صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال چهار درب فروشگاهی در شیراز

خرید یخچال چهار درب فروشگاهی در شیراز

خرید یخچال چهار درب فروشگاهی در شیراز

یخچال ایستاده چهار درب یکی از پرکاربردترین و مفید ترین نوع از یخچال‌های صنعتی ایستاده می‌باشد.

 

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد یخچال چهار درب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال تجربه خوش درخشیده است.این شرکت تولید کننده انواع یخچال و فریزرهای صنعتی می‌باشد.

 

یخچال‌های صنعتی چهار درب معمولا با ابعاد 5/1 و 115 متری تولید می‌گردد، این یخچال‌ها در طرح‌ها و ابعاد گوناگونی قابل طراحی و تولید می‌باشد و اکثر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، هتل‌ها، رستوران‌های بزرگ بکار می‌رود. به دلیل وسعت بیشتری که دارد جهت نگهداری لبنیات، مرغ، نوشیدنی و مواد غذایی می‌باشد.

یخچال چهار درب

صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع محصولات برودتی می‌باشد. یکی از عمده محصولات این شرکت یخچال‌های صنعتی ایستاده است که با بهترین کیفیت و فناوری روز تولید می‌گردد  و در انواع

یخچال ایستاده تک درب

یخچال ایستاده دو درب

یخچال ایستاده سه درب

یخچال ایستاده چهار درب

یخچال ایستاده شش درب

یخچال فروشگاهی چهار درب ایستاده

یخچال ایستاده ویترینی چهار درب یکی از پرکاربردترین و مفید ترین نوع یخچال‌های صنعتی می‌باشد که ابعاد آن از یخچال‌های ایستاده تک درب و یخچال ایستاده دو درب بزرگتر می‌باشد.این یخچال‌ها گنجایش بسیاری دارند و به دلیل ظرفیت زیادی که دارند قادر هستند حجم زیادی از مواد خوراکی را در خود جای دهند و با سرد نگه داشتن آنها می‌توانند کیفیت اولیه محصول را حفظ کنند.

این محصول صنعتی در دو نوع متفاوت و یک طرف نما و دو طرف نما تولید می‌گردد.

این یخچال‌های صنعتی مصرف انرژی بهینه‌ای دارند و جز کم مصرف ترین نوع یخچال‌های صنعتی می‌باشند.

یخچال چهار درب پشت بسته در شیراز

یخچال ویترینی چهار درب در دو نوع

  • یخچال ویترینی 4 درب دو طرف نما
  • یخچال ویترینی 4درب یک طرف نما

 

یخچال ویترینی چهار درب یک طرف نما: یخچال ویترینی چهار درب یک طرف نما، یکی از مدل‌های یخچال‌های ایستاده می‌باشد که از یک طرف دارای نما می‌باشد و از طرف دیگر به درب، که از نوع شیشه دوجداره است محدود می‌شود و این امکان را برای مشتری فراهم می‌کند که بتوان محصولات را داخل یخچال مشاهده کرد و به آسانی انتخاب کرد و طرف بسته یخچال معمولا سمت دیوار قرار می‌گیرد.

یخچال چهار درب یک طرف نما

یخچال ویترینی چهار درب دو طرف نما: یخچال ویترینی چهار درب دو طرف نما، دارای نما از دو طرف می‌باشد که در این صورت در هر دو طرف از شیشه دو جداره نشکن بهره‌مند می‌شوند و فضای دید مشتری را وسعت داده است و می‌تواند شاهد تمام محصولات باشد. محل قرار گیری این مدل یخچال‌ها اغلب وسط فروشگاه می‌باشد.

یخچال چهار درب دو طرف نما در شیراز

ویژگی های یخچال ایستاده چهار درب صنعتی

یخچال ایستاده چهار درب تجهیز شده با عایق پلی اورتان، که این عایق مانع از هدر رفتن انرژی می‌شود، جنس شیشه‌های بکار رفته سکوریت نشکن است. این شیشه‌های دو جداره کاملامقاوم هستند و در برابر ضربه‌های احتمالی می‌توانند مقاومت بالایی از خود نشان دهند. جنس بدنه استیل است و جهت نمای بیشتر از گالوانیزه استفاده می‌کنند. در زیر پایه‌های یخچال چرخ‌هایی تعبیه شده که جهت سهولت حمل و نقل بکار می‌رود.

موتور پرقدرت، جهت بازدهی بالاتر عملکرد موتور جهت خنک سازی یخچال، سیستم سرمایشی بالا، لوله‌های مسی تعبیه شده پشت یخچال جهت خنک سازی دمای فضای داخلی یخچال، نوپردازی به کمک LED جهت روشنایی بهتر فضای داخلی و دید بهتر محصولات، این محصول صنعتی مصرف انرژی کمی دارد و می‌توان استیکرهای طرح دار یا لوگو را روی بدنه دستگاه اعمال کرد.

کاربرد یخچال چهار درب ایستاده فروشگاهی

این مدل یخچال‌ها به دلیل حجم بالا و ابعاد بزرگی که دارند بسیار کاربردی هستند و می‌توانند مواد غذایی زیادی در خود جای دهند و بسیار محبوب مشتریان می‌باشد و از پر فروش ترین محصولات صنایع برودتی زارعی می‌باشد. این محصول کاربردی در رستوران‌ها، هتل‌ها، فست فودی‌ها، کافی شاپ‌ها، فروشگاه زنجیره‌ای، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها قابل رویت می‌باشد.

در صورتی که فضای فروشگاه شما دارای متراژ کمی باشد این مدل یخچال اصلا مناسب نیست زیرا فضای قابل توجهی را اشغال می‌کند و بهتر این است که از یخچال دو درب استفاده گردد.

مشخصات فنی یخچال ایستاده

  • سیستم نوفراست
  • نور پردازی LED
  • عایق بندی بدنه
  • پایه های چرخ دار
  • موتور قدرتمند
  • کمپرسور
  • طبقات قابل جابجایی

امید است که این اطلاعات مفید واقع شده باشد.جهت مشاهده محصولات تولید شده می‌توانید به گالری تصاویر مراجعه نمایید.شماره‌های درج شده در صفحه تماس با ما برای ارتباط با شما عزیزان می‌باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.