌تواند مشکل از چنین دستگاهی باشد.

 

4.کندانسور: لوله‌هایی که در پشت یخچال تعبیه شده وظیفه ی آن تبدیل بخار به مایع می‌باشد.

 

یخچال-ویترینی-در-شیراز

یخچال های ویترینی چه مزایایی دارد

1) از آنجایی که در یخچال‌های ویترینی تمام محصولات به وضوح قابل مشاهده است می‌توان تمام مواد غذایی که نیاز به ذخیره سازی دارد به آسانی و بدون باز کردن درب، رویت کرد. این امر موجب می‌شود محصولات ذخیره شده در دستگاه ماندگاری بیشتری داشته باشند و دائما هوای گرم محیط وارد محیط یخچال نمی‌شود.

 

2) این جزیی از واقعیت است که هرچه محصولات به زیبایی نمایش داده شوند و سازماندهی گردد به مراتب مشتریان اهمیت بیشتری می‌دهند و قطعا جذب محصولاتی می‌شوند که به زیبایی نمایش داده شده است.در یک فضای مرتب، پیدا کردن محصول مورد نظر از جانب مشتری بسیار آسان تر است.

 

3) یخچال‌های ویترینی به دلیل فضای قابل دیدی که دارد به علت شیشه‌های تعبیه شده به آسانی می‌توان با پارچه‌ای مرطوب تمیز کرد و اگر لکه ای روی یخچال یا درون یخچال ایجاد شود و می‌توان به راحتی تمیز نمود.

 

4) نورپردازی یخچال‌های ویترینی امری لازم و ضروری است چرا که باعث می‌شود محصولات به طور کامل نمایش داده شود که این امر به کمک نورهای LED انجام می‌گیرد و محصولات اشتها آورتر و جذاب تر می‌شود.

 

5) صاحبان کسب و کار جهت ارتقا فروش ابزار متعددی را بکار گرفته‌اند که یکی از این موارد یخچال‌های ویترینی می‌باشد که به خودی خود باعث جلب رضایت مشتری و کمک به فروش بیشتری می‌کند.

اندازه یخچال های ویترینی

صاحبان کسب و کار در رستوران یا فروشگاه یا مغازه چنانچه قصد خرید یخچال ویترینی دارند بایستی قبل از خرید ابتدا میزان فضای خود را در نظر بگیرند و اگر فضای کوچکی دارند به سراغ یخچال‌هایی تک درب بروند.اما اگر فضای مکفی داشتند می‌توانند از یخچال ویترینی سه درب استفاده کنند.

فضای کسب و کار می‌تواند تعیین کننده اندازه  یخچال شما جهت خرید باشد بنابراین باید یخچالی باشد که تمام موجودی های لازم را نمایش دهد.بنابراین برای انتخاب بایستی مقدار موجودی را به دقت ارزیابی کرد و با در نظر گرفتن فضا و شخصی که از یخچال استفاده می‌کند توجه نمود.بهترین یخچال، یخچالی می‌باشد که افراد متقاضی بتوانند به تمام اجزا دسترسی داشته باشند.

مشخصات سازمانی یخچال

بعد از اینکه در مورد اندازه یخچال به نتیجه رسیدین انتخاب اجزای سازمانی یخچال حائز اهمیت است که مهمترین گزینه اجزای داخلی یخچال است که اغلب از جنس استیل استنلس می‌باشد.

بدنه از فوم پلی اورتان تهیه می‌گردد که دارای استحکام بالایی است و ضریب حرارتی پایینی دارد و از اتلاف انرژی سرمایی جلوگیری می‌کند و در واقع همانند یک عایق عمل می‌کند و می تواند غذا و نوشیدنی را تا مدت طولانی سرد نگه دارد و موجب مصرف بهینه انرژی گردد.

شیشه‌های تعبیه در یخچال سکوریت دوجداره نشکن هست.ضد ضربه و بسیار مقاوم هستند.یخچال‌های ویترینی ایستاده در ابعاد متفاوتی مانند 60 و 70 و 90 و 120 و 150 تولید می‌گردد.نورپردازی LED جهت روشنایی داخلی، تعداد طبقات قابل تنظیم و دارای درب مگنتی.

صنایع برودتی زارعی در شیراز تولید کننده انواع یخچال و فریزرهای صنعتی با چندین سال سابقه درخشان و تجربه مفید و پر بازده پیشرو در تولید انواع محصولات صنعتی، یخچال ایستاده لاینی، پرده هوا، ویترینی با بهترین مواد اولیه و طراحی زیبا و لوکس با تیم مجرب فروش، اماده خدمات رسانی به شما متقاضی گرامی می‌باشد.جهت اخذ قیمت و اطلاعات بیشتر می‌توانید با کادر مجرب فروش در تماس باشید.امید است که مطالب مفید واقع شده باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.