صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

خرید یخچال لبنیاتی در شیراز

خرید یخچال لبنیاتی در شیراز

خرید یخچال لبنیاتی در شیراز

صنایع برودتی زارعی، تولید کننده انواع یخچال و فریزرهای صنعتی و ایستاده به صورت پیشرفته و بهترین مواد اولیه و با کیفیت بالا در طرح و مدل‌های مختلف ارائه خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

یخچال-پرده-هوا-لبنیاتی-در-شیراز

یخچال‌های لبنیاتی جزیی از یخچال‌های ایستاده لاینی پر فروش صنایع برودتی زارعی می‌باشد، که برای نگهداری و حفظ انواع محصولات لبنی شامل شیر، ماست، خامه، دوغ، کره، سرشیر، پنیر در فروشگاه زنجیره‌ای و هایپر مارکت می‌باشد.

یکی از محصولات پرکاربرد و مهم در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، یخچال‌های صنعتی می‌باشد و یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار در فروشگاه‌های مواد غذایی استفاده از نوعی یخچال می‌باشد که بتواند حفظ و نگهداری طولانی مدت محصولات را با دمای بالا پشتیبانی کند. این نیاز به کمک یخچال ایستاده لبنیاتی مرتفع می‌گردد.

یخچال-سوپرمارکت-در-شیراز

یخچال‌های لبنیاتی چیست؟

یخچال‌های لبنیاتی در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌گردد. از قبیل یخچال ایستاده لاینی، یخچال ویترینی، یخچال پرده هوا، که در دو نوع دو درب و سه درب و دو درب انباری دار در طرح‌ها و رنگ و مدل‌های گوناگون با کیفیت بسیار بالا ساخته می‌شود.اکثر یخچال‌های لبنیاتی بصورت مدل ایستاده دو درب و سه درب انباری دار قابل مصرف هستند.

یخچال شش درب لبنی در شیراز

مشخصات یخچال‌های لبنیاتی

مشخصات این مدل یخچال ها بصورت ذیل می‌باشد. بدنه داخلی یخچال از جنس استیل استنلس می‌باشد که کاملا ضدزنگ است و قابل شستشو می‌باشد و در برابر هر گونه پوسیدگی و خوردگی کاملا مقاوم است. بدنه داخلی چون از جنس استیل می‌باشد باعث زیبایی نما می‌شود و ظاهر جذاب موجب ارتقا در امر فروش می‌شود. اجناس به آسانی قابل رویت هستند و مشتری می‌تواند آنها را مشاهده کرده و انتخاب کند.

 

 

جنس درب از نوع شیشه‌های سکوریت دوجداره در نظر می‌گیرند. بسیار مقاوم و نشکن هستند و در مقابل ضربه های احتمالی کاملا مقاوم است و به زیبایی بدنه می‌افزاید. نورپردازی یخچال به کمک چراغ‌های LED و در رنگ‌های گوناگونی انجام می‌گیرد که با بکارگیری این روشنایی محصولات به زیبایی نمایش داده می‌شود و طبقات داخلی یخچال به آسانی قابل تنظیم هستند.

یخچال لبنی در شیراز

انواع یخچال های لبنیاتی

یخچال‌های ویترینی در اغلب فروشگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و محصولات پروتئینی کاربرد دارد. این یخچال ها علاوه بر اینکه اجناس را به درستی نمایش می‌دهد؛باعث ظاهر زیبا و جذب مشتری نیز می‌گردد.

یخچال ایستاده لبنیاتی

این نوع یخچال با بدنه از دو نوع جنس استیل و گالوانیزه قابل طراحی و عرضه می‌باشد و می‌‌توان محصولات لبنی را به آسانی در آن قرار داد و مشتری می تواند انتخاب کرده و خریداری نماید.این مدل یخچال مجهز به پایه‌های چرخ دار می‌باشند که جهت سهولت در امر حمل و نقل و جابجایی می‌باشد.جهت اخذ قیمت می توانید با مشاورین متخصص ما از طریق شماره های مندرج در پایین مقاله و صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

یخچال های لبنیاتی دارای سیستم نوفراست می‌‌باشد.

از نوع استیل ضد زنگ تهیه می‌گردد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.