صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

یخچال-جلوباز-در-شیراز

انواع یخچال پرده هوا در شیراز

یخچال پرده هوا نوعی یخچال بدون درب می‌باشد که با عناوین یخچال روباز یا جلو باز هم شناخته شده است.صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع یخچال‌های صنعتی و فریزر صنعتی تولید کننده انواع مدل های یخچال  پرده هوا در شیراز می‌باشد. یخچال پرده هوا بروزترین یخچال مدل فروشگاهی است که مخصوص نگهداری میوه جات، سبزیجات، انواع نوشیدنی و محصولات لبنی می‌باشد.

یخچال-پرده-هوا-در-شیراز

صنایع برودتی زارعی تولید کننده انواع یخچال صنعتی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت می‌باشد. یکی از تولیدات برتر و مهم این مجموعه انواع یخچال پرده هوا می‌باشد که با نام  یخچال متری یا یخچال بدون درب بین عموم رایج است. یخچال‌های پرده هوا یا بدون درب دارای ظرفیت و گنجایش فوق العاده‌ای می‌باشند.این محصول ویژگی و خصوصیات بسیاری دارد که در ادامه قصد داریم به طور مفصل به آن بپردازیم.

یخچال-روباز-در-شیراز

از آنجایی که مهم ترین هدف از راه اندازی فروشگاه سرمایه گذاری در فروشگاه است و رسیدن به سود دهی بالا بزرگترین چالش به حساب می آید.انتخاب یخچال پرده هوا بهترین جایگزین برای انواع یخچال ایستاده می‌باشد. زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند و مانع از هزینه‌های غیر ضروری می‌شود. بنابراین جهت ارتقا در امر فروش یخچال ایستاده پرده هوا جایگزین مناسب برای انواع یخچال ایستاده می‌باشد.

یخچال-پرده-هوا-در-شیراز

در یک نگاه کلی یخچال‌های فروشگاهی در نوع پرده هوا و غیر پرده هوا ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را انجام دهید و یخچال فروشگاهی روباز یا ایستاده بدون درب را انتخاب کرده و خریداری نمایید.این یخچال‌ها به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند موجب زیبایی محصولات هم می‌شوند.

یخچال-پرده-هوا-در-مرودشت

روباز بودن یخچال موجب راحتی چیدمان مواد غذایی و نوشیدنی، توسط فروشندگان و کارکنان فروشگاه می‌گردد و این گونه انتخاب و خریداری و برداشتن محصولات توسط مشتری به سهولت انجام می‌گیرد.اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های مثبت  یخچال پرده هوا رانام ببریم نورپردازی های LED می‌باشد که باعث زیبایی دستگاه شده و به نمایش گذاشتن بهتر و زیباتر محصولات می‌گردد و اجناس کاملا در دیدرس مشتریان قرار می‌گیرد.

یخچال-پرده-هوا-در-شیراز

یخچال ایستاده پرده هوا با عمق و اندازه‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند به گونه ای که کاملا نیاز خود را جهت نگهداری محصولات با این یخچال بدون درب برطرف شود. چون از این یخچال‌ها برای نگهداری مواد خوراکی استفاده می‌شود. بنابراین اجناس باید روی قفسه قرار بگیرند، نیاز است که قفسه کاملا تمیز و بدون ذره‌ای آلودگی باشد. یخچال پرده هوا مجهز به سیستم تهویه هستند که باعث گردش هوای تازه و سالم بین فضا می‌گردد. وجود بدنه استیل از نوع استنلس دستگاه را در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی ایمن می‌کند و روند فرسودگی را به حداقل می‌رساند.

یخچال-پرده-هوا-درب-کشویی-در-شیراز

طرز کار یخچال پرده هوا در شیراز

وجود ویژگی‌های منحصربفرد یخچال پرده هوا باعث شده محبوبیت بسیاری بین عموم صاحبان کسب و کار فروشگاهی شده است.در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای قابل رویت است. سیستم خنک کننده بکار رفته در این یخچال‌های مدرن طبق تکنولوژی روز دنیا بوده است که بسیار مورد استقبال خریداران و صاحبان کسب و کار شده است.عملکرد یخچال‌های روباز فروشگاهی بدین ترتیب است که لایه‌ای از هوا از طریق منافذ کوچک طبقات در مقابل فضای بیرونی ایجاد می‌شود و دمای محفظه داخلی در کمتر از یک دقیقه خنک شده و به میزان استاندارد می‌رسد و با گردش هوای سرد در داخل یخچال دمای عالی و مطلوبی جهت برودت و نگهداری مواد غذایی و انواع خوراکی ایجاد می‌کند و برودت در مواد خوراکی نفوذ کرده و از قفل انرژی در دراز مدت جلوگیری می‌کند.

یخچال پرده هوای شیراز

با ایجاد عمق مناسب و ظرفیت زیاد، فضای کاملی برای نگهداری انواع محصولاتی مانند گوشت، مرغ، انواع محصولات لبنی و پروتئینی می‌شود و از جانبی باعث بالا رفتن سرعت در کار فروشنده و همینطور خریدار می‌گردد.

طراحی مدرن و شیک یخچال و فریزرهای پرده هوا باعث می‌شود که افراد بتوانند بدون نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال تمام محصولات به وضوح ببینند و لمس کنند و این امر باعث بالا رفتن درآمد صاحب فروشگاه می‌گردد.مکانیزم خنک سازی یخچال از طریق لایه های هوا، انتقال از منافذ طبقات و گردش در فضای کل یخچال تا میزان استاندارد انجام می‌شود.

یخچال-جلوباز-در-شیراز

میزان مصرف برق یخچال پرده هوا

به طور کلی اگر بخواهیم میزان برق مصرفی یخچال‌های بدون درب را بررسی کنیم باید اذعان داشت که به ظرفیت و شرایط کاری یخچال بستگی دارد. اگر یخچال مجهز به موتور سرخود باشد تک فاز و میزان برق مصرفی بالا است و اگر یخچال مجهز به موتور مرکزی باشد. دارای سه فاز و از مصرف انرژی کمتری برخوردار است.

انواع یخچال پرده هوا در شیراز

یخچال‌های پرده هوا از لحاظ ساختار و ویژگی‌های ظاهری به دو دسته یخچال پرده هوا ایستاده، یخچال پرده هوا خوابیده تقسیم می‌شود. همینطور از نظر قرار گیری نوع موتور به دو دسته مرکزی و سرخود تقسیم می‌شود که صنایع برودتی زارعی تولید می کند.

یخچال پرده هوا درب کشویی
یخچال-جزیره-ای-در-شیراز

یخچال پرده هوا با موتور سرخود

در یخچال‌های پرده هوا فروشگاهی موتور سرخو در داخل یخچال و یا پشت یخچال تعبیه شده است.سایز این مدل یخچال‌ها کوچک است و اگر که شما خواهان یخچال‌های پرده هوا باشید و با کمبود فضا مواجه شوید یخچال پرده هوا بهترین گزینه جهت این امر می‌باشد و البته دارای ویژگی‌های مثبت و منفی است.

ویژگی مثبت این یخچال میزان مصرف انرژی پایین و ویژگی منفی فضایی جهت کندانسور و کمپرسور است که از ظرفیت یخچال می کاهد.

مشخصات یخچال پرده هوا با موتور سرخود

  1. جنس بدنه داخلی و خارجی پوشیده از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک
  2. مجهز به عایق بندی پلی اورتان
  3. دارای ضربه گیرهای PVC
  4. قابلیت ساخت با طول متغیر و نصب موتور در بالا یا پایین
  5. مجهز به روشنایی LED
  6. مجهز به کاور دستی شب جهت حفظ برودت
  7. قابلیت جابجایی طبقات
  8. مجهز به شیشه‌های دوجداره در اطراف یخچال
یخچال پرده هوا در شیراز

یخچال پرده هوا مجهز به موتور مرکزی

یخچال پرده هوا روباز یا جلو باز مجهز به موتور مرکزی دارای فضای بزرگ‌تری جهت چیدمان محصولات هستند و گنجایش بیشتری دارند. این مدل یخچال‌ها به دلیل حجم بالا بسیار مورد استقبال صاحبان فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای قرار گرفته است. موتور این مدل یخچال‌ها یا در موتورخانه فروشگاه قرار گرفته و یا در فضای دورتر از یخچال واقع شده است.

یخچال-جزیره ای

مشخصات یخچال با موتور مرکزی

  1. جنس بدنه داخلی و خارجی پوشیده از ورق گالوانیزه
  2. دارای عایق بندی تزریقی پلی اورتان
  3. مجهز به ضربه گیر PVC روی بدنه
  4. دارای نورپردازی طبقات از نوع LED
  5. مجهز به نصب ضربه گیر لوله از جنس استیل
  6. دارای نوارهای برچسب لیبل
  7. سرعت بخشیدن به فرآیند خرید مشتری
یخچال-پرده-هوا-لبنیاتی-در-شیراز

ویژگی‌های یخچال پرده هوا در شیراز

1.جنس بدنه یخچال‌های روباز فروشگاهی

بدنه جانبی یخچال پرده هوا پوشیده از پانل‌های تزریقی شرکت کیمیا پانل با ضخامت 5 سانت و میزان دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب است و کف مجهز به ورق استیل یکپارچه با ضخامت 1 میلی متر و با چسب فراوانی متصل می‌گردد.اتصال کامل مانع از نشتی سرما می‌شود. از این جهت باعث حفظ بهداشت یخچال می‌شود. استراکچر یخچال با رنگ پودری الکترواستاتیک با پایه‌های قابل تنظیم از جنس پلی اتیلن در صنایع برودتی زارعی به شما مشتریان عرضه می‌گردد.

2.میزان مصرف انرژی یخچال پرده هوا

همانطور که در مقالات پیشین یخچال به طور کامل بررسی شد یکی از ویژگی‌های مهم و ضروری در انتخاب نوع یخچال میزان مصرف انرژی پایین و بازدهی بالا اولویت می‌باشد.بنابراین یخچال پرده هوا با داشتن ویژگی منحصربفرد این نیاز را مرتفع می‌سازد. چرا که بلافاصله بعد از اتصال برق یخچال سریعا به دمای استاندارد رسیده و آماده استفاده می‌باشد.

3.کمپرسور یخچال‌های روباز فروشگاهی

مهمترین قسمت یخچال صنعتی موتور می‌باشد که وظیفه خنک سازی یخچال را به عهده دارد.یخچال صنعتی مجهز به دو کمپرسور مرکزی می‌باشد که هر رو داخل UNIT واقع شده است. کمپرسور به گونه‌ای طراحی شده است که با تمام شرایط آب و هوایی سازگاری دارد. کمپرسور یخچال دارای خصوصیات فوق العاده‌ای هستند و بعد از هر اتومات کار کردن ترموستات جای کمپرسور عوض می‌شود.میزان کارکرد کمپرسور نصب شده نصف شده و این کار باعث افزایش طول عمر یخچال می‌گردد و کمپرسور دوم جایگزین می‌شود.چنانچه یکی از کمپرسورها دچار نقص فنی گردد با طراحی سیستم Switching کمپرسور 1 از مدار خارج شده و کمپرسور 2 جایگزین می‌شود و این گونه از بالا رفتن دما جلوگیری می‌کند.

4.قابلیت جابجایی یخچال‌های پرده هوا

یخچال‌های پرده هوا به دلیل ابعاد بزرگی که دارند در قسمت تحتانی آنها چرخ‌هایی تعبیه شده است که جهت جابجایی دچار مشکل نشوند و بتوانند به آسانی آن‌ها را جابجا کنند.

5.ترموستات

سیستم خنک کنندگی و گردش هوا بوسیله دمیدن هوا  با سرعت بالا در محفظه داخلی یخچال از طریق منافذ ریز در زیر طبقات بین محیط داخلی و خارجی ایجاد می‌شود و این گونه هوا را تمایز می‌کند. از ورود گرد و غبار و دیگر آلاینده‌های موجود در هوا به داخل یخچال جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود هوای داخلی یخچال همیشه تازه و عالی باشد و محصولات با حفظ کیفیت اولیه در یخچال نگهداری می‌شوند.

6.تابلو برق

گاهی اوقات به دلیل نوسانات برق مصرفی ممکن است یخچال دچار نقص فنی شود اما برای جلوگیری از چنین صدماتی ناشی از نوسانات به دستگاه از کنترل کننده‌هایی مانند کنترل فاز استفاده می شود و در نتیجه یخچال مجهز به تابلو برق است.

یخچال-سوپرمارکت-در-شیراز

هنگام خریداری یخچال پرده هوای صنعتی بایستی به چه نکاتی توجه کرد؟

یخچال پرده هوا بسیار پیشرفته و بروز هستند که جهت خریداری رعایت یکسری نکات ضروری است.بایستی اذعان داشت که اغلب شرکت‌های تولید کنده یخچال پرده هوا نمی‌توانند کیفیت مطلوب را آماده سازی کنند و شما بیننده عزیز لازم است که قبل از خرید یکسری نکات را حتما دقت فرمایید.

 

در هنگام خریداری یخچال بایستی حتما چرخ‌هایی در زیر یخچال تعبیه شود. البته باید دقت داشت ثابت است یا متحرک، که در صورتی که متحرک باشد طبعا بهتر است. زیرا که دیگر دچار مشکل جابجایی نخواهند داشت.البته چرخ‌ها باید از مقاومت بسیاری برخوردار باشند که تحمل وزن یخچال را داشته باشند.جنس بدنه یخچال‌های صنایع برودتی از جنس استیل استنلس می‌باشد که از پوسیدگی و زنگ زدگی دستگاه جلوگیری می‌کند.با حفظ کیفیت اولیه محصولات داخلی یخچال و گردش هوای مطلوب نیاز خریدار را مرتفع می‌سازد.

یخچال پرده هوا در شیراز

برخی از این نکات عباتند از

  1. طبقات یخچال با حجم محصول انتخاب شود
  2. بررسی کیفیت قطعات بکار رفته در یخچال
  3. بنابه درخواست شما یخچال می‌تواند دارای کاور شب برقی یا ریموت دار یا دستی باشد.
  4. ابعاد یخچال باید با در نظر گرفتن میزان فضا تعیین شود.
یخچال-پرده-هوا-در-شیراز

نحوه خرید یخچال پرده هوا فروشگاهی در شیراز

یخچال پرده هوا با ابعاد و اندازه‌های متفاوت بنا به درخواست و سفارش مشتری در صنایع برودتی زارعی تولید شده و بکارگیری مواد اولیه مرغوب با خیال راحت یخچال مورد نظر را خریداری نمایید.

سوالات متداول

بلی.می‌توان از یخچال پرده هوا در گلفروشی‌ها و میوه فروشی‌ها استفاده کرد.

موتور سرخود در هر 2متر 1 اسب و در مناطق جنوب هر 2 متر 3 اسب تعبیه می‌شود.

بلی. سعی کنید از ورود باد کولر به داخل یخچال جلوگیری کنید و اگر دمای بین یخچال و محیط زیاد باشد موتور یکسره کار کرده و از عمر ان می‌کاهد.

مانند دیگر یخچال‌های صنعتی نیز برفک می‌زند و البته را خروجی نیز دارد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم شفیعی): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم