صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال صنعتی کم مصرف در شیراز

خرید یخچال صنعتی کم مصرف در شیراز

خرید یخچال صنعتی کم مصرف در شیراز

صنایع برودتی زارعی با بیش از 20 سال سابقه مفید در شیراز تولید کننده انواع محصولات برودتی و گرمایشی شامل یخچال و فریزر صنعتی، تجهیزات آشپزخانه‌ای خوش درخشیده است. یکی از پرکاربردترین تولیدات این مجموعه یخچال صنعتی کم مصرف است. همانطور که از نامش پیداست این محصول مصرف انرژی پایینی دارد که با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌گردد.

نمونه‌ای از تولیدات این یخچال، ایستاده لاینی می‌باشد. شما می‌توانید با خیالی آسوده یخچال صنعتی کم مصرف خود را که مصرف انرژی کمی دارد خریداری نمایید. در اینجا قصد داریم یخچال صنعتی کم مصرف را به طور مفصل مورد بررسی قرار دهیم.

یخچال چهار درب یک طرف نما
در یخچال کم مصرف چه نوع کمپرسوری نصب می‌گردد؟

در یخچال کم مصرف از موتور امبراکو برزیلی استفاده می‌کنند.

آیا یخچال‌های کم مصرف برفک می‌زنند؟

یخچال کم مصرف برودتی زارعی بدون برفک هستند.

یخچال کم مصرف صنعتی چه نوع ترموستاتی دارند؟

یخچال‌های کم مصرف دارای ترموستات دیجیتالی هستند.

یخچال کم مصرف چیست؟

یخچال کم مصرف یکی از تولیدات مدرن صنایع برودتی زارعی است.همانطور که از نامش پیداست کم مصرف است و میزان مصرف انرژی بهینه‌ای دارد. از این یخچال جهت نمایش گذاشتن مواد غذایی، نوشیدنی و محصولات لبنی استفاده می‌شود. به دلیل شیشه‌های تعبیه شده در درب یخچال مواد غذایی و محصولات به وضوح دیده می‌شوند و مشتری می‌توان به آسانی پیدا کند. یخچال‌های کم مصرف امروزه بسیار مورد مصرف قرار گرفته‌اند. زیرا که نسبت به یخچال‌های قدیمی و سنتی به طور چشمگیری کاهش مصرف انرژی داشته‌اند.

این امر مستلزم داشتن قدرت بالای موتور است که موجب چنین عملکردی می‌شود. به همین دلیل کمک به کاهش مصرف انرژی می‌کند. اگر قصد راه اندازی و احداث فروشگاه زنجیره‌ای یا سوپرمارکت و یا هایپر دارید توصیه ما این است که کالای مورد نظر خود را از صنایع برودتی زارعی تامین نمایید.

 

این یخچال‌های کم مصرف در قالب یخچال‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرمارکتی، سوپرمارکتی و قصابی در فروشگاه‌های بزرگ و کوچک مواد غذایی قابل رویت است.

یخچال قنادی، ویترینی، قصابی، لبنیاتی و نوشیدنی نمونه‌های یخچال فروشگاهی می‌باشند که به عنوان یخچال کم مصرف قابل استفاده هستند. تجهیزات موجود در یخچال موجب مصرف بهینه انرژی می‌گردد؛ اعم از وجود شیشه‌های دو جداره سکوریت که باعث حفظ انرژی برودتی می‌گردد. شیشه‌های دو جداره کاملا مقاوم هستند و در برابر ضربه‌های احتمالی نشکن هستند. علاوه بر این باعث زیبایی کار می‌شود و محصولات به وضوح در دیدرس هستند.شیشه‌های دوجداره کم مصرف کمک شایانی به فروش می‌کند و موجب نمایش اجزای داخلی به بهترین شکل ممکن می‌شود. مشتری می‌تواند به آسانی محصول خود را انتخاب کرده و خریداری کند. استفاده از شیشه‌های دوجداره موجب ارتقا در امر فروش می‌گردد.

 

 

زمانی که هوا گرم می‌شود اکثر افراد برای خنک شدن دوش می‌گیرند و این گونه خود را خنک می‌کنند . اما علت این امر چیست؟چرا که  آب و رطوبت موجود بر روی سطح پوست برای تبخیر شدن از دمای بدن استفاده می‌کند. به همین دلیل است که افراد احساس خنکی می‌کنند. عملکرد سیستم داخلی یخچال بدین شکل است. مایع مبرد موجود در لوله‌های کویل یخچال در پشت واقع شده است جریان دارند که گرما از محتوییات داخلی یخچال می‌گیرد و به شکل گاز خارج می‌کند و به این صورت خنک می‌کند.

 

به منظور سهولت در حمل و نقل و جابجایی، یخچال‌ها در قسمت پایین چرخ‌های ترمزداری تعبیه شده است که می‌توان به آسانی آن‌ها را جابجا کرد. برای طراحی یخچال‌های کم مصرف از کمپرسور پرقدرت و کم مصرف استفاده می‌کنند. عایق بندی بدنه از جنس مواد پلی اورتان است که باعث بهبود بسیار عالی در حفظ انرژی برودتی می‌گردد و کمک به کاهش دمای داخلی می‌کند. دمای مطلوب جهت سرمازایی یخچال مارکتی بین 2.2 تا 4.2 درجه سانتیگراد است. این دما باعث تازه نگهداشتن محصول شده و در عین حال یخ نزدن مواد داخلی یخچال ایده آل است.

ورق‌های تعبیه شده در قسمت فضای داخلی و خارجی یخچال از نوع استیل و گالوانیزه در نظر می‌گیرند که بستگی به تقاضای مشتری قابل تغییر و طراحی می‌باشد.

انواع یخچال‌های کم مصرف صنعتی عبارتند از

یخچال تک درب عرض 70 در شیراز
یخچال دو درب در شیراز
یخچال سه درب ایستاده
یخچال چهار درب در شیراز
یخچال شش درب لبنی در شیراز
یخچال ویترینی در شیراز
یخچال-پرده-هوا-لبنیاتی-در-شیراز
یخچال کبابی در شیراز
یخچال هتلی در شیراز
یخچال پرده هوا

یخچال ایستاده تک درب کم مصرف

این مدل یخچال‌ها دارای عرض 60, 70 , 80, 90 سانتی متر است.در سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها بسیار دیده می شود. این یخچال ها مجهز به کمپرسور کم مصرف هستند و موجب بهبود عملکرد یخچال شده و از اتلاف انرژی برودتی جلوگیری می‌کند. این محصول از تولیدات صنایع برودتی زارعی با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش در دسترس مشتریان گرامی است.

عایق بدنه

تزریق فوم پلی اورتان

جنس بدنه

گالوانیزه

قدرت موتور

بالا

نوع درب

شیشه سکوریت نشکن

گارانتی

1 سال

برند موتور

امبراکو

یخچال کم مصرف لبنیاتی

یخچال لبنیاتی تولید صنایع برودتی زارعی در انواع ایستاده و با عرض‌های متفاوتی در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها برای نگهداری لبنیات کاربردی است. برای طراحی یخچال لبنیاتی از گردش هوای مطلوب استفاده می‌کنند. برای نگهداری ماست، شیر، پنیر کاربرد دارند. بر روی یخچال قابلیت نصب استیکر محیا است و متقاضی می‌تواند لوگو یا طرح پیشنهادی خود را ارائه دهد تا روی بدنه یخچال نصب گردد. بدنه یخچال به طور کامل از عایق پلی اورتان پوشیده شده است. که موجب حفظ انرژی برودتی می‌شود و از اتلاف انرژی سرمایی جلوگیری می‌کند.

عایق بدنه

تزریق فوم

جنس بدنه

گالوانیزه و استیل

نورپردازی

LED

قدرت موتور

بالا

ابعاد

200*200*75

طبقات

شیشه ای

یخچال کم مصرف پرده هوا

یکی از تولیدات پرفروش صنایع برودتی زارعی یخچال پرده هوا می‌باشد و مانند دیگر یخچال‌های کم مصرف بطور ایستاده طراحی می‌شود. اما تفاوت عمده‌ای که دارد این است که بدون درب هستند و به اصطلاح یخچال روباز می‌باشد. بدین جهت پرده هوا نام دارد.در فروشگاه‌های بزرگ و کوچک بسیار قابل مشاهده است. دارای دو نوع موتور مرکزی و موتور سرخود طراحی می‌شوند. متراژ یخچال متناسب با سایز مغازه طراحی می‌گردد. به دلیل عایق کار شده در بدنه داخلی مصرف انرژی بسیار کمی دارند.

مشخصات فنی

جنس بدنه

استیل استنلس

نوع عایق

ساندویچ پانل

کاور شب

دارد

سیستم سرمایشی

چرخشی

نوع ترموستات

دیجیتالی

نوع درب

شیشه های سکوریت

مزایای یخچال صنعتی کم مصرف عبارتند از

  1. امکان شستشو در فضای داخلی یخچال وجود دارد
  2. مصرف بهینه انرژی و برق
  3. مجهز به درب سکوریت نشکن
  4. بهره مندی از بهترین قطعات الکتریکی بازار
  5. بهره گیری از برق 220 ولت شهری جهت کارکرد دستگاه
  6. بازدهی بالا در خنک سازی و برودت
  7. قرار دادن درزگیر و لایه برای ایزوله کردن فضای داخلی یخچال
  8. امکان طراحی و دیزاین روی یخچال و رنگ متفاوت در بدنه یخچال
  9. بکارگیری عایق پلی اورتان جهت جلوگیری از خروج برودت و ورود انرژی گرمایی

امید است که این اطلاعات مفید واقع شده باشد.

شما می توانید جهت اخذ قیمت  سفارش محصولات با مشاورین مجرب شرکت از طریق شماره های مندرج در پایین صفحه و صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. جهت مشاهده محصولات می توانید به صفحه گالری ویدیو مراجعه نمایید.ارسال به سراسر کشور امکان پذیر است.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.