صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید شیر سرد کن در شیراز

خرید شیر سرد کن در شیراز

شیر سرد کن

در این مقاله قصد داریم در رابطه با شیر سرد کن اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر شما هم در این مورد کنجکاو هستید، حتماً تا به انتها با ما همراه باشید. زمانی که شیر از دام‌ها گرفته شود، قطعاً دارای مدت ماندگاری مشخصی بوده و بعد از گذشت آن زمان، فاسد شده و قابلیت خود را از دست می‌دهد. حتی می‌دانیم که شیر در صورت فاسد بودن خطرناک شده و نباید مورداستفاده قرار گیرد. پس توجه به مدت و ماندگاری شیر یک موضوع مهم است.

از طرفی باید بدانیم که اگر شیر در دمای محیط یا بالاتر از آن باشد، قطعاً مدت زمان طول عمر آن کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل به‌وسیله دستگاه‌های شیر سرد کن در همان ابتدا که شیر از دام‌ها گرفته می‌شود، دمای آن را کاهش می‌دهیم. به عبارتی دیگر قبل از اینکه شیرها به بازار عرضه شده یا مورداستفاده قرار بگیرند، توسط دستگاه‌های شیر سرد کن خنک خواهند شد.

همین موضوع سبب کاهش دمای شیر و افزایش ماندگاری آن خواهد شد. پس تاکنون با کاربرد شیر سرد کن آشنا شدیم و دانستیم که چه فایده‌ای دارد. افزایش طول عمر شیر یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید انجام شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با این دستگاه مهم ارائه خواهیم داد.

شیر سرد کن

شیر از آن دسته محصولات لبنی می باشد که به سرعت فاسد می شود.بنابراین برای ارسال سریع به مراکز توزیع مانند دامداری و دامپروری برای جلوگیری از فاسد شدن و توزیع بهتر از شیر سردکن استفاده می شود.شیر سرد کن مخزنی برای نگهداری و خنک کردن شیر می باشد.روند کار شیر سرد کن بدین صورت است که با حفظ دمای سرد شیر و چرخش مداوم مانع از فاسد شدن شیر خام می شود، این محصول اغلب در فروشگاه ها و لبنیاتی ها دیده می شود.

شیر سرد کن در مکان هایی مانند دامپروری و دامداری قابل استفاده هستند.این محصولات اکثرا در ایستگاه های جمع آوری شیر و لبنیاتی ها، فروشگاه ها و محل عرضه شیر خام و غیر پاستوریزه به وفور یافت می شود و هم چنین در کارخانه های تولید بستنی های سنتی و کیک و کلوچه استفاده می شود. 

  انواع مختلف شیر سرد کن 

شیر سرد کن در انواع مختلف فروشگاهی ،لبنیاتی ، دامداری و… همینطور به شکل استوانه ای مکعبی و افقی و عمودی بصورت تک مخزنه یا دو مخزنه تولید می گردد.

موارد استفاده شیر سرد کن

همان‌طور که می‌دانیم مصرف شیر بسیار مهم است و باید در برنامه غذایی روزانه هر انسانی وجود داشته باشد. به همین دلیل باید برای حفظ سلامت شیر و نگهداری آن اقداماتی را انجام دهیم. به‌طور مثال استفاده از دستگاه شیر سرد کن حتمی و الزامی است. وجود یک شیر سرد کن در کارگاه‌های تولیدی شیر یا حتی لبنیاتی‌ها یکی از مهم‌ترین اصول بهداشتی است.

در لبنیاتی‌های دستگاه‌های سایز متوسط شیر سرد کن وجود دارد که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. به عبارتی دیگر در صورت کنجکاوی می‌توانید برای دیدن دستگاه‌های شیر سرد کن به یکی از لبنیاتی‌ها مراجعه کنید چرا که قطعاً عملیات سرد کردن شیر قبل از فروش به مشتری انجام خواهد شد. همان‌طور که در سطرهای بالا مشاهده کردید، شیر سرد کن دمای شیر را کاهش خواهد داد و همین موضوع باعث افزایش عمر و ماندگاری آن خواهد شد.

  میزان مصرف برق شیرسردکن 

مصرف برق شیرسرد کن ها با توجه به نوع موتور بکار رفته و سرعت کاهش دما متفاوت است بهتر است با توجه به نیاز خود دستگاهی با کمترین مصرف انرژی را داشته باشید

 

 

در زمان خرید شیر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قطعاً در زمان خرید هر وسیله صنعتی باید به نکات خاصی توجه کنیم تا خرید درست و بهینه داشته باشیم. برای خرید دستگاه شیر سرد کن هم باید به نکات بیشماری دقت کنیم. به‌طور مثال ابعاد و سایز دستگاه شیر سرد کن یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشت. معمولاً شیر سرد کن‌ها در مغازه‌های لبنیاتی قرار دارند باید سایز موردنظر برای شیر سرد کن با مغازه همخوانی داشته باشد.

 قیمت انواع شیرسردکن 

 قیمت شیرسردکن ها با توجه به نوع موتور ، مخزن ،کاربری و کیفیت متفاوت می باشد.


از اینکه این مقاله را مطالعه کردید، ممنونم.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.