صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید و قیمت یخچال ساندویچی در شیراز

خرید و قیمت یخچال ساندویچی در شیراز

خرید و قیمت یخچال ساندویچی در شیراز

ساندویچ یکی از غذاهای فست فودی لذیذی می‌باشد که مورد استقبال اکثر افراد بخصوص جوانان می‌باشد. محل نگهداری اجزای تشکیل دهنده ساندویچ  به کمک یخچال‌های ایستاده مرتفع می‌گردد.یخچال‌های صنعتی ساندویچی یکی از پرکاربردترین مسایلی می‌باشد که در اکثر کافه‌ها، رستوران‌ها، ساندویچی‌ها، فست فودی‌ها و اغذیه فروشی‌ها کاربرد دارد.

یخچال-ساندویچی

بایستی عنوان کرد که این یخچال‌ها جهت نگهداری مواد پروتئینی مانند سوسیس و کالباس می‌باشد.یخچال های فروشگاهی به دلیل بازدهی بالایی که دارند جهت نگهداری انواع نوشیدنی‌ها، نوشابه و حتی محصولات منجمد پرکاربرد است.

 

بدنه یخچال ویژگی های مثبتی دارد که عبارتند از جنس بدنه از استیل ضد زنگ می‌باشد که این امر مانع از ایجاد پوسیدگی و خوردگی می‌گردد.برای اینکه محصولات به زیبایی نمایش گذاشته شود جنس درب از شیشه های دوجداره سکوریت نشکن در نظر می‌گیرند.این شیشه‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند و حتی در برابر ضربه‌های احتمالی مستحکم است.

 

یخچال‌های ویترینی به جهت داشتن شیشه های نشکن علاوه بر به نمایش گذاشتن بهتر محصولات باعث فروش بیشتر محصول می گردد.یخچال های صنعتی دارای فاکتورهای متعددی هستند و مصرف بهینه آن ها در انرژی باعث شده که به عنوان یخچال های کم مصرف هم شناخته شوند.یخچال های ویترینی صنعتی و ساندویچی در کنار تجهیزات گرمایشی مانند فر ساندویچ، تاپینگ پیتزا و باربیکیو جهت افتتاح فست فودی لازم می‌باشد.

می‌توانید با سایت صنایع برودتی زارعی همراه شوید تا بتوانید بهترین کیفیت یخچال ساندویچی را از طریق شرکت برودتی زارعی با مواد اولیه مرغوب تهیه نمایید.

یخچال-ساندویچ-شیراز

قیمت یخچال‌های ساندویچی

یخچال های ساندویچی از انواع یخچال های ویترینی می‌باشد.شما مشتریان عزیز می‌توانید با در نظر گرفتن فضای محیط و مساحت فروشگاه و حجم محصولات یخچال خود را از طریق مشاوران زبده واقع در صنایع برودتی زارعی تهیه نمایید.

قیمت یخچال های ساندویچی وابسته به فاکتورهای متعددی می باشد که عبارتند از تعداد درب، ایستاده یا ویترینی، جنس بدنه، نوع موتور کاربردی که جهت کسب قیمت می توانید با مشاورین صنایع برودتی زارعی تماس حاصل فرمایید.

یخچال فروشگاهی در شیراز

یخچال ایستاده تک درب صنعتی

 

این یخچال‌ها به دلیل فضای محدودی که دارند بیشترین کاربرد را در سوپرمارکتی‌ها، رستوران‌ها، فست فودی‌ها دارند. جزء آن دسته از یخچال‌هایی می باشد که بیشتر جهت نگهداری از نوشیدنی‌ها و محصولاتی است که صرفا کنار غذا سرو می‌شود.یخچال تک درب ایستاده در ابعاد 60 و 70 قابل عرضه می‌باشد.

یخچال ساندویچی تک درب

یخچال ایستاده دو درب صنعتی

یخچال‌های ایستاده دو درب انتخاب مناسبی برای نگهداری اجزای ساندویچ و ساندویچ‌های سرد می‌باشد و به دلیل ویترینی که دارد محصولات به زیبایی نمایش داده می‌شود و مشتری می‌تواند به آسانی انتخاب کرده و محصول خود را خریداری کند. این یخچال‌ها معمولا به ابعاد یک و نیم متر طول و عرض 70 سانتی متر و ارتفاع دو متر می‌باشد.

یخچال های ایستاده دو درب در انواع گوناگونی عرضه می گردد.

 

یخچال ایستاده دو درب 60 سانتی

 

یخچال ایستاده دو درب 70 سانتی

 

یخچال ایستاده دو درب 120 سانتی

 

یخچال ایستاده دو درب یک و نیم متری

یخچال-برای-ساندویچی

یخچال ایستاده سه درب

یخچال ایستاده سه درب توسط صنایع برودتی زارعی در دو مدل سه درب، شش درب و با ابعاد طول 2 متر، عرض 75 و ارتفاع 2 متر با جنس بدنه استیل تولید می گردد.

یخچال پرده هوا

این مدل یخچال ها به دلیل فضای بازی کهدارد مخصوص هایپراستار،اغذیه فروشی ها ی بزرگ می باشد.این نوع یخچال ها بخاطر روی باز مناسب نگهداری محصولات غذایی، ساندویچی و بسته بندی توسط کارخانه های تولید شده می باشد و قطعا مشتری به آسانی میتواند خرید خود را پیداکرده و انتخاب کند.

یخچال پرده هوا(بدون درب)

یخچال های بدون درب ایستاده با موتور سرخود

یخچال های بدون درب ایستاده با موتور مرکزی

قیمت-یخچال-ویترینی-در-شیراز
ترموستات یخچال های ساندویچی چگونه است؟

این مدل یخچال ها دارای ترموستات دیجیتالی می باشد.

جنس بدنه و فضای داخلی یخچال ساندویچی چیست؟

جنس بدنه می‌تواند از استیل براق یا استیل باشد.

آیا از یخچال‌های پرده هوا می توان برای نگهداری ساندویچ استفاده کرد؟

بله امکان پذیر است در صورتی که ساندویچ ها بسته بندی کارخانه‌ای باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.