صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

ارسالی مشتری به شهرستان استهبان

یخچال دو درب در شیراز

فروش یخچال پروتئینی در استهبان

یخچال پروتئینی صنایع برودتی زارعی با طرح‌ها و ابعاد متفاوتی تولید و عرضه می‌گردد. مجموعه برودتی زارعی مطابق استاندارد جهانی و بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد، یخچال‌های صنعتی را طبق تقاضای مشتری طراحی و عرضه می‌کند.

یخچال سالیان سال است که جایگاه خود را در آشپزخانه پیدا کرده است. پس از حضور فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها، یخچال‌های فروشگاهی و پروتئینی نیز جایگاه ویژه‌ی خود را یافته‌اند. سیستم برودت یخچال‌های فروشگاهی به گونه‌ای می‌باشد که با پرتاب ملایم، گردش هوای سرد مناسبی را بوجود می‌آورد و بدون برفک و با طرح‌های مختلفی ساخته می‌شود.

یخچال دو درب در شیراز

یخچال های پروتئینی در انواع درب دار، بدون درب، پرده هوا طراحی می‌گردد و هر کدام به گونه‌ای است که موجب سهولت دسترسی فروشنده به محصولات می‌شود. یکی از تجهیزات ضروری و لازم در فروشگاه‌های فروش محصولات پروتئینی، وجود یخچال‌های پروتئینی، مخصوص نگهداری مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس می‌باشد. این نوع مدل یخچال‌ها به صورت ایستاده طراحی می‌شوند و در زمره یخچال‌های صنعتی قرار گرفته است. ابعاد این یخچال‌ها بصورت یک و نیم متری و دو متری تولید می‌شوند.

فریزر پروتئینی

بطور عمده مواد پروتئینی جزء پرفروش ترین محصولاتی است که بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.یخچال های پروتئینی از جمله یخچال مرغ و گوشت و یخچال های سوسیس و کالباس پرفروش و پر تقاضا به حساب می‌آید.

یخچال پروتئینی را طبق موارد ذیل می باشد.

یخچال تک درب عرض 70 در شیراز
یخچال-دو-درب-شیراز
یخچال-سه درب-در-شیراز
یخچال چهار درب
یخچال شش درب لبنی در شیراز
یخچال-ویترینی-در-شیراز
یخچال-جزیره ای-نان

مشخصات فنی یخچال پروتئینی

یخچال‌های ایستاده پروتئینی تولید شده توسط صنایع برودتی زارعی در ابعاد و طرح‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. طبق نیاز و ابعاد فروشگاه می‌توانید بهترین نوع را انتخاب کنید. یخچال پروتئینی بر اساس استاندارد روز، بهترین کیفیت و قطعات روز ساخته می‌شود. وظیفه آنها حفظ سلامت و طراوت محصولات پروتئینی می‌باشد. یخچال‌های پروتئینی مجهز به نورپردازی‌های زیبا می‌باشند که بدین منظور از نورهای LED بهره مند شده‌اند که باعث روشنایی و بهتر دیده شدن محصولات داخلی یخچال می‌شود. ورق‌های بکار رفته در تمام ابعاد یخچال از جنس استیل و گالوانیزه می‌باشد که طبق سلیقه مشتری انتخاب می گردد. عایق بکار رفته در ابعاد یخچال از جنس عایق پلی اورتان است.

مشخصات فنی یخچال پروتئینی

ابعاد

150*150*8

جنس شیشه

سکوریت نشکن

جنس بدنه

استیل

عایق

تزریق فوم پلی اورتان

نورپردازی

LED

قدرت کمپرسور

¾

عایق بندی تمام یخچال‌های فروشگاهی در صنایع برودتی زارعی از مواد پلی اورتان است و جنس ورق ها بسته به نوع مدل گالوانیزه یا استیل تشکیل شده است. شیشه‌های کار شده بر روی تمام محصولات سکوریت نشکن می‌باشد و نورپردازی فضای داخلی از نوع LED کار شده است تا محصولات به وضوح قابل نمایش باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم