صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

ارسالی مشتری به شهرستان فیروزآباد

قیمت یخچال آکواریومی در فیروزآباد

صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع یخچال های صنعتی می باشد. یخچال‌های آکواریومی که یکی از مهم ترین تجهیزات راه اندازی شیرینی فروشی یا قنادی به حساب می آید. یخچال آکواریومی جهت حفظ و نگهداری انواع شیرینی ها، کیک، دسر در شیرینی فروشی‌ها، کافه‌ها، قنادی‌ها، کافی شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یخچال-صنعتی-شیرینی-خشک

یخچال آکواریومی چیست؟بعد از اینکه شما وارد قنادی یا شیرنی فروشی می‌شوید اولین وسایلی که به چشم میخورد یخچال‌های صنعتی آکواریومی می‌باشد که محلی برای نگهداری شیرینی‌ها و دسرها است.این دستگاه‌ها باید استانداردهای محیط قنادی را داشته باشد. چنانچه شخصی بخواهد کسب و کار خود را در حوزه فروش کیک و شیرینی شروع کند قطعا به وجود این یخچال‌ها نیاز دارد، تفاوتی بین قنادی‌های بزرگ و کوچک جهت مرتفع کردن نیاز به یخچال قنادی وجود ندارد. بایستی در نظر داشت که یخچال کیک و دسر جزء مهم ترین تجهیزات این مجموعه به حساب می‌آید. شما می‌توانید جهت اخذ قیمت و خرید یخچال آکواریومی از کارخانه صنایع برودتی زارعی و یا سایت دیدن نمایید.

یخچال-قنادی-در-شیراز

یخچال آکواریومی در فیروزآباد

همانطور که در مقاله‌های قبل به طور جامع بیان شد یخچال آکواریومی یکی از مهم‌ترین و متداولترین نوع از یخچال‌های قنادی به حساب می‌آید. در ادامه قصد داریم به بررسی این مدل یخچال‌ها بپردازیم. یخچال کیک یا همان یخچال شیرینی فروشی ها دارای ارتفاع کمی می‌باشند و طبقات داخلی با توجه به میزان فواصل تقریبا نزدیک بهم هستد.

دمای لازم جهت برودت این یخچال بالای صفر در نظر می‌گیرند. همانطور که بیان شد این گونه از یخچال‌های ویترینی جهت نمایش ظاهر کیک و شیرنی می‌باشد. دمای یخچال تاثیر زیادی برای حفظ تازگی محصول می‌گذارد. اگر بخواهیم ویژگی بارز این محصول را عنوان کنیم بایستی به محل قرار گیری تاج اشاره کنیم که در مقابل یخچال های دیگری فاقد تاج بوده و ارتفاع کمتری نیزد دارد.

یخچال-ویترینی-در-شیراز

خرید یخچال آکواریومی در فیروزآباد

یخچال آکواریومی یکی از ضروریترین ابزارهای مورد نیاز در آشپزخانه‌های صنعتی و قنادی‌ها می‌باشد. بدون آن‌ها ذخیره سازی کیک و دسر غیر ممکن است. یخچال صنعتی جهت ساخت، قابلیت اندازه‌گیری در ابعاد متفاوتی را فراهم می‌آورد و بسته به نیاز مشتری و کاربر، کاربردهای متعددی دارد.

یخچال-ویترینی-در-شیراز

ویژگی های یخچال آکواریومی در فیروزآباد

  1. یخچال آکواریومی مجهز به یک کمپرسور سرد می‌باشد که وظیفه آن تولید سرما و فشرده سازی و پاکسازی گاز برودتی می‌باشد.
  2. همچنین درون یخچال یک محفظه مجهز به سیستم خنک کننده می‌باشد. این بخش از سیستم خنک کننده اواپراتور می‌گویند.
  3. همچنین بخش خارج از اتاقک یخچال کندانسور می‌گویند.

 

یخچال‌های صنعتی موجود در آشپزخانه‌های صنعتی از لحاظ شکل و ظاهر به دسته بندی ذیل تقسیم می‌شود.

 

  1. یخچال‌های ویترینی ایستاده: این مدل یخچال بصورت یک طرف نما و دو طرف نما طراحی و اجرا می‌شود و برای نمایش گذاشتن مواد غذایی مانند کیک و شیرنی دسر استفاده می‌شود.
  2. یخچال‌های رو میزکار: این نوع یخچال به صورت افقی قابل نصب است. و از سقف آن‌ها می توان به عنوان میزکار استفاه کرد.
  3. یخچال‌های ویترینی خوابیده: از این مدل یخچال صرفا جهت کاربرد در قنادی‌ها و فروشگاه‌ای پروتئینی قابل استفاده است.
  4. یخچال‌های جلوباز: این مدل یخچال‌های کاربردی جهت دیدرس بیشتر محصولات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت بکار می‌رود.
یخچال ویترینی

یخچال آکواریومی قنادی در فیروزآباد

یکی کافی شاپ یا قنادی مجهز دارای یخچال آکاریومی می‌باشد و می‌توان با اندازه و ابعاد دلخواه آنها را سفارش داد. یخچال آکواریومی را می‌توان با یک نمای کاملا شیشه‌ای پهن به همراه بدنه استیل ایجاد کرد. وجود بدنه استیل به استحکام یخچال کمک شایانی می‌کند. بدنه اصلی یخچال از جنس فولاد و با عایق تزریقی پلی اورتان انجام می‌شود. جهت زیبایی کف دستگاه و نورپردازی جذاب می‌توان از LED استفاده کرد که می‌تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی محصولات بگذارد. می‌توان در نمای جلویی یخچال از استیل‌‌های رنگی یا طرح دار برای نمای بهتر استفاده کرد.

 

یخچال آکواریومی مناسب برای نگهداری کیک، شیرنی، دسر، میوه‌های نازه در تریاها کاربرد دارد. ولی مهمترین کاربرد این محصول در شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها می‌باشد. به کمک این ویترین نمای کیک‌ها بهتر خواهد بود و براحتی می‌توانند مشاهده و مدل خود را انتخاب و خریداری نمایند. از مدل بدون موتور هم جهت نگهداری شیرینی خشک استفاده می‌شود.

یخچال آکواریومی در قنادی‌ها با نورپردازی‌های LED بهترین گزینه برای زیبایی و طراحی یخچال است. یخچال را می‌توان با رنگ دودی، طلای، دودی طلای تولید و عرضه کرد.

 

دمای مناسب یخچال قنادی با بهره‌مندی از عایق مناسب می‌تواند مانع از خشکی و تغییر کیفیت محصول شود. سایت صنایع برودتی زارعی با محصولات برودتی و گرمایشی با سال‌ها تلاش و سابقه‌ای 22  ساله یکی از بهترین مراکز طراحی و تولید و فروش انواع یخچال‌های صعتی و فروشگاهی است.جهت اخذ قیمت و خرید محصول می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره‌های مندرج در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

یخچال قنادی در شیراز
  1. مجهز بودن به بدنه استیل و ضد خش
  2. قابلیت سفارش با ابعاد دلخواه با نورپردازی‌های LED
  3. طراحی یخچال متناسب با فضا و ابعاد
  4. قابلیت افزایش یا کاهش تعداد طبقات داخلی
  5. بکارگیری مواد اولیه مرغوب با کیفیت

-تعبیه پایه‌های چرخدار برای یخچال

-ظاهر ساده

-دو طرف نما یا یک طرف نما و مجهز با شیشه‌های سکوریت

-کاربرد طبقات استیل یا شیشه‌ای

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم