صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید و قیمت یخچال جزیره فروشگاهی در شیراز

خرید و قیمت یخچال جزیره فروشگاهی در شیراز
یخچال-جزیره ای

خرید و قیمت یخچال جزیره فروشگاهی در شیراز

صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع یخچال صنعتی به ویژه یخچال پرفروش جزیره‌ای در شیراز می‌باشد. عمده ترین وسیله‌ای که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها قابل استفاده می‌باشد، یخچال‌های خوابیده یا همان یخچال جزیره‌ای نامیده می‌شود.یخچال جزیره ای یکی از انواع یخچال‌های صنعتی به شمار می‌آید که به دلیل کاربرد فراوانی که دارد در اغلب فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرمارکت و سوپرمارکت‌ها دیده می‌شود.

island-freezer
یخچال-جزیره-ای-در-شیراز
یخچال ویترینی در شیراز
یخچال-جزیره ای-در-شیراز

به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد و در وسط فروشگاه قرار می‌گیرد موجب ارتقا در امر فروش می‌گردد.

سوالات متداول

هر دو مدل موجود است ولی قطعا نوع مرکزی گران‌تر می‌باشد.

جهت راه اندازی فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و بخصوص زنجیره‌ای یکی از تجهیزات مدرن در دنیای امروز استفاده از یخچال‌های صنعتی می‌باشد که مهم‌ترین و کاربردی‌ترین یخچال نوع پرده هوا می‌باشد که این دستگاه بصورت خوابیده و ایستاده تولید می‌گردد. نوع ایستاده که تحت عنوان یخچال پرده هوا می‌باشد و نوع خوابیده یخچال جزیره‌ای به حساب می‌آید.در ادامه قصد داریم به بررسی یخچال جزیره‌ای بپردازیم.

یخچال خوابیده یا جزیره ای فروشگاهی چیست؟

یخچال جزیره نوعی از یخچال‌های صنعتی می‌باشد که بصورت خوابیده تولید می‌گردد و در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی قابل رویت است. این یخچال‌ها مجهز به موتورهای قوی تر هستند چرا که سرمایش آن‌ها نسبت به فریزرهای خانگی خیلی بیشتر است. بدین منظور نیاز است که موتورهای قوی تری تعبیه شود تا بتواند هوای سرد را بطور یکنواخت در فضای یخچال توزیع کند. این مدل یخچال‌ها جهت نگهداری مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، انواع پنیر، سوسیس و کالباس قابل استفاده است.مهمترین عامل جهت برودت این مدل یخچال‌ها کمپرسور یا موتور یخچال است.

یخچال-جزیره-ای-در-شیراز

ساختار و مکانیزم یخچال جزیره در شیراز

یخچال جزیره‌ای جزء خانواده یخچال‌های صنعتی به حساب می‌آید. مکانیزم گردش هوای سرد در این مدل یخچال شبیه به یخچال‌های پرده هوا و نیازمند به موتور خیلی قوی هستند چرا که سرعت سرمازدگی بسیار بالایی نیاز است. از آنجایی که درب‌های اطراف به صورت شیشه تعبیه شده‌اند و بخش عمده از یخچال همیشه باز می‌باشد. همین امر موجب هدر رفتن انرژی سرمایی داخل یخچال می‌گردد.

 

سرمایش تولید شده در این مدل یخچال به دو صورت امکان پذیر است. نوع اول کمپرسور در زیر یخچال درج گردیده و به صورت مستقیم عمل سردسازی را انجام می‌دهد که به عبارتی موتور سرخود نامگذاری می‌شود و فضای بیشتری را اشغال می‌کند و مخصوص فروشگاه‌های کوچک تر است.نوع دوم کمپرسور در فضای خارج از یخچال واقع شده است و جدا از یخچال می باشد و به نام کمپرسور مرکزی نامیده می‌گردد.گنجایش این دستگاه‌ها بیشتر است و وزن کمتری دارد و مختص به فروشگاه‌های بزرگ می‌باشد.

 

عایق بندی در یخچال‌های صنعتی بسیار حائز اهمیت است.بدنه این یخچال‌ها از عایق تزریقی پلی اورتان است به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد از هدر رفتن انرژی سرمایی جلوگیری می‌کند  و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. جنس بدنه این یخچال‌ها در بعضی از مدل‌های تولیدی از استیل استنلس تهیه شده و شیشه‌‌های دوجداره در طرفین یخچال قرار گرفته است و بدون درب می‌باشند. به همین دلیل یخچال جزیره را روباز نام گرفته است.

یخچال فریزر جزیره ای سوسیس کالباس

کاربرد یخچال جزیره در شیراز

یخچال جزیره‌ای به دلیل قرار گرفتن در بخش میانی فروشگاه به عنوان یخچال وسط فروشگاهی هم نامگذاری شده است. به دلیل خوابیده بودن آن‌ها و قرار گرفتن شیشه در طرفین گزینه مناسبی جهت به نمایش در آوردن محصولات غذایی و پروتئینی مانند سوسیس، کالباس، گوشت، مرغ می‌باشد. می توان از این یخچال در قصابی‌های مدرن نیز استفاده کرد. در ضمن بایستی یادآور شد که این یخچال‌ها به عنوان یخچال‌های پروتئینی، یخچال قصابی و یخچال قنادی بکار می‌رود.

صنایع برودتی زارعی یکی از تولید کنندگان بزرگ در حیطه تولید انواع یخچال‌های صنعتی، فریزر صنعتی، تجهیزات آشپزخانه‌ای در شیراز با 22 سال تجربه مفتخر است که با بکارگیری نیروهای متخصص و حرفه‌ای و بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در خدمت شما بزرگواران باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.