صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

تجهیزات فست فود در شیراز

تجهیزات فست فود در شیراز

تجهیزات فست فود در شیراز

ایجاد هر کسب و کاری نیازمند تهیه یکسری لوازم اولیه و ضروری است. طبیعتا وقتی صحبت از راه اندازی فست فودی می شود، هزینه های زیادی به چشم می آید که ممکن است مانع از اقدام افراد برای شروع کار شود. اما باید توجه داشت که می توان با ارزیابی نوع کار و وسایل مورد نیاز اقدام به تهیه تجهیزات فست فودی نمود.

تجهیزات فست فود

واضح است که برای تهیه و آماده کردن تجهیزات فست فودی بایستی با افراد با تجربه در این حیطه صحبت کرد و با مشاوره گرفتن از آنها به بهترین شکل اقدام کرد. بر این اساس مشاورین ما در صنایع برودتی زارعی پاسخ گوی تمامی سوالات و ابهامات شما در این خصوص خواهند بود.

تجهیزات-فست-فود

اغلب افراد گمان می کنند که برای شروع کار و تاسیس فست فودی یا آشپزخانه نیاز است که صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه فراهم و تهیه شود اما نکته قابل توجه این است که می توان با بررسی نوع کار و میزان بودجه هر شخص، آشپزخانه خوبی راه اندازی کرد. به همین دلیل تیم مشاوران صنایع برودتی زارعی گرد هم آمدند تا به کسانی که میخواهند در این راه قدم بگذارند، کمک کنند.

تجهیزات در فست فودی ها

به طور مثال از تجهیزات اولیه یک فست فودی می توان به تجهیزات پخت پیتزا، تجهیزات ساندویچی، تجهیزات نگهداری مواد غذایی اشاره کرد که هر کدام شامل موارد متعددی می باشد. بنابراین مرحله اول شروع این کسب وکار مشخص کردن هدفمان و سپس لیست کردن تجهیزات لازم است.

_ در اینجا قصد داریم در مورد این تجهیزات چکیده ای از اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

  اساسی ترین تجهیزات در فست فودی ها

1.اجاق گاز ها

اجاق گاز نیاز اصلی یک آشپزخانه است. فر و اجاق گاز معمولا با توجه به نوع غذا و پخت آن انتخاب می شود برای انتخاب یک اجاق گاز باید به ویژگی هایی مثل اندازه،کیفیت و عملکرد توجه کرد که مطابق با نیاز آشپزخانه شما متفاوت است.

دیگر موارد مورد نیاز:

 

  • غذاساز ها
  • پیشخوان های آماده سازی غذا
  • تجهیزات ایمنی
  • قفسه برای نگهداری ظروف
  • تجهیزات پخت و پز
  • ظروف سرویس دهی
  • ظروف نگهداری مواد غذایی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات شستشو
  • ماکروویو

 

 

سرخ کن فست فودی

هنگام خرید تجهیزات فست فود رعایت یکسری نکات امری ضروری می باشد.

1)دقت در انتخاب تجهیزات فست فود:در هنگام راه انداری فست فود داشتن تجربه  آگاهی کافی در انتخاب تجهیزات امری لازم می باشد این تجهیزات بایستی با نوع کار و ابعاد آشپزخانه متناسب باشد. تجهیزاتی مانند فر پیتزا ریلی، فر صندوقی، سرخ کن کنتاکی، سرخ کن سیب زمینی، و هم چنین وسایلی مانند تجهیزات پخت پیتزا و ساندویچ هم برای نگهداری و آماده سازی غذا لازم است و دیگر موارد شامل میز دور چین، میز کار استیل، خمیر گیر، یخچال صنعتی، گرمخانه شیشه ای احتیاج می باشد.

 

2)توجه به کیفیت تجهیزات فست فود:تجهیزات فست فود به دلیل عملکرد مفید و اساسی که دارند قطعا باید از مواد با کیفیت بهره برد، کیفیت تجهیزات رابطه مستقیمی با فرآیند تولید دارد بنابراین استفاده از استیل استنلس بسیار مناسب می باشد.

 

اکثر شرکت ها برای جذب مشتری از مواد بی کیفیت و نامرغوب با قیمت پایین استفاده می کنند. اینکه از چه نوع ورق و ضخامت در ساخت این تجهیزات استفاده می شود نقش مهمی در طول عمر آنها خواهد داشت. استفاده از مواد با کیفیت  عالی نیاز به داشتن تجربه، مهارت و وجدان کاری شرکت تولید کننده دارد. بنابراین اولین اولویت کیفیت و دومین اولویت قیمت قرار داد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

 

3)ظرفیت تولید متناسب با تجهیزات:برای این که بتوانیم بهترین و مناسب ترین تولید را داشته باشیم بایستی تجهیزات مناسب نیاز ما باشد و گاهی اوقات بایستی تجهیزات به اندازه اختصاصی تهیه شود برای این منظور باید از تعداد مشتری ها و میزان وعده غذایی ، آگاهی داشته باشیم.

 

پیش از شروع هر کسب و کاری ابتدا باید در مورد آن کار اطلاعات و نکات اولیه را جست جو کرد که بتوان با رعایت آنها وقوع اشتباهات را به حداقل رساند.                                                    

 نکاتی که در کار فست فودی و آشپزخانه اهمیت دارد شامل در نظر گرفتن زمان و حفظ کیفیت غذا می باشد. باید بدانید که هر مشتری خواستار این است که در کمترین زمان ممکن غذای خود را با کیفیت عالی دریافت کند. بنابراین، این کار علاوه بر پرسنل مجرب نیازمند تجهیزات آشپزخانه قوی و با کیفیت است که دوام طولانی داشته باشد و بتواند در کوتاه ترین زمان غذای با کیفیت تولید کند.

صنایع برودتی زارعی با سال ها تجربه در این زمینه، تمام تلاش خود را در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه و سردخانه به کار گرفته است تا محصولی عالی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. تیم مشاوره صنایع برودتی زارعی آماده است تا به شما در راه اندازی فست فودی و آشپزخانه و تهیه تجهیزات آشپزخانه کمک کند.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.