صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

ارسالی مشتری به شهرستان استهبان

تاپینگ گرم در شیراز

قیمت انواع تاپینگ صنعتی در استهبان

به هنگام ورود به فست فودی‌ها یا بستنی فروشی‌ها عمده ترین دستگاهی که به چشم می‌خورد، محفظه‌ای می‌باشد که مواد غذایی جهت آماده سازی درون آن قرار گرفته است. در اینجا قصد داریم به اختصار در مورد انواع تاپینگ رستورانی اطلاعاتی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.تاپینگ دستگاه مورد نیاز و کاربردی در فست فودی‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، بستنی فروشی‌ها به حساب می‌آید.

تاپینگ گرم در شیراز

انواع تاپینگ صنعتی در استهبان

همانطور که قبلا بیان شد تاپینگ صنعتی به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شود و هر دو گروه قابل طراحی و تولید می‌باشند.تاپینگ سرد جزء محصولات برودتی و سرمایی به شمار آیند و جزء دسته بندی یخچال های صنعتی می‌باشند.

تاپینگ سرد بصورت یخچالی و فریزری طراحی و تولید می‌شود که بصورت ویترینی ساخته می‌شوند. از این دستگاه جهت نگهداری مواد غذایی و جانبی استفاده می‌گردد و بگونه‌ای طراحی شده است که در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد.

به عنوان نمونه اگر بخواهیم موارد استفاده از تاپینگ صنعتی نام ببریم تاپینگ بستنی را می‌توان عنوان کرد که در بستنی فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، آب میوه فروشی‌ها و کافی شاپ‌ها بسیار قابل رویت است. می‌توان انواع بستنی را با طعم‌های متفاوت درون تاپینگ‌ها قرار داد.هدف از قرار دادن بستنی‌ها درون تاپینگ نمایش زیبای محصول و جلوگیری از آب شدن بستنی می‌شود و مشتری می‌تواند طعم دلخواه را انتخاب نموده  خریداری نماید.

تاپینگ-ترشی جات

یکی از موارد کاربردی تاپینگ سرد جهت نگهداری و حفظ تازگی کیک و بستنی درون تاپینگ می‌باشد. انواع تاپینگ مناسب برای بستنی فروشی‌ها، قنادی‌ها به منظور تاپینگ سرد نگهداری انواع کیک و شیرینی، دسر می‌باشند. تاپینگ سرد در ساندویچ فروشی‌ها، فست فودی‌ها، قابل رویت است. برای دسته بندی و نگهداری مواد اولیه و دورچین غذا، پیتزا و ساندویچ می‌باشد.این نوع تاپینگ صنعتی در انواع فریزری و یخچالی موجود است.بنابراین بخش زیرین تاپینگ دارای فریزر یا یخچال است.

تاپینگ‌های صنعتی این امکان را می‌دهد که بتوان استفاده متنوعی را برای عرضه مواد غذایی به دنبال داشت. تاپینگ گرم جزء دوم دسته بندی تاپینگ‌های صنعتی می‌باشد که به منظور نگهداری و حفظ کیفیت اولیه انواع مواد خوراکی و دورچین جهت دیدرس و سهولت در امر فروش قرار داد.جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌های تاپینگ گرم و سرد مطالعه نمایید.

موارد کاربردی تاپینگ صنعتی طبق موارد ذیل می‌باشد؛

  1. تاپینگ پیتزا
  2. تاپینگ ساندویچی
  3. تاپینگ بستنی
  4. تاپینگ فلافلی
  5. تاپینگ ترشی

تاپینگ پیتزا و ساندویچ در استهبان

یکی از مدل‌های تاپینگ فست فودی، تاپینگ پیتزا و ساندویچ است که با قرار دادن مواد غذایی جانبی و دورچین مانند فلفل، قارچ، پنیر پیتزا، کالباس موجب سهولت در امر فروش می‌شود. تاپینگ‌های ساندویچی برای آماده سازی گوجه، خیارشور، سبزی، کاهو، کالباس یا سوسیس استفاده می‌گردد.

تاپینگ-ساندویچی-در-شیراز

بررسی نکات مهم جهت خرید تاپینگ صنعتی در استهبان

مهم‌ترین نکاتی که جهت خرید انواع تاپینگ صنعتی بایستی مدنظر داشت  به عبارت زیر می‌باشد.

 

 

  1. جنس بن ماری: ظروف بن ماری به علت مقاومت و استحکام بیشتر بهتر است از جنس استیل تهیه شود زیرا قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن را به آسانی فراهم می‌آورد.
  2. تعداد لگن: یکی از نکات قابل توجه برای انتخاب تاپینگ بررسی لگن‌های بن ماری تعداد و ظرفیت آن‌ها ست چرا که تاپینگ‌ها با ابعاد و تعداد بن ماری‌های متعدد طراحی و تولید می‌شوند و بهتر است با توجه به نوع کسب و کار و تعداد مشتریان بررسی شود.
  3. ابعاد دستگاه: ابعاد تاپینگ صنعتی وابسته به نوع کسب و کار می‌باشد. تاپینگ پیتزا یکی از انواع تاپینگ صنعتی است که اغلب بصورت رومیزی طراحی و تولید می‌شوند و مختص به آشپزخانه‌ای می‌باشد که فضای محدودی دارند و اغلب فاقد یخچال یا فریزر در قسمت زیرین هستند و می‌توان آنها را روی میز قرار داد و به منظور خنک سازی ظروف بن ماری از لوله کشی های سرد بهره برد.
  4. چرخ دار بودن: یکی از نکات مهم در هنگام خرید تاپینگ صنعتی بررسی عدم پایه های چرخ‌دار زیرین دستگاه می‌باشد که قطعا وجود پایه‌های چرخدار موجب سهوت در امر حمل و نقل شده و شما می توانید تاپینگ را به آسانی جابجا و ضدعفونی کنید. این پایه‌ها مجهز به ترمز نیز هستد و باعث می‌شود بعد از جابجایی بتوان دستگاه را در محل مورد نظر قرار داد و بصورت ثابت در محل انتخاب شده بماند.
  5. قدرت موتور: جهت خریداری تاپینگ مهم ترین عامل جهت انتخاب نوع موتور و میزان قدرت کمپرسور است که باید در اولویت باشد. همانطور که در مقاله‌های پیشین دستگاه برودتی را مورد بررسی قرار دادیم تامین برودت دستگاه یخچال یا فریزر تاپینگ به عهده کمپرسور است.چنانچه میزان قدرت کمپرسور در حد نرمال نباشد دستگاه سرمای کافی جهت حفظ تازگی و برودت مواد غذایی تامین نخواهد کرد و موجب فساد مواد غذایی می‌باشد.
  6. عایق بندی تاپینگ: در هنگام خرید تاپینگ بایستی به عایق بندی بدنه دستگاه توجه داشت که موجب خروج و هدر رفتگی هوای سرد می‌شود.
  7. جنس تاپینگ: یکی از نکات مهم جهت خریداری انواع تاپینگ بررسی جنس بدنه می‌باشد که بهترین متریال تهیه گردد و بدنه کاملا مقاوم باشد و مانع از پوسیدگی و زنگ زدگی گردد. قطعا تاپینگ استیل مورد تایید وزارت بهداشت می‌باشد.

تاپینگ زیر یخچال و فریزری در استهبان

از یخچال‌ها و فریزرها می توان جهت انجماد مواد پروتئینی مانند همبرگر، فرآورده‌های گوشتی مانند گوشت، مرغ و پنیر پیتزا که زیاد مورد نیاز می‌باشد و نیازمند است که در دسترس بیشتری باشد و تازه و سالم نگهداری شود. بهتر است در هنگام خرید این نکات بررسی گردد که تاپینگ دارای زیر یخچالی یا زیر فریزری است.

صنایع برودتی زارعی با 22 سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی، طراحی، ساخت و عرضه انواع یخچال‌های صنعتی، فریزرهای صنعتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای با بهره‌مندی از مواد اولیه مرغوب و بکارگیری نیروهای متخصص آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در استان فارس و شهرهای همجوار فارس می‌باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم