صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال کبابی در شیراز

خرید یخچال کبابی در شیراز

خرید یخچال کبابی در شیراز

صنایع برودتی زارعی تولید کننده و عرضه کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای با بیش از 20 سال سابقه درخشان محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

 

یخچال کبابی یکی از محصولات پرفروش این شرکت می‌باشد.یخچال کبابی جزء یخچال های صنعتی می‌باشد که بصورت ویترینی و ایستاده و بصورت یک طرف نما و دو طرف نما تولید می‌گردد.

یخچال کبابی از ضروری ترین تجهیزاتی می‌باشد که اگر شخصی قصد افتتاح چنین کسب و کاری دارد می‌تواند نیاز خود را این گونه مرتفع سازد.

قیمت یخچال ویترین جگرکی

یخچال کبابی چیست؟

این یخچال جزء یخچال‌های ایستاده محسوب می‌شود که عمدتا بصورت دو درب و شش درب تولید می‌گردد.یخچال کبابی جهت نگهداری و حفظ انواع گوشت، کباب، جگر، جوجه، در کبابی‌ها، سالاد و نوشابه در فست فودی‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود.هدف سرد نگه داشتن محصولات پروتئینی و جلوگیری از فاسد شدن و حفظ کیفیت اولیه و کمک به تازه ماندن محصول می‌باشد.

یخچال ایستاده کبابی معمولا در اکثر رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و محصولات پروتئینی کاربرد دارد.یخچال‌های کبابی به دلیل جایگیری سیخ‌های کبابی و جوجه‌ای دارای عمق بیشتری نسبت به یخچال‌های معمولی هستند.نکته مهمی در اینجا باید اذعان داشت که جهت سفارش میزان فضا و ارتفاع تا سقف را بررسی نمود و همچنین میزان طول یخچال را مدنظر گرفت و سپس اقدام به سفارش یخچال نمود.

یخچال های کبابی

یخچال‌های کبابی در دو نوع یخچال کبابی ایستاده و یخچال ویترینی تقسیم می‌شود.

یخچال-جگرکی-کوچک-در-شیراز
یخچال کبابی در شیراز

یخچال های کبابی ایستاده

یخچال های کبابی ایستاده در مدل‌های تک درب، دو درب، سه درب و در برخی موارد آکوارومی هم تولید می‌گردد. سایز و ابعاد یخچال طبق تقاضا و سلیقه مشتری تولید می‌شود، موتور یخچال‌ها دارای قدرت متفاوتی هستند و نسبت به یخچال های لبنیاتی و سوپرمارکتی قدرت بیشتری دارد.

مشخصات فنی یخچال کبابی

جنس ورق های بکار رفته جهت تولید فضای داخلی و خارجی از نوع استیل می‌باشد و بدنه داخلی از جنس استیل استنلس است.این محصول ضد زنگ است و می‌توان بطور کامل آن را شستشو داد. هیچ نوع پوسیدگی و خوردگی ایجاد نمی‌کند و می‌توان به آسانی لوگو، استیکر یا اسم یا برند خاصی را برای فضای بیرونی یخچال درج کرد و ظاهر شیک و جذابی را بوجود آورد که باعث ارتقا در امر فروش می‌گردد.

درب این نوع یخچال‌ها بیشتر از شیشه‌های سکوریت نشکن استفاده شده است. چنانچه ضربه‌های احتمالی به آن‌ها وارد شود هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی‌شود؛ و در برابر دما مقاومت بسیاری از خود نشان می‌دهد.شیشه‌های دو جداره باعث زیبایی بیشتر محصول می‌گردد و مشتری می‌تواند به آسانی اجناس را مشاهده کند و خریداری نماید.

جنس بدنه استیل و عایق از نوع پلی اورتان است.این محصول بینظیر به دلیل ویژگی‌های مثبتی که دارد مانع از پرتی دما شده و نسبت به حرارت و برودت کاملا عایق است طبقات قابل تنظیم هستند و می‌توان آن را جابجا کرد.

جنس بدنه

استیل

عایق بندی

تزریق فوم پلی اورتان

جنس طبقات

استیل نگیر

چرخ

دارد

دما

قابل تنظیم

رنگ بندی

طلایی، مشکی، سفید

انواع یخچال‌های کبابی ایستاده

یخچال ایستاده 60 سانتی

ابعاد یخچال

215*90*60

جنس بدنه

گالوانیزه رنگی

جنس شیشه

سکوریت نشکن

روشنایی

LED

عایق

تزریق فوم پلی اورتان

طبقات

قابل تنظیم

یخچال ایستاده یک ونیم متری

درب

دو جداره نشکن

گستره دمایی

33 تا 40 درجه

مبرد

R290

روشنایی

LED داخلی

قدرت موتور

¾ اسب بخار

برند کمپرسور

امبراکو

یخچال ایستاده دو متری

ابعاد

90*15*200

جنس بدنه

استیل استنلس

شاسی فلزی

دارد

عایق تزریقی

پلی اورتان

قدرت موتور

¾ اسب بخار

درب شیشه ای

دوجداره

یخچال های ویترینی کبابی

یخچال‌های ویترینی کبابی به دلیل ظاهر شیک و مدرنی که دارد می‌توان در قنادی‌ها جهت به نمایش در آوردن انواع کیک و دسر و شیرینی بکار برد.درب یخچال را می‌توان از نوع استیل انتخاب کرد و در رنگ‌های طلایی، دودی، مشکی و چوبی طراحی کرد.یخچال کبابی ویترینی در ابعاد و سایزهای متفاوت وابسته  به نیاز مشتری طراحی و تولید می‌گردد.تفاوت این یخچال با یخچال‌های ایستاده در ابعاد و اندازه‌های آن‌ها می‌باشد.یخچال‌های کبابی معمولا دارای عرض 90 سانتی و عمق داخلی یخچال 72 سانتی متر در نظر می‌گیرند که سیخ‌های کبابی را بتوان بطور مرتب و روی هم چید و در داخل یخچال قرار داد.

سیستم نوفراست مناسب در یخچال کبابی نمی‌باشد زیرا با ایجاد باد سرد باعث خشک شدن محصولات پروتئینی بخصوص گوشت می‌گردد و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد و موجب کاهش تازگی محصول می‌گردد.

نورپردازی طبقات به کمک چراغ‌های LED انجام می‌گیرد که زیبایی فوق العاده‌ای بوجود می‌آورد و فضا را زیباتر و با کیفیت تر نشان می‌دهد و البته با سلیقه مشتری قابل تنظیم می‌باشد.

یخچال جیگرکی در شیراز

ویژگی های یخچال کبابی

1)بدنه خارجی یخچال از جنس ورق فولاد زنگ می‌باشد.

2)درب‌ها شیشه ای دو جداره نشکن هستند.

3)بدنه داخلی با تزریق عایق پلی اورتان جهت ذخیره سازی سرما و گرما و عدم اتلاف انرژی

4)دارای سیستم ضد برفک و جلوگیری از پاشیدگی گاز

5)بدنه داخلی از جنس ورق آلومینیوم

6)کمپرسور با قدرت3/1  اسب بخار در مدل تک درب و دو درب و سه درب با ¾ اسب بخار

ابعاد یخچال کبابی

یخچال‌های کبابی اغلب با طول 190 و ارتفاع 190 و عرض 90 سانت می‌باشد که عمق داخلی یخچال ها 72 سانتی متر می‌توان در نظر گرفت و امکان را فراهم می‌آورد که سیخ‌های کباب و جوجه را مرتب و منظم روی هم چید.ابعاد و اندازه‌های یخچال را می‌توان به سفارش و سلیقه مشتری کوچک، متوسط، بزرگ تغییر داد.

نحوه سفارش یخچال ایستاده کبابی

جهت سفارش می‌توانید با مشاورین متخصص صنایع برودتی از طریق شماره‌های مندرج در پایین مقاله ارتباط برقرار کنید.می‌توانید برای خرید حضوری مستقیم به کارخانه مراجعه نمایید و در صورت خرید غیر حضوری مشاورین مجرب ما در خدمت شما عزیزان می باشند.جهت تماشای محصولات شرکت می توانید به گالری تصاویر مراحعه نمایید.

قیمت یخچال های کبابی

قیمت یخچال‌های کبابی به فاکتورهای متعددی وابسته می‌باشد. نظیر نوع، ظرفیت، نوع متریال بکار رفته، ابعاد، نوع موتور، جنس بدنه، نحوه طراحی و شرکت تولید کننده بستگی دارد.صنایع برودتی زارعی با سابقه درخشان و تکنولوژی روز اقدام به ساخت و تولید این محصولات کرده است جهت اطلاع دقیق از قیمت این محصولات می‌توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

عمق لازم جهت چیدن سیخ های کبابی حدود 90سانت می‌باشد و براحتی می‌توان سیخ کبابی در آن جای داد.

جنس فضای داخلی و خارجی یخچال از استیل استنلس تهیه می‌گردد.

مقاله های مرتبط

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.