صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید انواع یخچال صنعتی در شیراز

خرید انواع یخچال صنعتی در شیراز

خرید انواع یخچال صنعتی در شیراز

با ایجاد هدف و رضایت‌مندی شما مشتریان گرامی، منصفانه ترین قیمت و بروزترین تولید انواع یخچال صنعتی ارائه می‌گردد. تولید انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی با بهترین کیفیت و ارسال به سراسر کشور. صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای مفتخر است که با بیش از 20سال سابقه مفید و درخشان با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و حرفه‌ای و تیم مجرب فروش و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه روز بازار در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.

فروش انواع یخچال و فریزر صنعتی در شیراز و شهرستان همجوار و شهرهای حومه استان فارس، اصفهان، بندرعباس، کرمان، یاسوج، اهواز، بوشهر انجام می‌پذیرد. جهت خرید یخچال صنعتی می‌توانید به دفاتر فروش و یا کارخانه تولید یخچال زارعی مراجعه نمایید.

انواع یخچال صنعتی در شیراز

فروش انواع یخچال صنعتی در شیراز

همانطور که از نامش مشخص است یخچال‌های صنعتی از انواع یخچال‌ها می‌باشد که مورد مصرف صنعتی نیز دارد. یخچال‌های صنعتی نامی کلی ست که برای انواع یخچال صنعتی در نظر گرفته می‌شود. یخچال صنعتی به عنوان یخچال‌های فروشگاهی هم نامیده می‌شود. در واقع امروزه جهت رفع نیازهای زندگی روزمره انسان‌ها و جهت نگهداری مواد غذایی در مدت زمان طولانی قابل نگهداری می‌باشد.

یخچال های صنعتی بزرگترین گام در جهت خرید و فروش مواد غذایی در شهرهای بزرگ و کوچک در زندگی روزمره انسان‌ها می باشد. نگهداری مواد غذایی و حفظ تازگی محصول مستلزم سرمای مناسب یخچال‌های صنعتی می‌باشد. این محصول در فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی ،رستوران‌ها ،کافی شاپ‌ها ،هایپر مارکت‌ها ،هتل‌ها و فست فودی ها قابل رویت است. وجود یخچال‌های صنعتی امری لازم  و ضروری می‌باشد چرا که نبود این محصول باعث فاسد شدن مواد غذایی می‌گردد.

یخچال‌های صنعتی در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌گردند و هر کدام ویژگی‌های خاصی دارد. یخچال‎های صنعتی با عنوان یخچال‌های ایستاده نامگذاری می‌شوند. این یخچال‌ها بطور ایستاده طراحی می‌شوند و کاربردهای فراوانی دارند.

یخچال‌های ایستاده جهت نگهداری و سرد نگه داشتن مواد غذایی روزانه و مدت دار در فروشگاه‌های زنجیره ای ،سوپرمارکت ها ،هایپرمارکت ها ،رستوران ها و چلو کبابی ها ،انواع فروشگاه های مواد غذای می‌باشد.

یخچال‌های ایستاده در انواع تک درب، دو درب ،سه درب ،چهار درب ،شش درب و پنج درب، یخچال پرده هوا ،قصابی ،قنادی ،ویترینی طراحی و تولید می‌گردد. از ویژگی عمده و بارز این نمونه یخچال‌ها ،بدنه تمام استیل می‌باشد که مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و در برابر ضربه‌های احتمالی مقاوم است. موتور بکار رفته در این نوع یخچال‌ها ،بایستی بسیار پر قدرت باشد زیرا برای تولید سرمای زیاد بسیار ضروری است.

یخچال صنعتی بنابه نوع کاربرد در انواع متعددی طراحی و تولید می‌شوند. به عنوان نمونه یکی از یخچال های صنعتی پرکاربرد در فروشگاه‌های بزرگ پرده هوا می‌باشد که بسیار ضروری است. در فروشگاه مواد غذایی و هایپرمارکت‌های کوچک بهترین گزینه ،یخچال ویترینی می‌باشد. یخچال های صنعتی متنوع هستند و علاوه بر ایستاده نوع خوابیده هم طراحی و تولید می‌گردد و کاملا خوابیده می‌باشد. شهر شیراز به دلیل وسعت زیادی که دارد از شهرهای بزرگ ایران محسوب می‌شود که دارای رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی و هتل‌های بسیار بزرگی است.

این شهر به جهت تولید یخچال‌های صنعتی نقش بسیار پررنگی در امر خرید و فروش ایفا می‌کند. کارخانه های بزرگ  مراکز فروش یخچال‌های صنعتی در شیراز رو به افزایش است. یخچال ایستاده و خوابیده را با ابعاد استانداردی وارد بازار می‌کند. جهت خرید انواع یخچال‌های صنعتی می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در پایین مقاله یا صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. این مدل یخچال‌ها می‌توانند بصورت 4 درب هم باشند و در پایین آن ها 4درب کوچک قرار داد و از آن محل برای انبار کردن مواد خوراکی نظیر لبنی و پروتئینی و نوشیدنی استفاده کرد، می‌توان براساس سفارش مشتری طراحی و تولید کرد.

 

قیمت یخچال‌های ایستاده و لاینی به دلیل تفاوت در ابعاد و سایز سفارش مشتری متغیر است. به عنوان نمونه قیمت یخچال ایستاده 60 سانتی ارزان تر از قیمت یخچال‌های ایستاده  دو درب است. در شهرک صنعتی بزرگ شیراز تولید کنندگان متعددی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید یخچال‌های صنعتی فعالیت دارند. همچنین می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در پایین مقاله با مشاورین تیم فروش تماس حاصل فرمایید.

یخچال ایستاده صنعتی در انواع گوناگونی می باشد که عبارتند از

  1. یخچال ایستاده لاینی 60سانتی و 70سانتی
  2. یخچال ایستاده لاینی دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب
  3. یخچال قصابی
  4. یخچال قنادی، یخچال پرده هوا، رستورانی، کبابی، یخچال جزیره ای
یخچال تک درب در شیراز
یخچال دو درب در شیراز
یخچال ایستاده سه درب در شیراز
یخچال چهار درب در شیراز
یخچال شش درب در شیراز
یخچال قصابی در شیرازی
یخچال پرده هوا در شیراز
یخچال کبابی در شیراز
یخچال ویترینی در شیراز
یخچال-مرغ-فروشی-در-شیراز
یخچال-برای-ساندویچی

یخچال های لاینی

یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین یخچال‌های ایستاده و لاینی عرض 60 و 70 سانتی می باشد و جزء ملزومات فروشگاه‌های بزرگ و کوچک به حساب می‌آید. یخچال‌های عرض 60 و 70 سانتی متری جزء تولیدات انواع یخچال‌های صنعتی ایستاده محسوب می‌شود که در ابعاد متفاوت برای تمام مشاغل و کاربری‌ها مناسب است. این یخچال‌های سوپرمارکتی از پر متقاضی ترین نوع یخچال‌های صنعتی می‌باشد که به عنوان یخچال ویترینی هم به حساب می آید.

یخچال‌های سوپرمارکتی با عنوان یخچال‌های فروشگاهی کم مصرف نامیده می‌شوند که این یخچال ها تحت عنوان یخچال های قصابی، لبنیاتی، کم مصرف شمرده می شوند. در اکثر مشاغل کاربردی و واجب، قابل رویت هستند.

یخچال های ایستاده بر اساس تعداد درب شامل موارد ذیل می‌باشد.

  • ایستاده تک درب
  • ایستاده دو درب
  • ایستاده سه درب
  • ایستاده چهار درب
  • ایستاده چهار درب
  • ایستاده شش درب

یخچال‌های ایستاده با نام‌های یخچال نوشیدنی، یخچال فست فودی، یخچال ساندویچی شناخته شده هستند و قابل استفاده می‌باشد.

یخچال صنعتی ویترینی

نوع دیگری از یخچال صنعتی، ویترینی می‌باشد که از تجهیزات ضروری فروشگاه‌ها و مغازه‌های پر رفت و آمد به حساب می‌آید. این محصول پرفروش برای رقابت در جذب مشتری بسیار حائز اهمیت است. در این میان می‌توان متذکر شد که باعث تغییر دکوراسیون مغازه و ارائه بهتر مواد غذایی می‌گردد و زیبایی را دو چندان خواهد کرد. وجود یخچال‌های ویترینی با قفسه‌های زیبا و شکیل می‌تواند نقش بسزایی در جلب مشتری داشته باشد.

یخچال‌های ویترینی از عناصر اصلی فروشگاه‌های مواد غذای، کافی شاپ‌ها، قصابی‌ها، قنادی ها، و سوپرمارکت به حساب می‌آید. ابعاد و سایز این نوع یخچال‌ها با توجه به فضای فروشگاه و نوع کالای مورد نظر انتخاب می‌گردد.

انواع یخچال های ویترینی در شیراز

تولید یخچال های ویترینی از طیف وسیعی برخوردار است که امروزه با پیشرفت در صنعت یخچال سازی کارخانه جات و تولید کنندگان توانسته اند یخچال های ویترینی شیک و لوکس را تولید نمایند. تمام ابعاد یخچال از جنس استیل استنلس تهیه شده است که مانع از زنگ زدگی و خوردگی بدنه می‌گردد. این گونه عمر بالاتری نیز خواهد داشت  جهت سهولت می‌توان طبقات را کاملا شستشو داد بدون هیچ گونه آسیبی که به بدنه وارد شود.

برای جذابیت و زیبایی، بکارگیری شیشه‌های سکوریت نشکن برای درب‌ها در یخچال‌های ایستاده و بعضا بدنه یخچال مانند یخچال‌های آکواریومی و مکعبی از اهمیت بسیاری برخوردار است. قرار دادن نورپردازی با کمک LED ها در دستگاه موجب شده که مشتری به آسانی بتواند کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.

1. یخچال ویترینی رو باز

2. یخچال ویترینی جزیره ای

3. یخچال ویترینی ایستاده

4. یخچال ویترینی خوابیده

5. یخچال ویترینی قنادی

6. یخچال ویترینی لبنیاتی

7. یخچال ویترینی قصابی

8. یخچال ویترینی جیگرکی

9. یخچال ویترینی کوچک

یخچال پرده هوا در شیراز

نوع دیگری از یخچال های ویترینی رو باز می‌باشد که به عنوان یخچال ویترینی روباز  یا یخچال ویترینی بدون درب به حساب می‌آید. این مدل یخچال از پرفروش ترین و خاص‌ترین یخچال‌های فروشگاهی می‌باشد که یخچال پرده هوا نام دارد. تکنولوژی بینظیری در طراحی این نوع یخچال بکار رفته است که بتواند مواد غذایی را طی شبانه روز و حتی چندین هفته سالم و تازه نگهداری کند. به منظور جلوگیری از فساد محصول یکی سیستم گردش هوای چرخشی ایجاد شده است و اغلب دارای موتورهای خاصی هستند و موتورهای مرکزی  موتورهای سرخود که به تناسب متراژ یخچال و قدرت موتور تعیین می‌گردد. یخچال ویترینی در دو نوع رو باز خوابیده و یخچال روباز ایستاده می‌باشد.

یخچال‌های جزیره‌ای نوع دیگری از یخچال پرده هوا می‌باشد که به دو شکل شیشه‌ای تخت و شیشه ای خم تولید می‌گردد. تعبیه شدن درب لولایی در جلوی دستگاه یخچال‌های جزیره‌ای و ویترینی زیبایی ویژه‌ای برای محصولات فروشگاهی فراهم می‌آورد. محصولات پروتئینی مانند سوسیس، کالباس، برای این منظور مناسب است. یکی از نقاط ضعف این دستگاه‌ها به علت شیشه‌های پهن و تخت لکه گیری بسیار شیشه ها می‌باشد.

یخچال ویترینی قنادی در شیراز

نوع دیگری از یخچال ویترینی، قنادی می‌باشد که به علت شیشه‌های تعبیه شده در طرفین یخچال، نمایش گذاشتن شیرینی و شکلات و کیک‌ها را به زیباترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. یخچال‌های مکعبی بهترین گزینه جهت نمایش است. طبقات تعبیه شده در یخچال‌های قنادی از جنس شیشه های سکوریت نشکن تهیه می‌گردد که قابل شستشو هستند و قابل جابجایی نمی‌باشند. به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی بهترین ورق استیل استنلس استفاده می‌گردد و نگرانی از جانب مشتری وجود ندارد.

یخچال ویترینی جهت نگهداری لبنیات در شیراز

تمام ابعاد یخچال‌های لبنیاتی بطور کامل پوشیده از شیشه‌های سکوریت نشکن و استیل استنلس می‌باشد که جلوه خاصی را به فروشگاه می‌بخشد. طبقات تعبیه شده در یخچال قابل تحرک و جابجایی نیستند. نورپردازی‌های یخچال از طریق LED می‌باشد. نور متصاعد شده از LED باعث روشنایی مضاعف و بهتر نشان دادن کالای درون یخچال می‌شود. دیواره ساندویچ پانل یخچال و شیشه‌های سکوریت مانع از هدر رفتن انرژی برودتی می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم یخچال لبنیاتی درج بن ماری جهت نگهداری مواد غذایی مانند کره، پنیر جهت ارائه به مشتریان می‌باشد.

یخچال ویترینی قصابی در شیراز

نوع دیگری از از یخچال های ویترینی قصابی می‌باشد که دارای شیشه‌های نشکن سکوریت و جنس بدنه از استیل استنلس می‌باشد. این طراحی زیبایی خاصی را به فضای فروشگاه می‌بخشد. طبقات یخچال ثابت هستند و قابل جابجایی نمی‌باشد. نور داخلی طبقات از LED تامین می‌شود. نور حاصل از LED باعث روشنایی نمای داخلی یخچال قصابی و جلوه بهتر گوشت و لاشه گوشت می‌گردد. تزریق فوم پلی اورتان در بدنه یخچال و کاربرد شیشه دوجداره سکوریت نشکن مانع از هدر رفتن انرژی می‌گردد و یکی از ویژگی‌های یخچال‌های قصابی نمایش گذاشتن لاشه‌ها بطور آویزی است و باعث می‌شود لاشه گوشت گوسفند و گاو به زیبایی نمایش داده شود.

یخچال های ویترینی جگرکی در شیراز

یکی از پرفروش‌ترین یخچال‌های ویترینی جگرکی می‌باشد که تمام ابعاد آن با استیل استنلس پوشیده شده است و شیش های نشکن سکوریت کار شده که جلوه خاصی به مغازه می‌بخشد. اکثر طبقات قابل جابجایی نیستند. نور داخلی یخچال با LED تامین می شود تا زیبایی داخلی یخچال دو چندان شود.فوم تزریقی حاصل از پلی اورتان مانع از پرتی انرژی می‌گردد. این امر به کمک شیشه‌های دوجداره بیشتر هم می‌شود.

عمق در نظر گرفته شده برای طبقات یخچال حدود 90سانتی متر است تا سیخ‌های حاصل از کباب، دل، جگر، قلوه به زیبایی در معرض نمایش قرار گیرد.

در آخر می‌توان افزود که یخچال هتلی نوع دیگری از یخچال های ویترینی می‌باشد که در اکثر هتل‌ها، رستوران‌ها، ادارات، شرکت‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب یخچال‌های هتلی به دو دسته شیشه ای و گالوانیزه تولید می‌گردد که اغلب متناسب با نیاز مشتری طراحی می‌شود و در سه سایز 3و 5 و7  فوت تولید می‌گردد.

برای خرید یخچال‌های ایستاده فروشگاهی بایستی چه نکاتی را مدنظر داشت.

  1. ابعاد و سایز بیرونی یخچال
  2. تعدد درب و جنس بدنه یخچال
  3. میزان قدرت سردسازی یخچال
  4. میزان حجم فضای داخلی یخچال
  5. بخش یندی فضای داخلی یخچال

باز و بسته شدن درب‌های یخچال

شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت اخذ قیمت و اطلاع رسانی از سفارش با صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.جهت مشاهده محصولات به گالری تصویر مراجعه نمایید و برای تماشای ویدیوهای بیشتر به سایت آپارات مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.