صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

قیمت فریزر ایستاده چند درب در لامرد

قیمت فریزر ایستاده چند درب در لامرد

قیمت فریزر ایستاده چند درب در لامرد

فریزر ایستاده به صورت تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب ارائه می‌گردد.

دمای فریزرهای ایستاده بین بازه منفی 5 درجه می‌باشد و همچنین قابلیت تنظیم دما وجود دارد.

فریزر-ایستاده-سه-درب-در-لامرد

فریزر ایستاده صنعتی لامرد چیست؟

فریزر ایستاده صنعتی لامرد یک دستگام سرد کننده‌ای است که برای نگهداری و انجماد کالای خام و فرآورده های غذایی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه مجهز به قفسه‌ها و سبدهایی ست که به کمک آن‌ها می‌توان کالاهای گوناگون را در داخل فریزر قرار داد. فریزرهای ایستاده صنعتی اغلب برای نگهداری مواد غذایی از قبیل گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات و دیگر فرآورده‌های لبنی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها برای حفظ کیفیت و تازگی مواد غذایی، دارای سیستم‌های خنک کننده و رطوبت گیر مطبوعی هستند.

صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال سابقه مفید و درخشان با بهره‌مندی از دانش روز و بکارگیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت پیشرو در تولید انواع یخچال و فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه ای در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد تا با هزینه مناسب محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

فریزر صنعتی در شیراز

فریزر ایستاده لامرد به صورت چند درب موجود هستند؟

فریزر ایستاده لامرد به صورت چند درب مختلف موجود هستند و تعداد درب‌های آن‌ها وابسته به نوع و کاربری آن‌ها متفاوت است. به عنوان نمونه فریزرهای خانگی معمولا دارای تک درب هستند. درحالی که فریزرهای صنعتی به دلیل نیاز به نگهداری حجم بیشتری از مواد غذایی، معمولا دارای درب‌های بزرگتری می‌باشند. درب‌های فریزرهای صنعتی معمولا دارای بازوهایی برای باز و بسته شدن آسان هستند و می‌توانند به صورت دستی یا با استفاده سیستم خودکار باز و بسته می‌شوند. فریزرهای ایستاده صنعتی در ابعاد و تعداد درب‌های مختلفی مانند تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب طراحی و تولید می‌شوند.

فریزر ایستاده سه درب در شیراز

انواع فریزرهای ایستاده در لامرد

  1. فریزر ایستاده تک درب
  2. فریزر ایستاده دو درب
  3. فریزر ایستاده سه درب
  4. فریزر ایستاده چهار درب
  5. فریزر ایستاده شش درب

فریزرهای ایستاده چند درب وابسته به تعداد درب دارای مدل‌های گوناگونی هستند؟

  1. فریزر تک درب کوچکترین نوع فریزر است که فقط دارای تک درب می‌باشند که در سوپرمارکت های کوچک و به وفور دیده می‌شود.
  2. فریزرهای دو درب دارای دو درب مجزا هستند که هر کدام از آن‌ها به یک فضای داخلی اختصاص دارد.
  3. فریزرهای سه درب دارای سه درب مجزا به یک فضای داخلی می‌باشند که اغلب در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها بسیار دیده می‌شود.
  4. فریزرهای ایستاده چهار درب دارای چهار درب هستند که معمولا بصورت چهار درب کنار هم یا دو درب در بالا و دو درب در پایین قرار گرفته‌اند. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها به وفور دیده می‌شود.
  5. فریزر ایستاده شش درب دارای شش درب کنار هم و یا سه درب در بالا و سه درب در پایین واقع شده است. معمولا برای نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی بکار می‌رود و در رستوران‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ قابل رویت است.
فریزر صندوقی

قیمت فریزرهای ایستاده در لامرد

قیمت فریزرهای ایستاده به شدت متغیر است و وابسته به نوع برند،اندازه، ابعاد و ظرفیت و قدرت موتور و دیگر ویژگی‌های آن‌ها است. شما مشتریان عزیز می‌توانید پس از بررسی فریزرها کالای خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انتخاب نمایید.جهت اخذ قیمت باکارشناسان فروش از طریق شماره‌های مندرج در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فریزرهای ایستاده تک درب در لامرد

فریزرهای ایستاده تک درب دارای ابعاد متفاوتی هستند و به طبع ظرفیت گوناگونی دارند. عرض فریزرها بین 60تا 100 سانتی متر قابل طراحی می‌باشد. میزان گنجایش فریزرهای تک درب حدود 150 تا 500 لیتر متغیر است.

دمای ایده آل برای نگهداری مواد غذایی بین بازه منفی 18 تا منفی 24 درجه سانتیگراد است. سیستم خنک کننده فریزرهای تک درب ممکن است دارای سیستم خنک کنده یخچال یا سیستم خنک کننده فریزر باشد که تاثیر زیادی در مصرف انرژی و عملکرد آن‌ها دارد. عایق بندی کامل بدنه فریزرها، تزریق فوم پلی اورتان انجام می‌شود که مزیت بزرگی است که مانع خروج سرما از بدنه‌ی دستگاه می‌شود. شیشه‌های تعبیه شده بر روی بدنه و درب دستگاه از جنس سکوریت است و در برابر ضربه‌های احتمالی بسیار مقاوم است.

طراحی درب‌های شیشه‌ای دو جداره هوای داخلی را محفوظ نگه داشته و باعث صرفه جویی در انرژی می‌گردد. درب‌های شیشه‌ای موجب نمایش کالاهای درونی یخچال شده و مشتری به آسانی می‌تواند کالای خود را انتخاب و خریداری کند.

اواپراتور با ابعاد بزرگتر فرکانس تبادل انرژی گرمایی را سرعت می‌بخشد و موجب می‌گردد دما با سرعت بیشتری کاهش یابد و در عین حال صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

فریزر-در-لامرد

فریزرهای ایستاده دو درب لامرد طبق مدل‌های زیر قابل تولید است.

  1. فریزر ایستاده دو درب 60 سانتی
  2. فریزر ایستاده دو درب 70 سانتی
  3. فریزر ایستاده دو درب 120 سانتی
  4. فریزر ایستاده دو ردب 150 سانتی

گستره دمایی فریزرهای دو درب بین منفی 10 تا منفی 25 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است. درب فریزر ایستاده از جنس سکوریت نشکن است که در برابر ضربه‌های احتمالی مقاوم بوده و مشتری به آسانی می‌تواند اجناس خود را انتخاب و خریداری نماید. فریزرهای صنعتی اغلب دارای قفل‌های امنیتی هستند تا از دسترسی‌های غیر مجاز جلوگیری شود.

مشخصات فنی فریزرهای ایستاده سه درب و شش درب در لامرد

فریزرهای ایستاده سه درب و شش درب در لامرد جزء پرحجم ترین و بزرگترین نوع فریزرهای ایستاده چند درب به حساب می‌آیند.این دستگاه با بدنه استیل و گالوانیزه قابل طراحی می‌باشد. عایق بندی دستگاه مذکور طبق موارد قبلی از جنس فوم پلی اورتان است. میزان گنجایش و ابعاد فریزرهای ایستاده چهار درب همانند دو درب 120 و  150 سانتی متری است و تفاوت آن‌ها فقط در تعداد درب‌های آن می‌باشد.

فریزر سه درب ایستاده در شیراز

کاربرد فریزرهای ایستاده فروشگاهی در لامرد

فریزرهای ایستاده فروشگاهی لامرد جزء تجهیزات ضروری و لازم هر فروشگاهی به حساب می‌آید. فریزرهای فروشگاهی معمولا برای نگهداری و نمایش محصولات فروشگاه در دمای پایین طراحی شده‌اند. برخی ازکاربردهای فریزر فروشگاهی لامرد عبارتند از

 

  1. نگهداری مواد غذایی: فریزرهای فروشگاهی برای نگهداری مواد غذایی مانند گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات، میوه و دسر بکار می‌رود. این فریزرها دمایی را ایجاد می‌کند که مواد غذایی را از فساد و خراب شدن در برابر باکتری‌ها و بافت آسیب دیده نگه می‌دارد.
  2. نمایش محصولات: فریزرهای فروشگاهی برای نمایش محصولاتی مانند بستنی ها کیک، شیرینی، نان مواد عذایی منجمد بکار می‌رود. این فریزرها با داشتن قابلیت نمایش محصولات در دمای پایین به فروشندگان کمک می‌کند تا محصولات خود را بهتر ارائه دهند و مشتری‌ها را جذب کنند.
  3. حفظ کیفیت محصولات: فریزرهای فروشگاهی با کاهش دمای داخلی به میزان مناسب کیفیت محصولات را حفظ می‌کند. به عنوان مثال از آنجایی که بستنی در دمای بالا سریعا ذوب می‌شود می‌تواند کیفیت را تحت تاثیر قرار دهد با استفاده از فریزرهای فروشگاهی، بستنی را در دمای مناسب نگهداری می‌کند و به کیفیت آن ضربه نمی‌زند.
  4. افزایش عمر محصولات: فریزرهای فروشگاهی با نگهداری محصولات در دمای پایین می‌تواند عمر مفید محصولات را افزایش دهند و به عنوان مثال، نگهداری گوشت در دمای پایین می‌تواند باعث افزایش ماندگاری آن شود.
  5. کاهش هدر رفت مواد غذایی: فریزرهای فروشگاهی با نگهداری محصولات در دمای پایین می‌توانند هدر رفت و ضایعات موا عذایی را کاهش دهند. این امر موجب کاهش هزینه‌های فروشنده و همچنین باعث کاهش پرتی‌های مواد عذایی می‌گردد.

مشخصات فنی فریزر ایستاده فروشگاهی در لامرد

یکی از پرفروش ترین نوع فریزرهای صنعتی، فریزرهای ایستاده می‌باشد که با طراحی شیک و مدرن و درب‌های شیشه دو جداره این امکان را برای مشتری مهیا می‌سازد تا به آسانی اجناس خود را خریداری نمایند. جنس بدنه فریزرها از استیل نگیر می‌باشد که طبقات آنها برخلاف یخچال‌های ایستاده قابلیت جابجایی ندارد. این فریزرها با داشتن فن هایی با سیستم نوفراست مانع از ایجاد برفک می‌شود.

مشخصات فنی فریزر ایستاده

ظرفیت کل(خالص)

396

ظرفیت کل (ناخالص)

364

محدود دمایی

10- تا25-

کنترل دمایی

الکترونیکی

یخ زدایی

گاز اتوماتیک

جنس درب

سیستم سکوریت نشکن

جنس بدنه

گالوانیزه

قدرت موتور

¾ اسب بخار

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.